Dosje javnega naročila 003049/2019
Naročnik: GASILSKO REŠEVALNI CENTER AJDOVŠČINA, Tovarniška cesta 3H, 5270 Ajdovščina
Blago: Nakup vozila za potrebe Gasilsko reševalnega centra Ajdovščina
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 45.288,61 EUR

JN003049/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 14.05.2019
JN003049/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.05.2019
JN003049/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.07.2019
JN003049/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 02.07.2019

    JN003049/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
GASILSKO REŠEVALNI CENTER AJDOVŠČINA
Tovarniška cesta 3H
5270
SI
Ajdovščina
Slovenija
Igor Česnik
grc.ajdovscina@kabelnet.net
+386 53661123

Internetni naslovi
https://www.grcajdovscina.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/308841/JN_kombi.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/308841/espd/ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9405
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zaščita in reševanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup vozila za potrebe Gasilsko reševalnega centra Ajdovščina
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34111100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nakup gasilskega vozila za potrebe izvajanja nalog javne gasilske službe, zagotavljanju logistične podpore pri različnih nalogah in intervencijah, izvajanje tržne dejavnosti na terenu ter prevoz moštva. Zato mora biti vozilo varno in primerno opremljeno, hkrati pa zagotavljati dovolj prostornosti in nosilnosti, za prevoz različnega tovora in imeti obliko ter lastnosti, ki omogoča vožnjo na različno zahtevnih terenih.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34111100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nakup gasilskega vozila za potrebe izvajanja nalog javne gasilske službe, zagotavljanju logistične podpore pri različnih nalogah in intervencijah, izvajanje tržne dejavnosti na terenu ter prevoz moštva. Zato mora biti vozilo varno in primerno opremljeno, hkrati pa zagotavljati dovolj prostornosti in nosilnosti, za prevoz različnega tovora in imeti obliko ter lastnosti, ki omogoča vožnjo na različno zahtevnih terenih.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.06.2019
Konec: 29.11.2019
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.05.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.05.2019   09:05


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje.
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.05.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.05.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 16.05.2019   10:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
vezano na javno naročilo št. JN003049/2019 prosimo za odgovor na spodnji vprašanji:
1. Ali je za naročnika sprejemljiv dobavni rok 120 dni od dne podpisa pogodbe?
2. Ali je za naročnika sprejemljiva fiksna vlečna kljuka do 3.000 kg?
Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Spoštovani,
1. Da. Za naročnika je naveden dobavni rok sprejemljiv.
2. Da. Za naročnika je takšne fiksna vlečna kljuka sprejemljiva.
Lep pozdrav,