Dosje javnega naročila 003530/2019
Naročnik: Srednja elektro-računalniška šola Maribor, Smetanova ulica 6, 2000 Maribor
Storitve: Okolju prijazno čiščenje šolskih prostorov
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 360.144,00 EUR

JN003530/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 29.05.2019
JN003530/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 06.06.2019
JN003530/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.07.2019
JN003530/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 26.08.2019
JN003530/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 28.08.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003530/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 104-252633
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
Srednja elektro-računalniška šola Maribor
Smetanova ulica 6
2000
SI
Maribor
Slovenija
Marija Janžek
marija.janzek@sers.si
+386 22341923
+386 22341918

Internetni naslovi
https://www.sers.si
https://www.sers.si
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/310598/SERŠ-Čiščenje_šolskih_prostorov_2019-2022_(2).zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=9867
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okolju prijazno čiščenje šolskih prostorov
Referenčna številka dokumenta: JN-S-430-1/2019/3
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90919000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
čiščenje šolskih zgradb za obdobje treh let
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: sedež naročnika
II.2.4 Opis javnega naročila
Čiščenje šolskih zgradb in šolskega okoliša po opisu del
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
navedeno v razpisni dokumentaciji
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor:
navedeno v razpisni dokumentaciji

III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor:
navedeno v razpisni dokumentaciji

III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
navedeno v razpisni dokumentaciji

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.06.2019   14:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 01.09.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.06.2019   14:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.06.2019   14:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
Srednja elektro-računalniška šola Maribor
Smetanova ulica 6
2000
Maribor
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
28.05.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 04.06.2019   08:28
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ESPD obrazec ni objavljen v pravilni obliki. Prosimo vas za objavo v pravilni obliki (xml).
Hvala in lep pozdrav!

ODGOVOR

Sem objavila v popravku. Se opravičujem za napako in hvala za opozorilo.


Datum objave: 10.06.2019   13:41
VPRAŠANJE
Spoštovani!

V zvezi z merilom C2 Delovne razmere ponudnika vas prosimo za pojasnilo. Po tem merilu lahko gospodarski subjekt prejme največ točk 10 . Vsaka v ponudbi navedena oseba, ki je na dan oddaje ponudbe zaposlena pri gospodarskem subjektu na podlagi pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s polnim delovnim časom in to ponudnik nedvoumno izkaže s predložitvijo ustreznih dokumentov, prejme dve (2) točki. Ponudnik mora prevzetim delavkam zagotavljati pravice in obveznosti v skladu z veljavno zakonodajo.
Za dosego maskimalnega št. točk (10) mora torej ponudnik priložiti dokazila za 5 delavk. Zanima nas
- ali bo moralo teh 5 delavk dejansko opravljati delo pri naročniku ali pa lahko v primeru, da bomo izbrani kot izvajalec pod enakimi pogoji (nedoločen čas s polnim delovnim časom) zaposlimo druge delavke? Ponudniki v branži čiščenja delavcev nimamo na zalogi in jih zaposlujemo sproti, glede na sklenjene pogodbe, delavci, ki jih bomo imenovali v ponudbi, pa opravljajo delo pri drugih naročnikih.
--Glede na to, da je potrebno 1 delavko prevzeti in ima le ta pogodbo za nedoločen čas s polnim delovni časom nas zanima, ali zadostuje, da priložimo dokazila za 4 delavke in bomo kljub temu dosegli 10 točk?
Lep pozdrav.

ODGOVOR

Ob prijavi predložite dokazila da imate zaposlene 4 delavke za nedoločen čas s polnim delovnim časom. Kot izbrani izvajalec boste lahko zaposlili druge delavke in naročniku predložili nove pogodbe za nedoločen in polni delovni čas.
Delavka, ki jo prevzemate se vam šteje kot ena pogodba in 2 točki.


Datum objave: 18.06.2019   12:55
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali glede na vaš odgovor enemu od ponudnikov lahko razumemo, da moramo zaposliti ostale 4 delavke za nedoločen čas? Ali gre samo za točke pri merilu?
Če razumemo pravilno in jih moramo zaposliti za nedoločen čas, potem lahko predvidevamo, da je tudi pogodba z vami za nedoločen čas ali kako, nekako ne razumemo čisto vaših zahtev. Vljudno vas prosimo če nam obrazložite kako in kaj?
Hvala že vnaprej.

ODGOVOR

Delavke morajo biti zaposlene ves čas, za polni delovni čas, za čas trajanja pogodbe, ki velja 3 leta. PO ZDR-1 je dopustno sklepanje pogodbe o zaposlitvi za določen čas tako samo 2 leti. Torej morate že po zakonu skleniti pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas, če traja pogodbeno razmerje 3 leta.




Datum objave: 19.06.2019   09:15
VPRAŠANJE
Spoštovani,
glede na vaše odgovore vas še enkrat pozivamo, da nam obrazložite: razumemo, da z vami sklenemo pogodbo za 3 leta in zaposlimo nove sodelavke, vendar je praksa, da so pogodbe vedno za določen čas, saj se velikokrat zgodi, da se sodelavke same določijo, da niso za to delo ali pa da mi vidimo, da ne moremo skupaj sodelovati. Vsled temu ponavadi počakamo, da pogodba za določen čas poteče in v tem času se pokaže ali lahko skupaj delamo, ali sta obe pogodbeni stranki zadovoljni in če sta seveda sledi pogodba za nedoločen čas. Je to za vas sprejemljivo ali ne, saj ne verjamem, da obstaja v Sloveniji podjetje iz katerikoli branže, ki bi delavca takoj zaposlil za nedoločen čas. Verjetno tudi pri vas nimate takšne prakse?

ODGOVOR

Naših zahtev ne bomo spreminjali. So v skladu s priporočili za izvajanje storitev čiščenja Direktorata za javno naročanje.


