Naročnik: BANKA SLOVENIJE, Slovenska cesta 35, 1000 Ljubljana
Storitve: SVETOVANJE IN PROGRAMIRANJE PRI VZDRŽEVANJU SISTEMA SAP
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 146.400,00 EUR
JN003837/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 07.06.2019
JN003837/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.07.2019
JN003837/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 01.10.2019
JN003837/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 01.10.2019
Naslov: SVETOVANJE IN PROGRAMIRANJE PRI VZDRŽEVANJU SISTEMA SAP Referenčna številka dokumenta: 2.09.3.1.01-11/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
SVETOVANJE IN PROGRAMIRANJE PRI VZDRŽEVANJU SISTEMA SAP
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
72200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: BANKA SLOVENIJE, SLOVENSKA 35, LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
SVETOVANJE IN PROGRAMIRANJE PRI VZDRŽEVANJU SISTEMA SAP
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V RAZPISNI DOKUMENTACIJI
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.07.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 6 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.07.2019 10:01 Kraj: https://ejn.gov.si/eJN2
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.06.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
07.06.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 20.06.2019 10:49
VPRAŠANJE Prosimo za pojasnilo glede izpolnitve obrazca 8. Kaj se pričakuje od ponudnika pri izpolnitvi obrazca 8, saj mora ponudnik izpolniti že obrazca 6 in 7, ki izkazujeta enake podatke? Ali je obrazec 8 namenjen zgolj, da ponudnik označi vsa področja za katere zagotavlja strokovnjake in reference?
ODGOVOR Ponudniku ni potrebno izpolniti obrazca 8, ampak ga samo odda v sklopu ponudbe.
Datum objave: 20.06.2019 10:50
VPRAŠANJE Sklicujoč na obrazec 8, da bo za izvedbo del na posameznem področju angažiran tisti strokovnjak izbranega ponudnika, ki ima za posamezno področje največ referenc, prosimo za potrdilo sledečega: Če na posamezno področje prijavimo več kot enega strokovnjaka, bo izvedbo lahko prevzel samo tisti, ki ima največ referenc.
ODGOVOR Da.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.