II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
72200000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je izvajanje podpornih storitev na področju programskih storitev proizvajalca CA Technologies.
Podporne storitve predstavljajo:
- zagotavljanje razpoložljivosti ponudnika v delovnih dneh (ponedeljek petek) od 08.00 do 16.00 ure ter izvajanje podpornih storitev za spodaj navedene programske rešitve proizvajalca CA:
CA Service Desk Manager,
CA Spectrum Infrastructure Manager,
- izvedba preventivnega pregleda delovanja aplikacij ter priprava poročila z predlogi za optimizacijo delovanja 1 x letno,
- telefonska pomoč in svetovanje,
- svetovanje in pomoč pri večjih dopolnitvah sistema, oziroma
spremembah CA programskih rešitev ali naših posebnih zahtevah
ter uvajanje novih rešitev za podporo in avtomatizacijo
naših poslovnih procesov po priporočilih ITIL,
- reševanje morebitno nastalih problemov telefonsko, na našem sedežu ali sedežu ponudnika,
- izvajanje nadgradenj in popravkov navedenih CA programskih rešitev.
Obseg podpornih storitev se bo izvajal glede na poslovne potrebe Pošte Slovenije d.o.o.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne