Dosje javnega naročila 003905/2019
Naročnik: UNIVERZA V MARIBORU, Slomškov trg 15, 2000 Maribor
Blago: Sukcesivna dobava promocijskega materiala
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 241.208,96 EUR

JN003905/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.06.2019
JN003905/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.07.2019
JN003905/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 12.08.2019
JN003905/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 12.08.2019
JN003905/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.08.2019
JN003905/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 27.08.2019
JN003905/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 28.08.2019
JN003905/2019-ODL03 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.08.2019
JN003905/2019-ODL04 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.08.2019
JN003905/2019-ODL05 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 03.09.2019
JN003905/2019-ODL06 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.09.2019
JN003905/2019-ODL07 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.09.2019
JN003905/2019-ODL08 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.09.2019
JN003905/2019-ODL09 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.10.2019
JN003905/2019-ODL10 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.10.2019
JN003905/2019-ODL10P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.10.2019
JN003905/2019-ODL11 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.10.2019
JN003905/2019-ODL12 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.10.2019
JN003905/2019-ODL13 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.10.2019
JN003905/2019-ODL14 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.10.2019
JN003905/2019-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.10.2019
JN003905/2019-ODL15 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.10.2019
JN003905/2019-ODL16 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 25.10.2019
JN003905/2019-ODL17 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.10.2019
JN003905/2019-ODL18 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.10.2019
JN003905/2019-ODL19 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.10.2019
JN003905/2019-ODL20 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.11.2019
JN003905/2019-ODL21 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.11.2019
JN003905/2019-ODL22 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.11.2019
JN003905/2019-ODL23 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.11.2019
JN003905/2019-ODL24 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.11.2019
JN003905/2019-ODL25 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.11.2019
JN003905/2019-ODL26 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.11.2019
JN003905/2019-ODL27 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 22.11.2019
JN003905/2019-ODL28 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.11.2019
JN003905/2019-ODL29 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.11.2019
JN003905/2019-ODL30 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.12.2019
JN003905/2019-ODL31 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.12.2019
JN003905/2019-ODL32 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 19.12.2019
JN003905/2019-ODL33 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.01.2020
JN003905/2019-ODL33P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.01.2020
JN003905/2019-ODL34 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.01.2020
JN003905/2019-ODL35 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.01.2020
JN003905/2019-ODL36 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.01.2020
JN003905/2019-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.01.2020
JN003905/2019-ODL37 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.02.2020
JN003905/2019-ODL38 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.02.2020
JN003905/2019-ODL39 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.02.2020
Zahtevek za revizijo

    JN003905/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZA V MARIBORU
Slomškov trg 15
2000
SI
Maribor
Slovenija
Drago Mlakar
drago.mlakar@um.si
+386 22355321

Internetni naslovi
http://www.um.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/311897/JN_promocijski_material.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10251
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Javni zavod
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Sukcesivna dobava promocijskega materiala
Referenčna številka dokumenta: 302/6 - PM/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18331000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je nakup in dobava različnega promocijskega materiala z dotiskom.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18331000
19200000
22816000
22817000
30192000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je nakup in dobava različnega promocijskega materiala z dotiskom, skladno z vsakokratnimi potrebami naročnika.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Erasmus+, Evropska Noč raziskovalcev, Nadgradnja dejavnosti Kariernega centra Univerze v Mariboru, Erasmus+ 2018-1-SI01-KA107-046916, Erasmus+ 2018-1-SI01-KA103-046866


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu: 10
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
01.07.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 01.07.2019   10:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.06.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
07.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.06.2019   10:02
VPRAŠANJE
Spoštovani,
imamo vprašanje za artikel pod zap. št. 7 Material: trde PU platnice, črtast papir, dimenzije: cca. 210 x 140 x 15 mm, obseg: od cca. 80 do 110 listov,
elastični trak za zapiranje (na desni strani, pokončno) in notranji označevalni trak v enaki barvi, zaobljeni vogali na desni strani, gramatura papirja: cca. 100g/m², barva platnic: temno modra ali siva, enobarvni tisk - običajno imajo ti bloki gramaturo papirja od 55g do 80g - ali lahko ponudimo bloke z gramaturo papirja 70g ali 80g? Če bo vaš odgovor negativen, vas prosimo, da navedete blagovno znamko in proizvajalca blokov z gramaturo 100g.
Za odgovor se zahvaljujemo in vas lepo pozdravljamo.

