Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER MARIBOR, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
Blago: 76 ROKAVICE IN PLENICE 2019-2020 - NMV
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 30.796,86 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN003384/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.05.2019
JN003384/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.09.2019
JN003384/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 09.10.2019
JN003384/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 16.10.2019
JN003384/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 16.10.2019
JN003384/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 16.10.2019
JN003384/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 16.10.2019
JN003384/2019-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 01.04.2020
JN003384/2019-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.07.2020
JN003384/2019-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.08.2020
JN003384/2019-X05 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.11.2020
Predmet javnega naročila je nabava rokavic in plenic.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Univerzitetni klinični center Maribor, Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Ponudnik lahko odda ponudbo za posamezno vrsto blaga.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 16 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
12.06.2019 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 12.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 12.06.2019 13:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 31.05.2019 12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.05.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.05.2019 14:05
VPRAŠANJE
Ker razpisna dokumentacija še ni objavljena, rok za zastavljanje vprašanj pa poteče 31.05.2019, rok za oddajo ponudb pa je 12.06.2019, pozivamo naročnika, da ustrezno spremeni, podaljša rokovnik za oddajo javnega naročila, saj bi bilo normalno, da roki začnejo teči z dnem objave javnega naročila in razpisne dokumentacije. Samo objava javnega naročila ni dovolj za ustrezno in kvalitetno preučitev neobstoječe razpisne dokumentacije ter priprave ustrezne in kvalitetne ponudbe. Prosimo za takojšen odgovor.
ODGOVOR
Dokumentacija v zvezi z oddajo naročila male vrednosti je objavljena na naročnikovi spletni strani.
Datum objave: 27.05.2019 11:41
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za pravilno povezavo do objave javnega naročila.
Na zgornji povezavi naročilo ni objavljeno.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Zaradi tehničnih težav dokumentacija v zvezi z oddajo naročila male vrednosti, tekom današnjega dne, za nekaj časa ni bila dosegljiva. Dokumentacija je sedaj ponovno dosegljiva na naročnikovi spletni strani.
Datum objave: 30.05.2019 10:32
VPRAŠANJE
"Datum objave: 24.05.2019 14:05
VPRAŠANJE
Ker razpisna dokumentacija še ni objavljena, rok za zastavljanje vprašanj pa poteče 31.05.2019, rok za oddajo ponudb pa je 12.06.2019, pozivamo naročnika, da ustrezno spremeni, podaljša rokovnik za oddajo javnega naročila, saj bi bilo normalno, da roki začnejo teči z dnem objave javnega naročila in razpisne dokumentacije. Samo objava javnega naročila ni dovolj za ustrezno in kvalitetno preučitev neobstoječe razpisne dokumentacije ter priprave ustrezne in kvalitetne ponudbe. Prosimo za takojšen odgovor.
ODGOVOR
Dokumentacija v zvezi z oddajo naročila male vrednosti je objavljena na naročnikovi spletni strani. "
V času postavitve vprašanja (13:11) razpisne dokumentacije še ni bilo na spletni strani naročnika.
ODGOVOR
Naročnik potrebuje določen čas za objavo dokumentacije na naročnikovi spletni strani.
Naročnik ne bo podaljšal roka za postavitev vprašanj in rok za oddajo ponudb.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.