Dosje javnega naročila 004061/2019
Naročnik: Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o., Cesta bratov Milavcev 42, 8250 Brežice
Storitve: IZVAJANJE NOTRANJEGA NADZORA NAD KAKOVOSTJO PITNE VODE NA VODOVODNIH SISTEMIH V UPRAVLJANJU JAVNEGA PODJETJA KOMUNALA BREŽICE D.O.O.
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN004061/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.06.2019
JN004061/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 18.06.2019
JN004061/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 08.07.2019
JN004061/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.09.2019
Zahtevek za revizijo

    JN004061/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o.
Cesta bratov Milavcev 42
8250
SI
Brežice
Slovenija
Komunala Brežice d.o.o., Vložišče Komunale Brežice d.o.o.
ines.jagric-krizman@komunala-brezice.si
+386 76209250
+386 76209280

Internetni naslovi
http://www.komunala-brezice.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Dostop do razpisne dokumentacije je omejen. Nadaljnje informacije so na voljo na:
URL: https://www.komunala-brezice.si
ESPD: https://www.komunala-brezice.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10445
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: IZVAJANJE NOTRANJEGA NADZORA NAD KAKOVOSTJO PITNE VODE NA VODOVODNIH SISTEMIH V UPRAVLJANJU JAVNEGA PODJETJA KOMUNALA BREŽICE D.O.O.
Referenčna številka dokumenta: JN-430-4/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
41110000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Izvajanje notranjega nadzora nad kakovostjo pitne vode na vodovodnih sistemih v občini Brežice.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
41110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Brežice
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvajanje notranjega nadzora nad kakovostjo pitne vode na vodovodnih sistemih.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Več v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.06.2019   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.06.2019   12:01
Kraj: Elektronsko javno naročanje. (https://ejn.gov.si/)


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.06.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.06.2019   07:47
VPRAŠANJE
Na vaši internetni strani ne najdemo razpisne dokumentacije.
Kje imate objavljeno?

ODGOVOR
Spoštovani,
javno naročilo je objavljeno pod zavihek Predstavitev, Javna naročila in razpisi.
Objavljeno je tudi na prvi strani Komunale Brežice d.o.o.

Lep pozdrav!



Datum objave: 17.06.2019   14:56
VPRAŠANJE
Spoštovani,
na strani 15 razpisne dokumentacije se v točki 14.13 Izjava po 35. členu ZIntPK kot dokazilo zahteva
tudi izpolnjen obrazec Izjava po 35. členu ZIntPK, ki pa ga v objavljeni dokumentaciji ni.
Je pomotoma izpadel in ga boste še naložili?
Najlepša hvala za odgovor.


ODGOVOR

Spoštovani,
naročnik obvešča ponudnike, da kot dokazilo (za 14.13. točko) zadostuje ESPD obrazec. Naročnik ne bo naložil dodatne izjave, ampak bo upošteval zgolj izpolnjen obrazec ESPD.

Hvala in lepo pozdravljeni!


Datum objave: 17.06.2019   15:09
VPRAŠANJE
Pri tehničnih zadevah je v razpisu napisano, da so predmet javnega naročila vzorčenje, fizikalno-kemijske preiskave in mikrobiološke preiskave, v sami dokumentaciji pa je obseg preiskav označen samo s črkami. Nikjer ni navedenih parametrov, ki jih je potrebno analizirati v posamezni skupini preiskav (A,B,C,P).

ODGOVOR
Spoštovani,
obveščamo vas, da smo dopolnili razpisno dokumentacijo v zvezi s tehničnimi zadevami s parametri.
Priloga je naložena ob dopolnitvi razpisne dokumentacije na portalu javnih naročil.

Lp



Datum objave: 19.06.2019   07:42
VPRAŠANJE
1. Ali se poleg bakterioloških analiz (redne in občasne) vedno merijo poleg tudi kemijki parametri, ki so navedeni kot osnovni (kemijski) parametri ?

2. Število vzorcev v rekapitulaciji (v razpisni dokumentaciji + excel tabeli) ni skladen glene na plan vzorčenj po posameznih vzorčevalnih mestih. Ali navedemo v rekapitulacijo dejansko št. Planiranih vzorčenj?


ODGOVOR

Spoštovani,

1. V kolikor se izvaja le bakteriološka analiza (bodisi redna, bodisi občasna) se merijo tudi kemijski parametri, ki so navedeni kot osnovni.

2. Prosimo vas, da za število vzorcev upoštevate predračun - popis del (rekapitulacija), se pravi število vzorcev, ki jih je naročnik predvidel v ponudbenem predračunu.

Lep pozdrav!