Dosje javnega naročila 003801/2019
Naročnik: POŠTA SLOVENIJE d.o.o., Slomškov trg 10, 2000 Maribor
Storitve: Izvajanje podpornih storitev na področju programskih rešitev proizvajalca CA Technologies
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003801/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 06.06.2019
JN003801/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 01.07.2019
JN003801/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 29.08.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003801/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
POŠTA SLOVENIJE d.o.o.
Slomškov trg 10
2000
SI
Maribor
Slovenija
Sanja Potočnik Smeh
sanja.potocniksmeh@posta.si
+386 24492342
+386 24492379

Internetni naslovi
https://www.posta.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.posta.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/narocilo/pages/dashboard/zadeva_dashboard.xhtml?zadevaId=10185
na zgoraj navedeni naslov.
I.6 Glavna področja dejavnosti
Poštne storitve


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvajanje podpornih storitev na področju programskih rešitev proizvajalca CA Technologies
Referenčna številka dokumenta: 0017/2019/0017/MVS/6
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72000000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je izvajanje podpornih storitev na področju programskih storitev proizvajalca CA Technologies.

Podporne storitve predstavljajo:
- zagotavljanje razpoložljivosti ponudnika v delovnih dneh (ponedeljek petek) od 08.00 do 16.00 ure ter izvajanje podpornih storitev za spodaj navedene programske rešitve proizvajalca CA:
CA Service Desk Manager,
CA Spectrum Infrastructure Manager,
- izvedba preventivnega pregleda delovanja aplikacij ter priprava poročila z predlogi za optimizacijo delovanja 1 x letno,
- telefonska pomoč in svetovanje,
- svetovanje in pomoč pri večjih dopolnitvah sistema, oziroma
spremembah CA programskih rešitev ali naših posebnih zahtevah
ter uvajanje novih rešitev za podporo in avtomatizacijo
naših poslovnih procesov po priporočilih ITIL,
- reševanje morebitno nastalih problemov telefonsko, na našem sedežu ali sedežu ponudnika,
- izvajanje nadgradenj in popravkov navedenih CA programskih rešitev.

Obseg podp
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je izvajanje podpornih storitev na področju programskih storitev proizvajalca CA Technologies.

Podporne storitve predstavljajo:
- zagotavljanje razpoložljivosti ponudnika v delovnih dneh (ponedeljek petek) od 08.00 do 16.00 ure ter izvajanje podpornih storitev za spodaj navedene programske rešitve proizvajalca CA:
CA Service Desk Manager,
CA Spectrum Infrastructure Manager,
- izvedba preventivnega pregleda delovanja aplikacij ter priprava poročila z predlogi za optimizacijo delovanja 1 x letno,
- telefonska pomoč in svetovanje,
- svetovanje in pomoč pri večjih dopolnitvah sistema, oziroma
spremembah CA programskih rešitev ali naših posebnih zahtevah
ter uvajanje novih rešitev za podporo in avtomatizacijo
naših poslovnih procesov po priporočilih ITIL,
- reševanje morebitno nastalih problemov telefonsko, na našem sedežu ali sedežu ponudnika,
- izvajanje nadgradenj in popravkov navedenih CA programskih rešitev.

Obseg podpornih storitev se bo izvajal glede na poslovne potrebe Pošte Slovenije d.o.o.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Vse navedeno v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
20.06.2019   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.06.2019   12:01
Kraj: Preko portala e-jn.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 13.06.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
06.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.