ODGOVOR
Gramatura papirja za artikel pod zap. št. 7 je določena na način, da se dopuščajo odstopanja. Naročnik pri predmetnem artiklu dopušča odstopanja 100 g/m² ± 20 g/m².


VPRAŠANJE
Spoštovani,

pri oddaji ponudbe je potrebno priložiti tudi potrdilo, da blago izpolnjuje zahteve v zvezi z deležem bombaža ali drugih naravnih vlaken.

Vprašanje: Ali so certifikati kot: The Organic Content Standard (OCS) ali Global Organic Textile Standard (GOTS) ali MADE IN GREEN by OEKO-TEX® ali Sustainable Textile Production (STeP) by OEKO-TEX®, ali STANDARD 100 by OEKO-TEX® primerni za dokazovanje izpolnjevanja zahtev?


ODGOVOR
Način dokazovanja tehničnih specifikacij za artikle pod zap. št. 1., 2. in 6 je opredeljen v točki 2 razpisne dokumentacije. Ponudnik način izpolnjevanja navedenih tehničnih specifikacij med drugim izkaže z ustreznim dokazilom, iz katerega izhaja, da so zahteve izpolnjene.


VPRAŠANJE
Spoštovani,

v točki 11.2.2 obrazec "pradračun" navajate, da so cene zavezujoče in veljajo za celotno obdobje veljavnosti okvirnega sporazuma, ki pa bo trajalo 2 leti ter s predpostavko, da tudi količine lahko spreminjate.
Ker se cene tako materialov kot storitev v tako dolgem časovnem obdobju seveda lahko povišajo, se nam zdi smotrno, da so cene zavezujoče le za neko časovno obdobje (npr 3-5 mesecev) ter za navedeno količino oz., da v kolikor poteče daljše časovno obdobje ali se spremeni količina podate izbranim ponudnikom okvirnega sporazuma novo povpraševanje?

hvala za podrobnejšo obrazložitev dinamike naročil
lep pozdrav


ODGOVOR
Naročnik je cene oblikoval na način, kakor izhaja iz razpisne dokumentacije. Ponudniki naj pri oblikovanju ponudbenih cen sledijo zahtevam naročnika, upoštevajoč načelo svobodnega oblikovanja cen.


VPRAŠANJE
Krpica za čiščenje očal: v kakšni embalaži ste si zamislili to pakiranje , PVC ali kartonski?

ODGOVOR
Naročnik za artikel pod zap. št. 6 ni definiral materiala embalaže. Embalaži, ki ju navajate v vašem vprašanju zadostujeta tehničnim zahtevam.


VPRAŠANJE
Spoštovani, ali bo to enkraten odjem ali sukcesivna dobava za vse artikle. Koliko različnih dizajnov se bo tiskalo ?

ODGOVOR
Naročnik bo storitve nakupa in dobave artiklov naročal sukcesivno, glede na dejanske potrebe. Naročnik v tem trenutku ne more vnaprej natančno določiti števila različnih dizajnov.


VPRAŠANJE
Spoštovani,
glede na to, da moramo predložiti vzorce za vse ponujene artikle, nas zanima kako boste ugotavljali ustreznost le teh?
Hvala za odgovor in lep pozdrav,

ODGOVOR
Naročnik bo na podlagi seznanitve z vzorci in katalogom preveril, ali ponudba ustreza zahtevam iz razpisne dokumentacije.


VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji navajate, da morajo ponudbene cene veljati ves čas trajanja okvirnega sporazuma, hkrati pa navajate, da navedene količine za naročnika niso zavezujoče. Glede na to, da so cene artiklov in tiska iz predračuna odvisne od količine, vas prosimo, da navedete vsaj minimalne količine enkratnega naročila posameznega artikla.
Hvala za odgovor in lep pozdrav,

ODGOVOR
Naročnik se ne zavezuje, da bo naročil določeno količino posameznih artiklov, saj količin v tem trenutku ne more vnaprej natančno določiti.


VPRAŠANJE
Spoštovani,
naročnika prosimo za potrditev ali prav razumemo navedbe v 2. točki razpisne dokumentacije in sicer v tretjem, četrtem in petem odstavku, da boste artikle, ki so navedeni v predračunu obrazec št. 8, naročali pri ponudniku, ki bo v razpisu ponudil najnižjo ceno za posamezen artikel. Za artikle, katerih v obrazcu št. 8 predračun ni, pa boste pošiljali posamezna povpraševanja ponudnikom s katerimi boste sklenili okvirni sporazum.
Za vaš odgovor se zahvaljujemo in vas lepo pozdravljamo,

ODGOVOR
Da.


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
naročnika prosimo za pojasnilo kaj je mislil z navedbo v točki 9.1.2, da ponudnik na dan oddaje ponudbe nima neporavnanih obveznosti na nobenem izmed transakcijskih računov? Ali ste s tem mislili, da ponudnik ob oddaji ponudbe nima blokiranega nobenega izmed svojih transakcijskih računov?
Hvala za odgovor in lep pozdrav,

ODGOVOR
Da.


VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo za naslednja pojasnila:
Zap. št. 2 Nakupovalna vreča/nahrbtnik - Material: bombaž, en daljši ročaj na sredini in stranske vrvice (naramnice) z zapiranjem na poteg,dimenzije: cca. 380 x 420 mm, gramatura: cca. 220 g/m²,barva: bež, enobarvni tisk, enostranski, ena pozicija do velikosti A4 Po temeljiti raziskavi trga smo ugotovili, da vrečke z daljšim ročajem na sredini ne obstaja, zato vas prosimo če lahko ponudimo vrečko brez daljšega ročaja na sredini s stranskimi vrvicami (naramnicami) z zapiranjem na poteg. V kolikor bo vaš odgovor negativen, vas prosimo, da objavite sliko vrečke/nahrbtnika, ki jo želite in blagovno znamko ali proizvajalca.

Zap. št. 3 Flaška za vodo, Material: plastika brez BPA, prostornina: 600 ml, trak za prijem, enobarvni tisk ali lahko ponudimo flaško s prostornino 630ml?

Zap. št. 4 Eko kemični svinčnik Material: biorazgradljiva plastika na osnovi koruze in recikliran karton, modro črnilo, enobarvni tisk - ali lahko ponudimo kemični svinčnik s črno barvo pisave?

Za odgovore se zahvaljujemo in vas lepo pozdravljamo,


ODGOVOR
1. Ponujeni artikel mora zadostiti tehničnim zahtevam. Artikel, ki ga navajate v vašem vprašanju ne zadosti tehničnim zahtevam. Kot primer artikla pod zap. št. 2 naročnik navaja nakupovalno vrečo »Moira«, šifra MO9040, primer fotografije je dostopen na URL: https://i.postimg.cc/dQm7CttH/Artikel-2.jpg, ali enakovredno.
2. Naročnik je za artikel pod zap. št. 3 zahteval minimalno prostornino 600 ml. Ponujeni artikel mora zadostiti minimalnim tehničnim zahtevam. Prostornina artikla, ki ga navajate v vašem vprašanju zadostuje minimalnim tehničnim zahtevam.
3. Naročnik je za artikel pod zap. št. 4 zahteval modro črnilo. Ponujeni artikel mora zadostiti tehničnim zahtevam. Barva črnila, ki jo navajate v vašem vprašanju ne zadostuje tehničnim zahtevam.


