Dosje javnega naročila 003495/2019
Naročnik: MESTNA OBČINA LJUBLJANA, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Blago: Sukcesivna dobava čistil za kuhinjo in objekt nekaterih vrtcev MOL
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 86.281,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN003495/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 28.05.2019
JN003495/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.07.2019
JN003495/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 03.09.2019
JN003495/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 09.09.2019
JN003495/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 26.09.2019
JN003495/2019-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 14.10.2019
JN003495/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 22.10.2019
JN003495/2019-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.10.2019
JN003495/2019-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 31.10.2019
JN003495/2019-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.12.2019
JN003495/2019-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.01.2020
JN003495/2019-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 24.01.2020
JN003495/2019-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.02.2020
JN003495/2019-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 04.02.2020
JN003495/2019-C10 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.02.2020
JN003495/2019-C11 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.02.2020
JN003495/2019-C12 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.04.2020
JN003495/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 24.04.2020
JN003495/2019-C13 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 05.05.2020
JN003495/2019-C14 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 05.05.2020
JN003495/2019-C15 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.05.2020
JN003495/2019-C16 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN003495/2019-C17 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN003495/2019-C18 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN003495/2019-C19 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.05.2020
JN003495/2019-C20 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 16.07.2020
JN003495/2019-C21 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.07.2020
JN003495/2019-C22 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.07.2020
JN003495/2019-C23 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.07.2020
JN003495/2019-C24 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.08.2020
JN003495/2019-C25 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 10.09.2020
JN003495/2019-C26 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.10.2020
JN003495/2019-C27 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.10.2020
JN003495/2019-C28 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.10.2020
JN003495/2019-C29 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.11.2020
JN003495/2019-C30 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.11.2020
JN003495/2019-C31 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.12.2020
JN003495/2019-C32 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 18.01.2021
JN003495/2019-C33 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.01.2021
JN003495/2019-C34 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.01.2021
JN003495/2019-C35 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.01.2021
JN003495/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.02.2021
JN003495/2019-C36 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.04.2021
JN003495/2019-C37 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.05.2021
JN003495/2019-C38 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.05.2021
JN003495/2019-C39 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.05.2021
JN003495/2019-C40 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.07.2021
JN003495/2019-C41 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.07.2021
JN003495/2019-C42 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 30.07.2021
JN003495/2019-C43 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.08.2021
JN003495/2019-C44 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.10.2021
JN003495/2019-C45 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 05.11.2021
JN003495/2019-C46 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.02.2022
Zahtevek za revizijo

    JN003495/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 103-249110
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Mestna uprava, Služba za javna naročila, ga. Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13064407

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VIŠKI VRTCI
Jamova cesta 23
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC CICIBAN
Šarhova ulica 29
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC HANSA CHRISTIANA ANDERSENA
Rašiška ulica 7
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC MOJCA
Levičnikova ulica 11
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC POD GRADOM
Praprotnikova ulica 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

VRTEC VIŠKI GAJ
Reška ulica 31
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Marjeta Bizjak
meta.bizjak@ljubljana.si
+386 13064442
+386 13061206

Internetni naslovi
http://www.ljubljana.si

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/310310/OBJAVA.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9799
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava čistil za kuhinjo in objekt nekaterih vrtcev MOL
Referenčna številka dokumenta: 430-1235/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39800000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je sukcesivna dobava čistil za kuhinjo in objekt šestim vrtcem MOL za obdobje od sklenitve okvirnega sporazuma z izbranim ponudnikom do 28. 2. 2023 z upoštevanjem okoljskih zahtev skladno Uredbo o zelenem javnem naročanju (Ur. l. RS, št. 51/17).
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39830000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Enote vrtcev (naročnikov) Mestne občine Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Sukcesivna dobava čistil za kuhinjo in objekt.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.08.2019
Konec: 28.02.2023
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.06.2019   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.06.2019   10:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.06.2019   09:00

