Naročnik: DIJAŠKI IN ŠTUDENTSKI DOM NOVO MESTO, Šegova ulica 115, 8000 Novo mesto
Storitve: ZAMENJAVA RADIATORJEV
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 83.756,62 EUR
JN003972/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.06.2019
JN003972/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 14.06.2019
JN003972/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.07.2019
JN003972/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 02.09.2019
JN003972/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.09.2019
Na objektu Dijaški dom se menjajo vsa grelna telesa. Pri menjavi grelnih teles se predvidi tudi menjava radiatorskih zapornih ventilov in tudi spodnjih zapiral.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 08.07.2019 Konec: 10.08.2019 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
20.06.2019 08:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 05.07.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 20.06.2019 08:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.06.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.06.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.06.2019 14:37
VPRAŠANJE
V RD je navedena 5 letna garancija za vsa izvedena dela. Garancija za materiale pa ni omenjena (v finančnem zavarovanju za odpravo napak).
V 6. členu pogodbe pa je navedeno - Za vgrajene materiale in opravljeno storitev, ki je predmet te pogodbe, daje izvajalec garancijski rok 8 let? Običajno za opremo, ki je vgrajena v objekt, velja garancija proizvajalca opreme .
Kolikšna je garancija na izvedena dela in kolikšna je garancija na vgrajeno opremo.
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
za vgrajen material in za izvedena dela je garancija 5 let. Naročnik bo a na PJN objavil popravek osnutka pogodbe.
Lep pozdrav
Datum objave: 13.06.2019 08:47
VPRAŠANJE
V popisu so navedeni dinamični ventili s prednastavitvijo. Zanima nas ali imate projekt za hidravlično uravnovešenje sistema z prednastavitvijo ventilov za posamezne radiatorje?.
ODGOVOR
Spoštovani,
izvolite odgovor
Projekta za hidravlično uravnovešenje nimamo in mora izvajalec narediti projekt z hidravličnim izračunom za posamezne radiatorje in to ovrednotiti v ceni ventilov. Izvajalec mora pred pričetkom del podati tabelo o prednastavitivi posameznih termostatskih dinamičnih ventilov, kar bo po končanju del dokazal z poročilom in izjavo o hidravličnem uravnovešenju sistema.
Pojasnilo bo del popravka razpisne dokumentacije.
Lep pozdrav
Datum objave: 13.06.2019 08:50
VPRAŠANJE
Spoštovani,
V RD je zahtevan obrazec št.11 za popolnost ponudbe, na obrazcu št.11 pa je spodaj navedeno - ni potrebno priložiti v ponudbi.
Ali mora biti obrazci št. 11 priloženi k ponudbi ali ne?
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani,
v obrazcu 10 morate navesti reference, potrdila o navedenih referencah pa lahko oddate skupaj s ponudbo ali naknadno v fazi preverjanja ponudb.
Lep pozdrav
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.