Dosje javnega naročila 003106/2019
Naročnik: OBČINA IVANČNA GORICA, Sokolska ulica 8, 1295 Ivančna Gorica
Storitve: Prevoz otroka s posebnimi potrebami v šolskem letu 2019/2020 v Ljubljano
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003106/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 16.05.2019
JN003106/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.06.2019
JN003106/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 01.07.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003106/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
OBČINA IVANČNA GORICA
Sokolska ulica 8
1295
SI
Ivančna Gorica
Slovenija
Janez Radoš
obc.ivancna.gorica@siol.net
+386 17812100
+386 17812120

Internetni naslovi
http://ivancna-gorica.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.ivancna-gorica.si/Obcina-Ivancna-Gorica/
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9464
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prevoz otroka s posebnimi potrebami v šolskem letu 2019/2020 v Ljubljano
Referenčna številka dokumenta: 430-0010/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60112000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je prevoz otroka s posebnimi potrebami od stalnega prebivališča na naslovu Mestni trg 22, 1294 Višnja Gora v Center za usposabljanje Janeza Levca Ljubljana, Organizacijsko enoto Osnovne šole s prilagojenim programom, Levstikov trg 1, 1000 Ljubljana in nazaj domov za časovno obdobje od 2. 9. 2019 do vključno 24. 6. 2020. Prevoz učenca mora biti opravljen z vozilom, ki je tehnično brezhiben in opremljen s klimatsko napravo. Otroka ni gibalno oviran. Prevoznik mora zagotoviti prevoz otroka v skladu z urnikom, učnim načrtom ter potrebami v šolskem letu 2019/2020. Naročnik si glede na potrebe pridržuje pravico do spremembe prevoza med šolskim letom. Ob objavi javnega naročila je predviden prevoz enega otroka. Število otroka se lahko med šolskim letom tudi spremeni, vendar ne za več kot 1 otroka.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60112000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Višnja Gora - Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je prevoz otroka s posebnimi potrebami od stalnega prebivališča na naslovu Mestni trg 22, 1294 Višnja Gora v Center za usposabljanje Janeza Levca Ljubljana, Organizacijsko enoto Osnovne šole s prilagojenim programom, Levstikov trg 1, 1000 Ljubljana in nazaj domov za časovno obdobje od 2. 9. 2019 do vključno 24. 6. 2020. Prevoz učenca mora biti opravljen z vozilom, ki je tehnično brezhiben in opremljen s klimatsko napravo. Otroka ni gibalno oviran. Prevoznik mora zagotoviti prevoz otroka v skladu z urnikom, učnim načrtom ter potrebami v šolskem letu 2019/2020. Naročnik si glede na potrebe pridržuje pravico do spremembe prevoza med šolskim letom. Ob objavi javnega naročila je predviden prevoz enega otroka. Število otroka se lahko med šolskim letom tudi spremeni, vendar ne za več kot 1 otroka. Obračun storitve se opravi glede na število opravljenih prevozov na razdalji med krajem bivanja in krajem šolanja, ki po daljinomeru »najdi.si« znaša 24,4 km po najkrajši poti v eno smer. Upoštevajo pa se samo kilometri, ko so otroci prisotni v vozilu.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 02.09.2019
Konec: 24.06.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v dokumentaciji v zvezi z javnim naročilom.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
28.05.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 28.05.2019   09:01
Kraj: Portal e-JN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.05.2019   23:59
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.05.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.