Dosje javnega naročila 003902/2019
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP PODALJŠKOV ZA PERFUZORJE
ZJN-3: Odprti postopek

JN003902/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 07.06.2019
JN003902/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.10.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003902/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 110-267712
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Špela Pipan
spela.pipan@kclj.si
+386 15221126

Internetni naslovi
http://www.ukclj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/311646/RAZPISNA_DOKUMENTACIJA_Podaljški_za_perfuzorje.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10163
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP PODALJŠKOV ZA PERFUZORJE
Referenčna številka dokumenta: 845080110-036-19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup podaljškov za perfuzorje.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: PODALJŠEK ZA PERFUZOR
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC LJUBLJANA, ZALOŠKA CESTA 2, 1000 LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Pogodba se sklene za obdobje enega (1) leta in jo je možno podaljšati za največ 4x 1 leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: PODALJŠEK ZA PERFUZOR S FILTROM
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC LJUBLJANA, ZALOŠKA 2, 1000 LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Pogodba se sklene za obdobje enega (1) leta in jo je možno podaljšati še za nejveč 4x 1 leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: PODALJŠEK ZA PERFUZOR
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33140000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC LJUBLJANA, ZALOŠKA 2, 1000 LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Pogodba se sklene za obdobje enega (1) leta in jo je možno podaljšati še za največ 4x 1 leto.
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Razvidno iz razpisne dokumentacije.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.07.2019   12:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.07.2019   13:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 10.07.2019   14:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 19.06.2019   07:43
VPRAŠANJE 1
Spoštovani,

Sklop 1, Poz. 10 Podaljšek za perfuzor
Prosimo potrdite, da mora biti podaljšek brez DEHP?

Sklop 1, Poz. 20 Podaljšek za perfuzor
Prosimo potrdite, da mora biti podaljšek brez DEHP?

Sklop 1, Poz. 30 Podaljšek za perfuzor
Prosimo potrdite, da mora biti podaljšek brez DEHP?

Hvala,


ODGOVOR 1
Da.
Lep pozdrav.





Datum objave: 19.06.2019   07:46
VPRAŠANJE 3
Spoštovani,

pod postavko 30 v sklopu 001 zahtevate podaljšek s fotosenzibilno zaščito. Za večjo varnost vam lahko ponudimo podaljšek v kompletu z vrečko še za zaščito brizge. Želite podaljšek z ali brez vrečke za zaščito brizge?

Najlepše se zahvaljujemo za odgovor.
Lep pozdrav.

ODGOVOR 3

Želimo podaljšek brez vrečke za zaščito.
Lep pozdrav.




Datum objave: 20.06.2019   12:47
VPRAŠANJE 2
Spoštovani,

v sklopu 001 pod postavkami 10, 20 in 30 zahtevate podaljške z vhodnim in izhodnim luer lock nastavkom. Ponudimo lahko vrtljive ali fiksne luer lock nastavke. Kakšne nastavke želite?

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR 2
Naročnik želi fiksne nastavke.




Datum objave: 20.06.2019   12:48
VPRAŠANJE 4
Pozdravljeni,

pozicija 30: PODALJŠEK ZA PERFUZOR - Dolžina 150-200 cm. Notranji premer 1 -1,5 mm. Material PVC, brez lateksa, za enkratno uporabo. Narejen iz prozorne, biokompatibilne plastike, ki vzdrži najvišji tlak, s katerim perfuzor infundira zdravilo. Material je upogljiv, ob pregibanju se ne lomi in se ne kolenči. Oba konca sta zaščitena s pokrovčkom. Na eni strani ima vhodni in na drugi izhodni luer lock nastavek. Sterilno posamično pakiran. Odporen na svetlobo, transparenten, nudi zaščito fotosenzibilnim zdravilom, UV zaščita vsaj 520nm valovne dolžine.

Sprašujemo:
Ali lahko ponudimo enakovreden sistem, popolnoma enakih karakteristik, z diametrom 0,9mm? Hvala in lp


ODGOVOR 4
Naročnik je opredelil notranji premer.



Datum objave: 20.06.2019   13:22
VPRAŠANJE 5
Spoštovani,

glede na specifikacije v sklopu 001 pod postavkami 10, 20 in 30 lahko ponudimo dve vrsti podaljškov in sicer podaljške, ki so v celoti iz PVC-ja ali pa podaljške, ki so z notranje strani prevlečeni s polietilenom. Prednost podaljškov prevlečenih s polietilenom je večja stabilnost zdravila, saj je znano da PVC lahko absorbira učinkovino zdravila in zaradi tega postane manj učinkovito, predvsem pri nižjih pretokih in visoko viskoznih učinkovinah. Druga prednost omenjene sestave je izogib prehajanju različnih plastifikatorjev (ortoftalati, DEHP), ki se uporabljajo za mehčanje PVC-ja v raztopino zdravila, kar dodatno zaščiti bolnika.
Kakšne sisteme zahtevate?

Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR 5
Lahko ponudite oba.




Datum objave: 08.07.2019   10:50
VPRAŠANJE 8
Pozdravljeni,

povezava na eJN ne deluje, vašega razpisa tam ni objavljenega. Prosimo za pojasnilo.

Lep pozdrav.

ODGOVOR 8
Povezava sedaj deluje.




Datum objave: 09.07.2019   13:55
VPRAŠANJE 13
Spoštovani,

Glede na to, da v razpisni dokumentaciji ni objavljenega dodatka k navodilom ponudnikom, predvidevamo, da ni potrebno oddajati zavarovanja za resnost ponudbe, temveč se bo oddalo zavarovanje le za dobro izvedbo.

Hvala za pojasnilo,

ODGOVOR 13
Iz splošnih navodil naročnika v tč. 6 izhaja, da v kolikor bo naročnik zahteval finančno zavarovanje za resnost ponudbe, bo le-to v višini in znesku opredelil v dodatku k navodilom ponudnikom, ker tega podatka ni, torej velja, da omenjenega zavarovanja naročnik ne zahteva.




Datum objave: 09.07.2019   13:55
VPRAŠANJE 14
Spoštovani,

Prosimo vas, da iz pogodbe 2.člena odstranite tretji odstavek: "V primeru, da se med izvajanjem pogodbe spremeni davčna stopnja, krije to razliko dobavitelj.", saj dobavitelji nimamo vpliva na spremembe davčne stopnje.

Hvala,

ODGOVOR 14
Naročnikova zahteva ostaja nespremenjena.




Datum objave: 09.07.2019   13:56
VPRAŠANJE 15
Spoštovani,

V 2.členu (2.odstavku) pogodbe je navedeno:
Dobavitelj se obveže, da bo v primeru prodaje identičnih artiklov blaga, kot so artikli, ki so predmet te pogodbe (enaka kataloška številka, isti proizvajalec,) drugim javnim naročnikom v Republiki Sloveniji, po nižjih cenah od cen, določenih v pogodbi med dobaviteljem in naročnikom, ob enakih dobavnih oz. komercialnih pogojih (enak plačilni rok, enak dobavni rok, enaka ali krajša časovna veljavnost trajanja pogodbe,) v enakih količinah, naročniku na njegov pisni poziv priznal razliko v ceni v obliki dobropisa, za ves čas trajanja pogodbe. Dobavitelj je na pisno zahtevo naročnika dolžan predložiti ustrezno dokumentacijo o izkazovanju navedenih okoliščin."

Menimo, da z delom, kjer želite da dobavitelj na zahtevo predloži ustrezno dokumentacijo, posegate v poslovanje podjetja ter njihovo dobro poslovno prakso, zato vas prosimo, da ta del odstranite iz pogodbe.

Hvala,

ODGOVOR 15
Naročnikova zahteva ostaja nespremenjena in v dikciji kot je navedena nikakor ne posega v poslovanje, poleg tega gre za pogodbeno razmerje med naročnikom in izbranim ponudnikom, ki mora biti transparentno in omogočati naročniku, da preveri navedbe.




Datum objave: 09.07.2019   13:57
VPRAŠANJE 16
Spoštovani,

Prosimo vas, da v 5.člen pogodbe dodate natančnejšo opredelitev za kakšno povečanje količin lahko gre, saj smo vezani na proizvode procese ter želimo zagotavljati nemotene dobave.

5.člen: "Dobavitelj se zavezuje, da bo blago, tudi v primeru povečanih količin, dostavljal v roku 24. ur od prejema posamičnega naročila skozi celotno obdobje trajanja pogodbe v skladišče naročnika Univerzitetni klinični center Ljubljana, Zaloška cesta 7."

Hvala,

ODGOVOR 16
Naročnikova zahteva ostaja nespremenjena, kot je navedeno gre za okvirne količine, kakšno pa bo morebitno povečanje količin naročnik ne more natančno opredeliti.




Datum objave: 11.07.2019   14:08
VPRAŠANJE 18
Spoštovani,

naročnik v 2. členu pogodbe navaja: "V primeru, da se med izvajanjem pogodbe spremeni davčna stopnje, krije to razliko dobavitelj".

