Dosje javnega naročila 003369/2019
Naročnik: JAVNO PODJETJE ENERGETIKA LJUBLJANA d.o.o., Verovškova ulica 62, 1000 Ljubljana
Storitve: JPE-SPV-133/19 Izvedba prigradnje sistema SNCR za zniževanje NOx emisij na kotlu 3 po sklopih
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 275.393,25 EUR

JN003369/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.05.2019
JN003369/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.06.2019
JN003369/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 08.07.2019
JN003369/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 08.07.2019
JN003369/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 08.07.2019
JN003369/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 08.07.2019
JN003369/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 08.07.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003369/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
JAVNO PODJETJE ENERGETIKA LJUBLJANA d.o.o.
Verovškova ulica 62
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
Služba za javna naročila, Loti Windschnurer
loti.windschnurer@jhl.si
+386 14740855
+386 14740880

Internetni naslovi
http://www.jhl.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.jhl.si/javna-narocila-iz-podjetij
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9773
na zgoraj navedeni naslov.
I.6 Glavna področja dejavnosti
Proizvodnja, prenos ali distribucija plina in toplote


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: JPE-SPV-133/19 Izvedba prigradnje sistema SNCR za zniževanje NOx emisij na kotlu 3 po sklopih
Referenčna številka dokumenta: JPE-SPV-133/19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42110000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Izvedba prigradnje sistema SNCR za zniževanje NOx emisij na kotlu 3 po sklopih
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Izdelava in montaža cevovodov in opreme
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Toplarniška 19 v Ljubljani
II.2.4 Opis javnega naročila
Izdelava in montaža cevovodov in opreme
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V primeru, da se bo zaradi spremenjenih obratovalnih potreb naročnika ali pri zamudi dobave blaga, čas pogodbenih del spremenil, se bo posledično spremenil tudi čas oziroma rok za izvedbo pogodbenih del, naročnik pa bo o nastali spremembi pravočasno obvestil izvajalca. Podaljšanje roka je možno le s predhodnim pisnim soglasjem naročnika in sklenitvijo aneksa k pogodbi
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Izvedba izolacijskih del
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Toplarniška 19 v Ljubljani
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvedba izolacijskih del
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V primeru, da se bo zaradi spremenjenih obratovalnih potreb naročnika ali pri zamudi dobave blaga, čas pogodbenih del spremenil, se bo posledično spremenil tudi čas oziroma rok za izvedbo pogodbenih del, naročnik pa bo o nastali spremembi pravočasno obvestil izvajalca. Podaljšanje roka je možno le s predhodnim pisnim soglasjem naročnika in sklenitvijo aneksa k pogodbi.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Izvedba superkontrole, NDT preiskave zvarov in gradbiščnega preskusa varilcev
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Toplarniška 19 v Ljubljani
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvedba superkontrole, NDT preiskave zvarov in gradbiščnega preskusa varilcev
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 11
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V primeru, da se bo zaradi spremenjenih obratovalnih potreb naročnika ali pri zamudi dobave blaga, čas pogodbenih del spremenil, se bo posledično spremenil tudi čas oziroma rok za izvedbo pogodbenih del, naročnik pa bo o nastali spremembi pravočasno obvestil izvajalca. Podaljšanje roka je možno le s predhodnim pisnim soglasjem naročnika in sklenitvijo aneksa k pogodbi
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Višinski transport, montaža in izdelava povezav EKO kontejnerja
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
42110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Toplarniška 19 v Ljubljani
II.2.4 Opis javnega naročila
Višinski transport, montaža in izdelava povezav EKO kontejnerja
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
V primeru, da se bo zaradi spremenjenih obratovalnih potreb naročnika ali pri zamudi dobave blaga, čas pogodbenih del spremenil, se bo posledično spremenil tudi čas oziroma rok za izvedbo pogodbenih del, naročnik pa bo o nastali spremembi pravočasno obvestil izvajalca. Podaljšanje roka je možno le s predhodnim pisnim soglasjem naročnika in sklenitvijo aneksa k pogodbi.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v razpisni dokumentaciji, ki je na voljo na spletni strani:
http://www.jhl.si/javna-narocila-iz-podjetij


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.06.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 08.10.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.06.2019   10:15
Kraj: Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 04.06.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.05.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.