Naročnik: 2TDK, Družba za razvoj projekta, d.o.o., Železna cesta 18, 1000 Ljubljana
Storitve: Revizija računovodskih izkazov in poslovnega poročila za poslovna leta 2019, 2020 in 2021 družbe 2TDK d.o.o.
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 35.099,40 EUR
JN003142/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 17.05.2019
JN003142/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 31.07.2019
JN003142/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 10.10.2019
JN003142/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 10.10.2019
Naslov: Revizija računovodskih izkazov in poslovnega poročila za poslovna leta 2019, 2020 in 2021 družbe 2TDK d.o.o. Referenčna številka dokumenta: JN-07/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
79210000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet tega naročila je izvajanje storitev revizije računovodskih izkazov in poslovnega poročila za poslovna leta 2019, 2020 in 2021. Družba 2TDK d.o.o. je dolžna v skladu s 3. odstavkom 15. člena ZIUGDT revidirati svoje računovodske izkaze. Družba 2TDK d.o.o. pripravlja računovodske izkaze s skladu s Slovenskimi računovodskimi standardi.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
79210000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Revizija računovodskih izkazov in poslovnega poročila za poslovna leta 2019, 2020 in 2021 družbe 2TDK d.o.o.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.05.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.05.2019 10:05 Kraj: Odpiranje ponudb poteka avtomatično v informacijskem sistemu e-JN.
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Odpiranje ponudb je javno. Zapisnik o odpiranju ponudb se kreira avtomatično v informacijskem sistemu e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.05.2019 14:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.05.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.05.2019 14:41
VPRAŠANJE Pozdravljeni, Pri pregledu razpisne dokumentacije se nam je pojavilo nekaj tehničnih vprašanj: 1. Pod točko 3.2.2.1 - ali tu pripravimo lastno izjavo? 2. Obrazec 3. B in C - Pri določeno družbi smo tri leta izvajali revizijo. Ali se bo vsako leto upoštevala kot samostojna referenca torej 3 reference ali kot ena referenca? 3. Če smo prav razumeli, vam v trenutku oddaje ponudbe še ni potrebno prilagati Dokazila o vpisu v register revizijskih družbe, BON-2 obrazcev ter dokazil o pridobitvi nazivov za pooblaščene revizorje? To boste po potrebi zahtevali naknadno?
Hvala za odgovore in prijeten dan še naprej
ODGOVOR
Pozdravljeni,
1. V skladu s točko 3.2.2.1 razpisne dokumentacije ponudnik pripravi lastno izjavo. 2. Naročnik bo v skladu s točkama 3.3.1.2.a) in 3.3.1.2. b) ter obrazcema III. B in C razpisne dokumentacije kot izkušnje iz področja revidiranja upošteval zaključen revizijski posel za posamezno leto. Pri tem je v skladu z navedenimi točkami razpisne dokumentacije opredeljena omejitev v zvezi z navedbo referenc revidiranja srednjih gospodarskih družb (po ZGD-1). Ponudnik v skladu s tem lahko navede največ 10 (deset) zaključenih revizijskih poslov za srednje gospodarske družbe (po ZGD-1). 3. Da, v trenutku oddaje ponudbe ni nujno prilagati našteta dokazila. Skladno s točko 3.2.1 razpisne dokumentacije, si naročnik pridržuje pravico, da preveri navedbe ponudnika in zahteva dokazila naknadno.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.