Dosje javnega naročila 003126/2019
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup računalniške opreme
ZJN-3: Odprti postopek

JN003126/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 16.05.2019
JN003126/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 23.05.2019
JN003126/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 21.06.2019
JN003126/2019-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 04.07.2019
JN003126/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.07.2019
JN003126/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 26.07.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003126/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 095-229012
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
barbara.cerkvenik@kclj.si
barbara.cerkvenik@kclj.si
+386 15221246
+386 15222773

Internetni naslovi
http://www.kclj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/308997/RD_NAKUP_RAČUNALNIŠKE_OPPREME_S_SKLENITVIJO_OS.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9443
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup računalniške opreme
Referenčna številka dokumenta: 845080102-032-19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup računalniške opreme
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Javni naročnik si pridržuje pravico, da odda naročila, sestavljena iz naslednjih sklopov ali skupin sklopov:
Javno naročilo je v 1. fazi postopka razdeljeno na naslednje sklope:
sklop 1: Osebni računalniki in zasloni
sklop 2: Računalniki AiO
sklop 3: Prenosni računalniki
sklop 4: Tablični računalniki
sklop 5: Tiskalniki (Č/B, barvni) s tonerji
sklop 6: Optični bralniki
sklop 7: Zunanji diski

II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Osebni računalniki in zasloni
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Računalniki AiO
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Prenosni računalniki
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Tablični računalniki
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Tiskalniki (Č/B, barvni) s tonerji
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30232110
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Optični bralniki
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30216100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Zunanji diski
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30234500
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC Ljubljana, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 5
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.06.2019   12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.01.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.06.2019   12:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.06.2019   12:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.05.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.05.2019   15:01
VPRAŠANJE
Vprašanje:

Pri razpisni dokumentaciji Dveh datotek noče odpreti, prosimo preverite, če ste dobro naložili datoteke.

Priloga 1 k obrazcu 1
Priloga 2 k obrazcu 1

Prosimo za popravek. HVALA

ODGOVOR št. 1 NA VPRAŠANJE Z DNE 17.5.2019, 13:53
Naročnik se opravičuje za nastalo napako in obvešča vse potencilane ponudnike, da bo omenjena obrazca Priloga 1 k obrazcu 1 in Priloga 2 k obrazcu 1 objavil
kot Popravek na Portalu javnih naročil


Datum objave: 19.06.2019   12:37
VPRAŠANJE
Spoštovani,

pri tehnični specifikaciji za opremo za zajem, obdelavo in prikaz slik (SKLOP 5 in SKLOP 6) v zadnji alineji zahtevate kumulativen pogoj prometa z računalniško opremo v višini najmanj 4.000.000 EUR za leto 2017 in 2018. Razumemo, da je takšen pogoj pri količini osebnih računalnikov in monitorjev, kjer je ocenjena letna količina 900 kosov. Malo manj pa razumemo to pri ocenjenni letni količini 20 optičnih bralnikov A4 formata. Lahko prosim dodatno utemeljite ta pogoj, ker smatramo, da je v nasprotju z ZJN-3.

ODGOVOR št. 2 NA VPRAŠANJE Z DNE 17. 6. 2019, 16:06

Naročnik bo objavil popravek razpisne dokumentacije in podaljšal rok za oddajo ponudb ter rok za postavljanje vprašanj kot Popravek na Portalu javnih naročil.

Naročnik spreminja Dodatek k navodilom ponudnikom, in sicer njegovo točko 10. Merila za izbor, pri čemer tako, da se ta po novem glasi:
»Naročnik bo priznal usposobljenost tistim trem (3) ponudnikom po posameznem sklopu, ki bodo imeli najvišji realizirani promet z računalniško opremo, in sicer takšno, ki je predmet javnega naročila in je opredeljena v sklopih predmetnega javnega naročila v letih 2018, 2017, 2016 in 2015, pri čemer pa so po posameznem sklopu dosegli sešteto najmanj naslednji realizirani promet z računalniško opremo v letih 2018, 2017, 2016 in 2015 v eurih z DDV:
Sklop Vrednost zahtevanega realiziranega prometa z DDV za 4 leta v EUR
1. Osebni računalnik in zasloni 2.346.400,00
2. Računalniki AiO 196.000,00
3. Prenosni računalniki 560.000,00
4. Tablični računalniki 56.000,00
5. Tiskalniki (č/b, barvni) s tonerji 112.000,00
6. Optični bralniki 16.800,00
7. Zunanji diski 22.400,00
Ostalim ponudnikom naročnik ne bo priznal usposobljenosti.«

Upoštevajoč zgoraj zapisano v narekovajih naročnik vsebinsko enako spremeni tudi Strokovne zahteve splošne zahteve, in sicer zadnji odstavek pred tabelo na strani 10 razpisne dokumentacije.
Naročnik kot predhodni dokaz za najvišji realizirani promet z računalniško opremo, in sicer kakor je slednji definiran v prvem odstavku tega citata, dopušča navedbo seznama dobav v letih 2018, 2017, 2016 in 2015 v ESPD obrazcu. Naročnik si pridržuje pravico, da od ponudnika zahteva predložitev dokazil (pogodb oziroma računov) o izvedenih dobavah.«

Novi rok za oddajo ponudb bo do 8. 7. 2019 do 12. ure, odpiranje ponudb bo 8. 7. 2019 ob 12.30 uri., rok za postavljanje vprašanj pa do 28. 6. 2019 do 12. ure.






