Dosje javnega naročila 003943/2019
Naročnik: NUKLEARNA ELEKTRARNA KRŠKO d.o.o., Vrbina 12, 8270 Krško
Blago: Cevi, sklopke in z njimi povezani materiali
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN003943/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.06.2019
JN003943/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 24.06.2019
JN003943/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.07.2019

    JN003943/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: infrastrukturnem področju
I.1 Ime in naslovi
NUKLEARNA ELEKTRARNA KRŠKO d.o.o.
Vrbina 12
8270
SI
Krško
Slovenija
Nabava, Nataša Sagernik
natasa.sagernik@nek.si
+386 74802000/446
+386 74921006

Internetni naslovi
http://www.nek.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://tinyurl.com/yygy3587
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: http://tinyurl.com/yygy3587
na zgoraj navedeni naslov.
Elektronsko komuniciranje zahteva uporabo orodij in naprav, ki niso splošno dostopne. Neomejen in celovit neposredni dostop do teh orodij in naprav je brezplačno na voljo na: http://suppliers.nek.si
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Cevi, sklopke in z njimi povezani materiali
Referenčna številka dokumenta: 8191062
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44300000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Cevi, sklopke in z njimi povezani materiali
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
44300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Cevi, sklopke in z njimi povezani materiali
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Garancijska doba za odpravo napak15

Cena – Ponder:
85
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 3
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.06.2019   14:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.06.2019   14:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.06.2019   13:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.06.2019   12:45
VPRAŠANJE
spoštovani, do razpisne dokumentacije ni mogoče dostopati.



ODGOVOR

Razpisna dokumentacija je dostopna na zahtevku za ponudbo na NEK portalu za dobavitelje. Link za dostop in registracijo na portalu je objavljen.



Datum objave: 19.06.2019   14:02
VPRAŠANJE
Glede na vaše povpraševanje se ugotavlja, da so vsi izdelki s poreklom izven EU.

Vaša zahteva za dobavo je DAP NEK Krško, kar pomeni, da moramo kot slovenski dobavitelj plačati stroške uvoznega carinjenja in vam to indirektno zaračunati kot strošek DAP, medtem, ko v primeru tujega dobavitelja to ni potrebno in omenjene stroške plačate vi direktno. Zaradi tega bo navidezno prišlo do občutne razlike v končnem znesku ponudbe, medtem, ko je končni strošek naročila za vas enak.

Da bi lahko naredili transparentno ali primerljivo ponudbo tako predlagamo, da se strošek uvoznega carinjenja na ponudbi prikaže ločeno. Je to dopustno?

Dodatno težavo predstavlja nihanje uvoznih dajatev. Glede na to, da mora imeti ponudba veljavnost 90 dni je iz naše dobaviteljeve strani nemogoče predvideti in napovedati stroške za naslednje dni. Ali je dopustno, da se ponudba zneska uvoznih dajatev ponudi na dan ponudbe, medtem, ko se realni uvozni stroški zaračunajo v višini, ki bodo na dan uvoza veljali?

Dodatna opcija, ki bi načeloma rešila vse zgoraj omenjene težave pa je sprememba načina dostave, katera ne bi vključevala uvoznih dajatev.



ODGOVOR

NEK: Pripravite ponudbo za FCA Supplier site.