Naročnik: LUKA KOPER, pristaniški in logistični sistem, delniška družba, Vojkovo nabrežje 38, 6000 Koper - Capodistria
Blago: Mini nakladalec 1,5 (t) z dodatno opremo
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN003971/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.06.2019
JN003971/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 16.07.2019
JN003971/2019-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.07.2019
JN003971/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.07.2019
JN003971/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 30.09.2019
Naslov: Mini nakladalec 1,5 (t) z dodatno opremo Referenčna številka dokumenta: JN 523/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34144710
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nakup mini nakladalca na kolesih nosilnosti 1,5 ton z dodatno opremo za potrebe PC Terminala razsuti in tekoči tovori
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34144710
43250000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Luka Koper d.d., Vojkovo nabrežje 38, Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Nakup mini nakladalca na kolesih nosilnosti 1,5 ton z dodatno opremo za potrebe PC Terminala razsuti in tekoči tovori
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Glej razpisno dokumentacijo
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Glej razpisno dokumentacijo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.07.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.07.2019 10:01 Kraj: Glej razpisno dokumentacijo
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: Glej razpisno dokumentacijo
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.06.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
11.06.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.06.2019 15:10
VPRAŠANJE Stroja, ki bi v višino meril le 1.950 mm ( KI JE NAVEDEN V RAZPREDELNICI VAŠIH DIMENZIJ KONZEJNERJEV ) z zahtevanimi kW ni mogoče dobiti. NAVEDITE TOČNO MAX. VIŠINO IN MAX. ŠIRINO STROJA DA BO LAŽJE RAZUMLJIVO.
ODGOVOR
Spoštovani,
mera 1.950 mm se v zahtevah nanaša na maksimalno širino žlice oziroma maksimalno širino stroja. Maksimalna višina stroja pa naj bo največ 2.100 mm.
Lep pozdrav
Datum objave: 20.06.2019 14:50
VPRAŠANJE Ali lahko ponudimo stroj višine 2133 mm?
ODGOVOR
Spoštovani,
Po natančni preučitvi gabaritov odprtine kontejnerskih zabojnikov, naročnik spreminja zahtevano maksimalno višino stroja iz 2.100 mm na največ 2.150 mm.
Lep pozdrav
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.