Datum objave: 01.07.2019   12:57
VPRAŠANJE
Lep pozdrav,
1. V originalni RD in tudi v zadnjem odgovoru omenjate, da lahko v obrazcu ESPD navedemo realizirane dobave po posameznih sklopih.
Žal vaš objavljen ESPD vpisa teh podatkov ne omogoča. Prosim za objavo novega ESPD obrazca, ali natančnejše pojasnilo kam navedemo realiziran promet po posameznih sklopih, ki je merilo za izbor.

Hvala za odgovor.


ODGOVOR

ODGOVOR ŠT. 3 NA VPRAŠANJE Z DNE, 22.06.2019 18:59:
V obrazcu ESPD ponudnik navede seznam dobav v Del IV: Pogoji za sodelovanje, točka C: Tehnična in strokovna sposobnost:
Za naročila blaga: izvedba dobave blaga določene vrste

Opis EUR Datum Prejemniki

Naročnik bo objavil nov obrazec ESPD.

Naročnik bo zaradi spremembe hkrati podaljšal rok za oddajo ponudb.
Nov rok za postavljanje vprašanj je do 05.07.2019 do 12:00 ure.
Nov rok za prejem ponudb: 18.07.2019 do 12:00 ure.
Odpiranje ponudb bo: 18.07.2019 ob 12:30 uri.

Datum objave: 01.07.2019   13:02
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v spremembi razpisne dokumentacije ste navedli: "Naročnik kot predhodni dokaz za najvišji realizirani promet z računalniško opremo, in sicer kakor je slednji definiran v prvem odstavku tega citata, dopušča navedbo seznama dobav v letih 2018, 2017, 2016 in 2015 v ESPD obrazcu."
Kam točno naj se navede seznam dobav v ESPD?

hvala


ODGOVOR
ODGOVOR ŠT. 4 NA VPRAŠANJE Z DNE, 28.06.2019 08:52:

V obrazcu ESPD ponudnik navede seznam dobav v Del IV: Pogoji za sodelovanje, točka C: Tehnična in strokovna sposobnost:
Za naročila blaga: izvedba dobave blaga določene vrste

Opis EUR Datum Prejemniki

Naročnik bo objavil nov obrazec ESPD.

Naročnik bo zaradi spremembe hkrati podaljšal rok za oddajo ponudb.
Nov rok za postavljanje vprašanj je do 05.07.2019 do 12:00 ure.
Nov rok za prejem ponudb: 18.07.2019 do 12:00 ure.
Odpiranje ponudb bo: 18.07.2019 ob 12:30 uri.


Datum objave: 01.07.2019   13:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

vprašanji za sklop 5:

1. vaša navedba v razpisni dokumentaciji: "ponudnik je certificiran s strani principala"
Prosim za pojasnilo, točno kateri certifikat želite.

2. vrednost zahtevanega realiziranega prometa z ddv za 4 leta v je za sklop 5, tiskalniki s tonerji 112.000,00 .
Ali se realizacija prometa nanaša le na tiskalnike, ali tudi na tonerje?

hvala

ODGOVOR
ODGOVOR ŠT. 5 NA VPRAŠANJE Z DNE, 28.06.2019 10:15

1. Ustrezna je izjava principala o avtorizaciji partnerja (ponudnika) za prodajo določene opreme (MAF - Manufacturer`s Authorization Form).

2. Realizacija prometa se nanaša na tiskalnike in tonerje.




Datum objave: 05.07.2019   14:26
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V odgovoru na vprašanje z dne 17.6.2019 ob 16:06, ste kot popravek zahteve za priznanje usposobljenosti napisali naslednje: »Naročnik bo priznal usposobljenost , pri čemer pa so po posameznem sklopu dosegli sešteto najmanj realizirani promet z računalniško opremo v letih 2018, 2017, 2016 in 2015 v eurih z DDV.«
Vašo zahtevo razumemo kot kumulativno vrednost za opredeljeno obdobje (navedena leta) po nosilcih pogodbenih poslov. To je razlog, zaradi katerega se nam zdi oblika obrazca espd v točki IV.C neustrezna.
Ali izpolnimo le eno vrstico za sklop in pod datum napišemo »zahtevano obdobje« pod prejemniki pa »različni prejemniki«, ali boste spremenili obrazec na način, da naročniki navedemo zahtevana podatka, ki sta »sklop za katerega podamo informacijo« in »realizirana vrednost za zahtevano obdobje (4 leta).«
Obrazec prav tako ni primeren, če se ponudnik prijavi na vseh sedem sklopov, saj ni dovolj vrstic.

hvala


ODGOVOR

ODGOVOR ŠT. 6 NA VPRAŠANJE Z DNE, 05.07.2019 11:50
Ponudnik izpolni le eno vrstico za sklop in pod rubriko datum napiše tisto leto oz. tista leta znotraj zahtevanega obdobja, ko je bil realiziran promet za računalniško opremo. Pod rubriko prejemniki pa navedite konkretne prejemnike. V primeru, da vpis ni mogoč zaradi premalo prostora, postopajte enako kot spodaj navedeno.
Naročnik dopušča možnost, da ponudnik za tiste manjkajoče podatke, ki jih tehnično ni mogoče oddati elektronsko preko ESPD obrazca v xml obliki, predloži v ESPD obrazcu v pdf obliki, pri čemer izpolni zgolj tisti del ESPD obrazca, ki se nanaša na zahtevo po referenčnih dobavah. ESPD obrazec v pdf obliki mora biti podpisan in žigosan ter datiran, poleg ESPD obrazca v xml obliki.