Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izvajanje strokovnega nadzora pri investiciji »Sanacija po ujmi 2018 Slap Jelendol«
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
71520000 |
|
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je izvajanje storitev gradbenega nadzora pri investiciji »Sanacija po ujmi 2018 Slap Jelendol« ( št. dosjeja za javno naročilo gradnje) na PJN: JN003703/2019) po veljavni gradbeni zakonodaji in skladno s predmetno dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila. Naročnikova ocenjena vrednost: 43.000,00 EUR brez DDV.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak |
Dopolnilni besednjak |
71521000 |
|
II.2.3 Kraj izvedbe
SI042 - Gorenjska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: občina Tržič
II.2.4 Opis javnega naročila
Podrobnejši opis predmeta javnega naročila je razviden iz priložene razpisne dokumentacije.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
ime | ponder |
---|
Dodatne reference nominiranih kadrov | 20 |
Cena – Ponder:
80
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 5
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Podaljševanje je možno v kolikor pride do časovnega podaljšanja investicije s strani izvajalca GOI del.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Podrobnejši opis je razviden iz priložene razpisne dokumentacije.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: NeIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
27.06.2019 08:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 27.06.2019 08:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 21.06.2019 08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
14.06.2019