Naročnika obveščamo, da ponudnik nima nikakršnega vpliva na spremembo davčne stopnje in zato je ta dikcija za nas ponudnike popolnoma nesprejemljiva. Naročnika pozivamo naj sporno dikcijo v pogodbi spremeni in sicer, da, če se med izvajanjem pogodbe spremeni davčna stopnja lahko ponudnik korigira ceno iz ponudbe izključno v višini nastale davčne spremembe.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR 18

Naročnik spreminja 2. člen pogodbe, ki se po novem glasi:
V primeru spremembe zakona, ki ureja davek na dodano vrednost s katerim se spremeni davčna stopnja za vrste blaga iz ponudbe v času trajanja pogodbe se lahko cene iz ponudbe korigirajo izključno v višini nastale davčne spremembe.




Datum objave: 11.07.2019   14:08
VPRAŠANJE 19
Spoštovani,

naročnik v dodatku k navodilom ponudnikom, točka 2 navaja, da mora biti ponudba oddana kot celota, razvidna vrednost opreme, vzdrževanja in potrošnega materiala posebej.
Kaj je naročnik s tem mislil? Kakšna oprema? Kakšno vzdrževanje?

Naročnik namreč razpisuje potrošni material... Prosimo za pojasnilo.

ODGOVOR 19

Navodila ponudnikom imajo naravo splošnih navodil. V kolikor pa gre za kakšne posebne zahteve, jih naročnik opredeli v dodatku k navodilom ponudnika.



Datum objave: 11.07.2019   14:09
VPRAŠANJE 20
Naročnik v RD, glede javnega odpiranja, navaja, da se javna objava avtomatično zaključi po preteku 60 minut.

Naročnika obveščamo, da je to neresnica in sicer to ne velja že skoraj 1 leto in mu priporočamo, da se o tem poduči.

S spoštovanjem

ODGOVOR 20

Naročnik se za napako opravičuje, in se pravilno glasi: da se javna objava avtomatično zaključi po poteku 48 ur.



Datum objave: 16.07.2019   13:29
VPRAŠANJE 6
Spoštovani.

Ali vam lahko na pozicijah 10 in 20 ponudimo posamično pakirane artikle, ki ustrezajo vsem zahtevam, brez pokrovčkov na obeh straneh?

Hvala.

ODGOVOR 6
Ne.




Datum objave: 16.07.2019   13:29
VPRAŠANJE 7
Spoštovani.

Pri sklopu 13 - ZAMAŠEK ZA I.V. KANILO IN ZAŠČITO SISTEMA nas zanima ali je lahko izdelek iz polipropilena (PP), kar je zelo podobno kot je v vaši razpisni dokumentaciji, kjer navajate material: polietilen (PE)

Hvala za odgovor.

ODGOVOR 7
Lahko.




Datum objave: 16.07.2019   13:32
VPRAŠANJE 12
Spoštovani,

Sklop 0001, Poz 30: Ali Vam lahko ponudimo enakovreden podaljšek z zaščito za fotosenzibilna zdravila, ki je narejen iz naprednejšega kemijsko inertnega polietilena, ki ne reagira z infundiranimi tekočinami?

Sklop 0002, Poz 40: Ali Vam lahko ponudimo enakovreden podaljšek z 0,2 um filtrom, ki ima notranji premer 1 mm in polnilni volumen 1,8 mL?

Hvala za odgovore in lep pozdrav.

ODGOVOR 12

Podaljšek morate ponuditi v skladu z zahtevanimi specifikacijami.


Datum objave: 16.07.2019   13:39
VPRAŠANJE 9
Spoštovani,

v sklopu 42 - petelinček 4-potni (z podaljškom in brez) : zanima nas ali lahko ponudimo po vseh vaših zahtevah identičen petelinček, ki ga proizvajalec poimenuje kot 3 potni petelinček? razlika je samo v imenu izdelka - lastnosti so takšne kot vi zahtevate.

Hvala za odgovor.

ODGOVOR 9
Lahko.




Datum objave: 16.07.2019   13:40
VPRAŠANJE 10
Spoštovani.

Pri sklopu 42 - petelinček z podaljškom: navajate dolžino podaljška 7-10cm. Ker imamo dve različni dolžini v ponudbi nam prosim sporočite ali je za vas boljše, da je podaljšek daljši -10cm ali krajši- 7cm.

Lep pozdrav

ODGOVOR 10
Daljši.



Datum objave: 16.07.2019   14:11
VPRAŠANJE 9
Spoštovani.

Pri sklopu 42 - petelinček z podaljškom: navajate dolžino podaljška 7-10cm. Ker imamo dve različni dolžini v ponudbi nam prosim sporočite ali je za vas boljše, da je podaljšek daljši -10cm ali krajši- 7cm.