Datum objave: 19.06.2019   14:34
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
glede na to da zahtevate, da takoj delavke zaposlimo za nedoločen čas nas zanima kaj se zgodi z njimi, če ne boste z njimi zadovoljni? Načeloma v praksi ni tako, da imamo kar delavke na zalogi v primeru, da razpis dobimo in jih potem zaposlimo. Pot je da se prijavimo na razpis in v primeru, da je naša ponudba sprejeta takrat damo razpis za nova delovna mesta. Saj dokler nimamo delavcem kaj dati za delati jim ne obljubljamo, da delo bo, oni pa da nas čakajo, ko pač bo... Kako ste si to zamislili?

ODGOVOR

Od leta 1994, odkar opravljajo storitve na naši šoli čistilni servisi še nismo zahtevali zamenjave čistilke. Priporočila MIZŠ in Direktorata za JN so, da je potrebno delavcem v teh storitvah zagotoviti varnost zaposlitve.

Kar se naročnika tiče, lahko zaposlite delavke šele, ko boste izbrani.

Če pa želite prejeti točke pri oceni ponudbe, pa morate upoštevati:

"Po merilu delovne razmere ponudnika lahko gospodarski subjekt prejme največ točk 10 . Vsaka v ponudbi navedena oseba, ki je na dan oddaje ponudbe zaposlena pri gospodarskem subjektu na podlagi pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas s polnim delovnim časom in to ponudnik nedvoumno izkaže s predložitvijo ustreznih dokumentov prejme dve(2) točki".

Datum objave: 20.06.2019   08:14
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
razumemo merilo in sprašujemo naslednjo situacijo: ali lahko delavke v primeru podpisa pogodbe zaposlimo za eno leto za določen čas, v kolikor je vse ok, jih potem zaposlimo za nedoločen čas? Ali ste mislili, da morajo biti na dan podpisa pogodbe zaposlene za nedoločen čas.
Hvala vam že vnaprej za odgovori in lep dan.

ODGOVOR


V Izjavi o kadrovskih pogojih in zaposlitvah čistilnega osebja je navedeno natančno, kakšne so zahteve naročnika v zvezi z zaposlitvijo delavk.
Ponudniki z oddajo ponudbe izjavljajo, da so seznanjeni z pogoji iz RD.

Datum objave: 20.06.2019   17:07
VPRAŠANJE
Spoštovani,
glede zaposlitve ostalih 4 delavk za nedoločen čas smo pregledali Izjavo katero navajate, spodaj kopija, razumemo da moramo zaposliti eno delavko za 3 leta, ostale 4 pa v Izjavi nikjer ne vidimo da bi to izrecno zahtevali?

IZJAVA
O KADROVSKIH POGOJIH IN
ZAPOSLITVAH ČISTILNEGA OSEBJA

Zavezujemo se, da bo vseh 5 delavk dnevno prisotnih (s polnim delovnim časom ) na lokacijah naročnika. V kolikor bo katera od stalnih delavk začasno ali trajno odsotna, bo ponudnik pravočasno priskrbel zamenjavo tako, da bo na lokacijah naročnika dnevno prisotnih 5 delavk, ne glede na redne dopuste in bolniške odsotnosti.

Pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavljamo, da bomo pri izvedbi predmetnega javnega naročila:
I
- bomo zaposlili eno (1) delavko, kateri je naročnik Srednja elektro-računalniška šola Maribor dolžna zagotoviti zaposlitev, za čas trajanja pogodbe o opravljanju storitev.

Medsebojne pravice in obveznosti v zvezi z zaposlitvijo delavk se določijo s posebno pogodbo o spremembi delodajalca, ki jo stranke (prenosnik, prevzemnik in naročnik) dogovorijo po sklenjeni pogodbi o opravljanju storitev v skladu z določili 75. člena Zakona o delovnih razmerjih in 36. člena Kolektivne pogodbe za dejavnost vzgoje in izobraževanja v RS.

- zagotavljali stalnost kadrovske zasedbe;
- ob morebitni zamenjavi čistilk pravočasno obvestili naročnika in posredovali ustrezne podatke;
- zagotovili, da bodo čistilke na delovni obleki nosile oznake z nazivom ponudnika,
- predali naročniku ob podpisu pogodbe seznam čistilk, čistilcev in kontrolorjev oziroma kontaktnih oseb na lokaciji naročnika (kopijo pogodbe o zaposlitvi ali M1 obrazec). Naročnik se obvezuje, da bo varoval osebne podatke skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov,
- da bodo delavke zaposlene pri čistilnem servisu evidentirale delovni čas pri naročniku na elektronskem terminalu naročnika,
- da bodo vse čistilke v rednem delovnem razmerju in da bodo prejemale najmanj minimalno bruto plačo



ODGOVOR

Pravzaprav mi ni jasno česa ne razumete.
Delavke morajo biti v rednem delovnem razmerju ves čas trajanja pogodbe o zaposlitvi. Ni dopustno, da jim v juliju in avgustu čistilni servis prekine pogodbe in pošlje na zavod za zaposlovanje, potem pa spet zaposli. Tudi, če bo imela delavka pogodbo o zaposlitvi za določen čas enega leta bo to vključevalo tudi poletna meseca. Naročnik plačuje stroške dela za 12 mesecev delavke. Pripada ji dopust v skladu z zakonom in KP. Sicer bo delala na šoli, kar bomo preverjali z elektronsko evidenco delovnega časa. Delavke imajo seveda tudi same pravico odpovedati pogodbo delodajalcu, zato boste ob vsaki menjavi posredovali podatke, navedene v Izjavi, sicer ne boste prejeli celotnega plačila oziroma je to lahko razlog za prekinitev pogodbe.