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima nas ali so na T-shirt majicah vedno enaki napisi oziroma ali spreminjate tisk po potrebi. Želeli bi dosegati čim krajše dobavne roke in si narediti določeno količino majic na zalogo

ODGOVOR
Naročnik bo natančne zahteve glede tiska opredelil ob vsakokratnem naročilu blaga, glede na dejanske potrebe, pri čemer ocenjuje, da se bo tisk artikla pod zap. št. 1 spreminjal.


VPRAŠANJE
Pozdravljeni zanima me ali je pri beležki prava specifikacija 210x140x15 mm, ker so standardne mere za ta format 140x210x15mm

ODGOVOR
Dimenzije artikla pod zap. št. 7 so cca.: širina 140 mm, višina 210 mm, globina 15 mm.


VPRAŠANJE
Pozdravljeni zanima me glede krpice za čiščenje očal ali predložimo certifikat ustreznosti?
Hvala in lep pozdrav

ODGOVOR
Način dokazovanja tehničnih specifikacij za artikel pod zap. št. 6. je opredeljen v točki 2 razpisne dokumentacije.


VPRAŠANJE
Prosimo za pojasnila

1. Ali bomo napisane izdelke v predračunu izdelali v napisani količini in jih imeli na zalogi 2 leti, naročnik pa jih bo sukcesivno naročal?
Treba je upoštevati, če se odločite vse natisniti, lahko v roku 2-eh let naročnik spremeni vsebino tiska in bo potrebno izdelke na zalogi zavreči ... zato rabimo količine, pri katerih delamo ponudbo in potem tudi naredimo, če bom o izbrani.
Sporočite količine za vse napisane izdelke v tabeli!

2. Flaška za vodo: ali mora biti trak ali je lahko tudi kakšen drugi material, npr. plastična ročka na pokrovčku? Mora biti plastična ali je lahko tudi steklena v neoprenu? Mora biti točno zahteva kapaciteta oz. ali je lahko 650ml ali 500ml ali ..., za koliko lahko varira?

3. Krpica za čiščenje očal: se lahko dimenzija malenkostno razlikuje od zahtevane oz. ali mora biti v dimenziji kot napisano? V kakšni embalaži mora biti krpica, je lahko PVC žepek ali ... ?

- Nikjer v dokumentaciji ne zasledimo roka izdelave v predračunu napisanih izdelkov?

Hvala

ODGOVOR
1. Naročnik bo blago naročal sukcesivno, glede na dejanske potrebe. Naročnik bo natančne zahteve glede tiska opredelil ob vsakokratnem naročilu blaga, pri čemer ocenjuje, da se bodo zahteve glede tiska spreminjale. Naročnik bo natančne količine blaga opredelil ob vsakokratnem naročilu, ko mu bodo znane dejanske potrebe. Ocenjene količine blaga za obdobje dveh let izhajajo iz obrazca št. 8 Predračun.
2. Ponujeni artikel mora zadostiti minimalnim tehničnim specifikacijam v razpisni dokumentaciji. Kot primer traku za prijem za artikel pod zap. št. 3 naročnik navaja tekstilni trak ali primerljivo. Naročnik zahteva minimalno prostornino 600 ml.
3. Dimenzije artikla pod zap. št. 6 so določene na način, da se dopuščajo minimalna odstopanja. Naročnik za artikel pod zap. št. 6 ni definiral materiala embalaže. Embalaža, ki jo navajate v vašem vprašanju zadostuje tehničnim zahtevam.
4. Naročnik bo dobavni rok opredelil ob vsakokratnem povabilu k predložitvi ponudbe oziroma naročilu blaga, ko mu bodo znane dejanske potrebe, upoštevaje kompleksnost predmeta naročila.