Lep pozdrav

POPRAVEK ODGOVORA 9
V tem razpisu ne razpisujemo petelinčkov, ampak podaljške za perfuzorje.
Verjetno ste vprašanje postavili na napačen javni razpis, to vprašanje postavite na razpis za infuzijske sisteme in podaljške.




Datum objave: 16.07.2019   14:13
VPRAŠANJE 7
Spoštovani.

Pri sklopu 13 - ZAMAŠEK ZA I.V. KANILO IN ZAŠČITO SISTEMA nas zanima ali je lahko izdelek iz polipropilena (PP), kar je zelo podobno kot je v vaši razpisni dokumentaciji, kjer navajate material: polietilen (PE)

Hvala za odgovor.

POPRAVEK ODGOVORA 7:
V tem razpisu ne razpisujemo zamaškov, ampak podaljške za perfuzorje. Verjetno ste vprašanje postavili na napačen javni razpis.




Datum objave: 16.07.2019   14:14
VPRAŠANJE 10
Spoštovani.

Pri sklopu 42 - petelinček z podaljškom: navajate dolžino podaljška 7-10cm. Ker imamo dve različni dolžini v ponudbi nam prosim sporočite ali je za vas boljše, da je podaljšek daljši -10cm ali krajši- 7cm.

Lep pozdrav

POPRAVEK ODGOVORA 10:

V tem razpisu ne razpisujemo petelinčkov, ampak podaljške za perfuzorje. Verjetno ste vprašanje postavili na napačen javni razpis.



Datum objave: 16.07.2019   14:15
VPRAŠANJE 11
Spoštovani,

v strokovnih zahtevah pogojujete ISO standard 14001:2015. Glede na nove obstoječe mednarodne standarde, velja novejši standard ISO 13485:2016, ki je standard za kvaliteten sistem upravljanja pri oblikovanju, proizvodnji in trženju medicinskih pripomočkov, ki jih razpisujete.
Ali se strinjate, da lahko prijavimo medicinske pripomočke proizvajalca, katerega sistem upravljanja ustreza novejšim standardom ISO 13485:2016?

Najlepša hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR 11
Naročnikova zahteva se v tem delu spremeni, predložiti je potrebno potrdilo neodvisne inštitucije o skladnosti proizvajalca ali ponudnika z ISO 9001 oz. potrdilo, o začetku postopka pridobivanja ISO 9001 in dokazilo neodvisne inštitucije o skladnosti proizvajalca s standardom ISO 13485.




Datum objave: 16.07.2019   14:16
VPRAŠANJE 17
Spoštovani,

Sklop 001
a)Prosimo potrdite, da lahko predložimo sledeča certifikata: 93/42/CEE in EN ISO 13485:2016 (ISO 9001 je splošni standard za Quality Management Systems, za proizvajalce medicinskih pripomočkov pa je ISO 13485)?
b)Prosimo, da zahtevo po standardu ISO 14001 črtate iz razpisa, saj s to zahtevo omejujete konkurenco, zahtevani standard pa ne predstavlja dodatne kakovosti proizvoda?

Hvala!

ODGOVOR 17
Naročnikova zahteva se v tem delu spremeni, predložiti je potrebno potrdilo neodvisne inštitucije o skladnosti proizvajalca ali ponudnika z ISO 9001 oz. potrdilo, o začetku postopka pridobivanja ISO 9001 in dokazilo neodvisne inštitucije o skladnosti proizvajalca s standardom ISO 13485.




Datum objave: 16.07.2019   14:16
VPRAŠANJE 21
Spoštovani,

v dodatnih strokovnih zahtevah je omenjeno dokazilo neodvisne inštitucije o skladnosti proizvajalca s standardom ISO 14001.
Ta zahteva je diskriminatorna in omogoča prijavo le redkim ponudnikom. Proizvajalci morajo biti certificirani v skladu s standardom ISO 13485.
Prosimo, da omenjeno zahtevo po standardu ISO 14001 umaknete in jo nadomestite s standardom ISO 13485, sicer bomo primorani vložiti revizijo na razpisno dokumentacijo.

Lep pozdrav.

ODGOVOR 21

Naročnikova zahteva se v tem delu spremeni, predložiti je potrebno potrdilo neodvisne inštitucije o skladnosti proizvajalca ali ponudnika z ISO 9001 oz. potrdilo, o začetku postopka pridobivanja ISO 9001 in dokazilo neodvisne inštitucije o skladnosti proizvajalca s standardom ISO 13485.