Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 3
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Delovna oblačila za osebje (zdravstvo, oskrba) Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dom upokojencev Ptuj, Volkmerjeva cesta 10, 2250 Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Dobava delovnih oblačil za zdravstveno negovalno osebje in za osebje na področju socialne oskrbe
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 1 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Delovna oblačila za vzdrževalce Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dom upokojencev Ptuj, Volkmerjeva cesta 10, 2250 Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Delovna oblačila za vzdrževalce
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 1 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Delovna oblačila za zaposlene v kuhinji in ostalo Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
18110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Dom upokojencev Ptuj, Volkmerjeva cesta 10, 2250 Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Delovna oblačila za zaposlene v kuhinji in ostalo.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 1 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidno iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
13.06.2019 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 13.06.2019 09:10 Kraj: aplikacija e-Oddaja
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.06.2019 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.05.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.06.2019 08:57
VPRAŠANJE Spoštovani,
Vljudno prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudb vsaj za 14 dni. V RD je zahteva, da je potrebno do roka, ki je določen za oddajo ponudb, naročniku dostaviti tudi vse ponujene vzorce. Za izdelavo vzorcev oziroma za pridobitev vzorcev z vso potrebno dokumentacijo, pa je vsekakor potrebno več časa.
Hvala v naprej.
ODGOVOR
Spoštovani,
v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila je izrecno navedeno, da ponudniku ni potrebno predložiti vseh vzorcev artiklov, ki jih ponuja, ampak lahko pri enakih modelih ponudi le en vzorec (npr. majice za osebje), za ostale pa predloži le kos blaga za vse ostale barve.
Iz tega razloga naročnik ne bo podaljšal roka za oddajo ponudbe.
S spoštovanjem
Dom Ptuj
Datum objave: 05.06.2019 09:00
VPRAŠANJE Spoštovani, glede na velikost domov za starejše po Sloveniji je znesek za referenčno potrdilo zelo visok , saj z zneskom 15000 eur+ ddv lahko zagotovite več kot 450 kompletov oblačil za delavce. Žal pa ima toliko zaposlenih le redko število domov. Ali boste upoštevali tudi zneske po dveh pogodbah skupaj za en zavod oz. ali lahko znižate znesek za referenco. Hvala za odgovor in lep pozdrav !
ODGOVOR
Spoštovani,
Naročnik zaradi želje po pridobitvi konkurenčnih ponudb spreminja pogoje "reference", tako, da se glasi:
"Ponudnik je v zadnjih petih (5) letih, šteto od dneva objave obvestila o tem naročilu na Portalu javnih naročil uspešno dobavil delovno obleko v posamični vrednosti najmanj 10.000 eur z DDV pri najmanj treh istovrstnih poslih, in je bil kot dobavitelj v vseh primerih pozitivno ocenjen."
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.