Dosje javnega naročila 003101/2019
Naročnik: OBČINA DOMŽALE, Ljubljanska cesta 69, 1230 Domžale
Gradnje: OBNOVA STREHE NA OSNOVNI ŠOLI DOB
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 104.580,79 EUR

JN003101/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.05.2019
JN003101/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.06.2019
JN003101/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 11.07.2019
JN003101/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.07.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003101/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA DOMŽALE
Ljubljanska cesta 69
1230
SI
Domžale
Slovenija
Oddelek za investicije, Sonja Spruk
sonja.spruk@domzale.si
+386 17220120
+386 17211736

Internetni naslovi
http://www.domzale.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/309148/Razpisna_dokumentacija_eJN.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9461
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: OBNOVA STREHE NA OSNOVNI ŠOLI DOB
Referenčna številka dokumenta: 4301-13/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45000000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Površino strehe starega dela šole predstavlja večkapnica, ki je pokrita z opečno kritino. Površino osrednjega dela šole predstavlja dvokapnica, ki je pokrita z betonsko kritino. Kritina je poškodovana ter dotrajana po celotno površini in jo je potrebno v celoti zamenjati.
Obstoječa strešna kritina in konstrukcija sta izvedeni v različnih naklonih 18-35°, podstrešje je neizkoriščeno in dobro toplotno izolirano. Žlebovi so v dobrem stanju in se jih po končanih delih montira nazaj.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45260000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Osnovna šola Dob, Šolska ulica 7, 1233 Dob
II.2.4 Opis javnega naročila
Površino strehe starega dela šole predstavlja večkapnica, ki je pokrita z opečno kritino. Površino osrednjega dela šole predstavlja dvokapnica, ki je pokrita z betonsko kritino. Kritina je poškodovana ter dotrajana po celotno površini in jo je potrebno v celoti zamenjati.
Obstoječa strešna kritina in konstrukcija sta izvedeni v različnih naklonih 18-35°, podstrešje je neizkoriščeno in dobro toplotno izolirano. Žlebovi so v dobrem stanju in se jih po končanih delih montira nazaj.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 20.06.2019
Konec: 20.08.2019
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
31.05.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.07.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 31.05.2019   09:10


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 24.05.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
15.05.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.