Dosje javnega naročila 003917/2019
Naročnik: MESTNA OBČINA MARIBOR, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor
Gradnje: OBNOVA STROPA V TELOVADNICI Z RAZSVETLJAVO NA OŠ BORCEV ZA SEVERNO MEJO MARIBOR
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 59.767,63 EUR

JN003917/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 10.06.2019
JN003917/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 28.08.2019
JN003917/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 14.11.2019
JN003917/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 14.11.2019
Zahtevek za revizijo

    JN003917/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA MARIBOR
Ulica heroja Staneta 1
2000
SI
Maribor
Slovenija
Rok Selinšek
rok.selinsek@maribor.si
+386 22201288

Internetni naslovi
https://www.maribor.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.maribor.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10303
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: OBNOVA STROPA V TELOVADNICI Z RAZSVETLJAVO NA OŠ BORCEV ZA SEVERNO MEJO MARIBOR
Referenčna številka dokumenta: 41001-504/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45214200
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
OBNOVA STROPA NA ŠOLI.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45214200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
OBNOVA STROPA NA ŠOLI.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 35
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.06.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.06.2019   09:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 17.06.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 11.06.2019   12:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Med pogoji za ugotavljanje ekonomskega in finančnega položaja ponudnikov zahtevate, da:

Ponudnik na dan oddaje ponudbe nima blokiranega nobenega transakcijskega računa, v zadnjih 180 dneh pred rokom za oddajo ponudb pa ni imel nobenega transakcijskega računa blokiranega več kot 20 zaporednih dni.

Zanima nas po kakšnem ključi ste prišli do strokovne ocene, da je podjetje, ki je imelo račun blokiran manj kot 20 dni ekonomsko in finančno bolj zmožno izpeljati javno naročilo, kot tisto, ki ga je imelo blokiranega 5 ali pa 25 dni. Ker gre v vsakem primeru, ne glede na dolžino blokade računa, za izkaz o finančni nezmožnosti oz. nelikvidnosti podjetja v preteklosti, menimo da s tem pogojem diskriminirate podjetja, ki so imela transakcijski račun blokiran več kot 20 dni in razvrednotite vsa tista, ki se pa trudijo in delajo na tem, da ga sploh niso imela.

Zato predlagamo da se ta pogoj spremeni in sicer:
Ponudnik na dan oddaje ponudbe nima blokiranega nobenega transakcijskega računa, v zadnjih 180 dneh pred rokom za oddajo ponudb pa ni imel nobenega transakcijskega računa blokiranega. Dokazilo: BON-2

Tako boste dokazali, da si želite finančno zdravega ponudnika.


ODGOVOR

Spoštovani!

Naročnik zgoraj navedenega pogoja ne bo spreminjal.

Lep pozdrav


Datum objave: 11.06.2019   14:11
VPRAŠANJE
Lep pozdrav !

Naročnika prosimo za podaljšanje roka za izvedbo del, saj v razpisanem času ni mogoče pravočasno dobiti razpisani material za stropno oblogo !

ODGOVOR

Spoštovani!

Naročnik roka za oddajo ponudb ne bo podaljševal, saj lahko ponudnik ponudi stropno oblogo AMF Heradesign ali ponudi kvalitetno primerljiv ter enakovreden material v primerjavi z razpisanim za stropno oblogo.

Lep pozdrav