Dodatne informacije:
V I.1 točki tega obvestila navedeni naročniki so Mestno občino Ljubljana pooblastili za izvedbo tega postopka, in sicer na podlagi tretjega odstavka 66. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18).
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
Določeno v dokumentu v zvezi z oddajo javnega naročila.
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MESTNA OBČINA LJUBLJANA
Mestni trg 1
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
24.05.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 10.06.2019   14:20
1. VPRAŠANJE

Spoštovani,

ali lahko pod zap. št. 8 "Okolju prijazno univ. konc.čistilo" ponudimo pakiranje 500 ml ? V primeru negativnega odgovora prosimo za pojasnilo v čem je ekonomska in tehnološka prednost zahtevanega pakiranja sredstva v primerjavi s sredstvom pod zap. št. 12, 13, 15, kjer naročnik že v osnovi razpisuje razpon. Hvala. Lp

ODGOVOR
Da, naročnik dovoljuje pakiranje 500 do 1000 ml.

2. VPRAŠANJE

Pozdravljeni!

Ali lahko pod zap. št. 11 ponudimo čistilno sredstvo, ki ni proizvedeno na osnovi fosforjeve kisline, temveč na osnovi citronske kisline? V primeru negativnega odgovora prosimo za pojasnilo v čem je ekonomska in tehnološka prednost zahtevanega izdelka. Znano je, da je fosforjeva kislina jedka, kisla in zdravju manj prijazna in ob dolgoročni uporabi celo škodljiva (četudi navajate, da gre zgolj za občasno uporabo. Zagotavljamo vam, da so ekološki izdelki zelo učinkoviti. Se zahvaljujemo za pozitiven odgovor. Lep pozdrav

ODGOVOR
Naročnik ne bo spreminjal zahtev iz razpisa.

3. VPRAŠANJE

Spoštovani.

ali gre za napako, da sta v predračunu (excel) opisa v zap. št. 22 in 23 enaka le količine se razlikujejo? v kolikor ne gre za napako pa prosimo, da pri zap. št. 23 dopišete ME, v kolikor pa gre za napako pa prosimo, da popravite predračun (excel). Lp

ODGOVOR
Naročnik pod zap. št. 23 zahteva pakiranje v dozi, ki preprečuje izsušitev robčkov. Pod zap. št. 22 naročnik zahteva robčke v zavitku, z namenom ponovnega polnjenja.


Datum objave: 12.06.2019   10:56
4. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,
Naročnike sprašujemo, če lahko pod zap.št.4 - detergent za ročno pomivanje posode, ponudimo izdelek v pakiranju 10L.
Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR
Ne.

5. VPRAŠANJE

Spoštovani,
Za izdelek pod zap.št.21 (razkužilo za kožo) nas zanimajo lastnosti izdelka, sestavine, čas delovanja in na katere bakterije oz.viruse mora delovati.
Hvala.
lp

ODGOVOR
Zahteve za izdelek so opredeljene v opisu artikla (stolpec B) Popisa blaga, ki je del predračunskega obrazca ponudbe. Naveden je tudi izdelek Spitaderm. Ponudnik lahko ponudi tudi enakovreden drug izdelek, ki mora dosegati primerljiv učinek kot ga ima sredstvo Spitaderm, to je, da ima širok spekter delovanja na bakterije (tudi TBC), glive ter viruse.

6. VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

Prosimo za odgovore na zastavljena vprašanja:
1. Zap.3: ali smemo ponuditi izdelek v embalaži 750ml?
2. Zap.9: lahko ponudimo tekoči odmaščevalec za odtoke in cevi?
3. Zap.20: zanima nas, katero blagovno znamko penil uporabljajo naročniki
4. Zap.23: manjka enota mere
lp


ODGOVOR
1. Ne.
2. Da.
3. Naročniki imajo ponudnike v najemu. Novoizbrani ponudnik bo moral brezplačno dostaviti in namestiti penilnike, ki bodo omogočali uporabo ponujenih penil.
4. Enota mere: 100/1 kom

Lep pozdrav.