Dosje javnega naročila 004165/2019
Naročnik: ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ZAPOSLOVANJE, Rožna dolina, cesta IX 6, 1000 Ljubljana
Storitve: Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov in počitniških enot ZRSZ
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 2.704.661,83 EUR

JN004165/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 17.06.2019
JN004165/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.08.2019
JN004165/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 20.09.2019
JN004165/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 23.09.2019
JN004165/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 23.09.2019
JN004165/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 23.09.2019
JN004165/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 23.09.2019
JN004165/2019-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 27.09.2019

    JN004165/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 115-282721
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ZAPOSLOVANJE
Rožna dolina, cesta IX 6
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Barbara Japelj
sjn@ess.gov.si
+386 14790900
+386 14790981

Internetni naslovi
http://ess.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/312580/RD_ODPČIŠČ-21-2019.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10449
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
javni zavod


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov in počitniških enot ZRSZ
Referenčna številka dokumenta: 4300-21/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov in počitniških enot ZRSZ
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 1 Centralna služba
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 2 Območna služba Celje
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 3 Območna služba Koper
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 4 Območna služba Kranj
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 5 Območna služba Ljubljana
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 6 Območna služba Maribor
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 7 Območna služba Murska Sobota
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 8 Območna služba Nova Gorica
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 9 Območna služba Novo mesto
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 10 Območna služba Ptuj
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 11 Območna služba Sevnica
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 12 Območna služba Trbovlje
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 13 Območna služba Velenje
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33760000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja poslovnih prostorov
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 14 Počitniške enote
Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90910000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Okolju prijazne storitve čiščenja počitniških enot
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
Družbeno odgovorno podjetje10

Cena – Ponder:
90
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.07.2019   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.07.2019   09:01


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.07.2019   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ZAPOSLOVANJE
Rožna dolina, cesta IX 6
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.06.2019   10:44
Pozdravljeni.
Pravilna tel. št. kontaktne osebe za OS KOPER je: 05 613 50 24.

Lep pozdrav.

Datum objave: 18.06.2019   13:42
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali razumemo pravilno, da v kolikor se prijavimo na vse sklope lahko priložimo eno referenco v seštevku vseh kvadratur; to pomeni 28.700m2.

Ali lahko priložimo npr. tudi 2 referenci po 15.000m2 (v kolikor se prijavimo na vse sklope)?

LP

ODGOVOR
Pozdravljeni.

1. Da, v kolikor ponudnik odda ponudbo za vse sklope, lahko predloži eno referenco, iz katere izhaja, da je storitev za tega naročnika opravljal v trajanju najmanj 12 mesecev nepretrgoma na enem ali več objektih, v seštevku kvadrature najmanj 28.700 m2.

2. Da, v kolikor ponudnik odda ponudbo za vse sklope, lahko ponudnik predloži več referenc, potrjenih s strani različnih referenčnih naročnikov, iz katerih izhaja, da je storitev za te naročnike opravljal v trajanju najmanj 12 mesecev nepretrgoma na enem ali več objektih, v seštevku kvadrature najmanj 28.700 m2 (lahko predložite 2 referenci po 15.000 m2).

Lep pozdrav.




Datum objave: 21.06.2019   11:12
VPRAŠANJE
Spoštovani!

Kako se bo reševal zakonski dvig minimalne plače? Ali je možno v pogodbo vstaviti določilo, da se cene usklajujejo vezano na zakonski dvig minimalne plače?

Lep pozdrav!

ODGOVOR
Pozdravljeni!
Naročnik pri pripravi predmetnega javnega naročila ni mogel vnaprej predvideti možnih sprememb in obsega dviga minimalne plače, spremembe davčne stopnje ipd. V kolikor ponudnik meni, da bi v času izvajanja predmetnega javnega naročila lahko prišlo do takšnih sprememb, ima možnost , da le-to upošteva pri pripravi ponudbe (vkalkulira v ponudbeno ceno).

Lep pozdrav.




Datum objave: 26.06.2019   10:22
ODGOVOR:

Naročnik bo upošteval bonitetne listine, ki izkazujejo bonitetno oceno od SB1 do SB6 in sicer na dan pred
sestavitvijo informacije in v zadnjih 6 mesecih ponudnik ni imel dospelih neporavnanih
obveznosti. Ponudbe ponudnikov z bonitetno oceno od SB7 do SB10 in ponudbe ponudnikov
z neporavnanimi obveznostmi bodo kot nedopustne izločene.
Ponudnik lahko izkaže bonitetno oceno (izdelano po pravilih Basel II), tudi z bonitetno oceno
izdano s strani druge bonitetne agencije kot so na primer navedene na spletni strani
http://www.ajpes.si/bonitetne_storitve/s.bon_ajpes/vzporejanje_bonitetnih_ocen



Datum objave: 26.06.2019   13:32
VPRAŠANJE

Spoštovani!

Ali prav razumemo, da dokazil za čistila in sanitarno higienske proizvode ni potrebno prilagati v ponudbo ampak bo to naročnik zahteval zgolj od izbranega ponudnika?

Hvala in lep pozdrav!

ODGOVOR

Pozdravljeni,

Celoten sanitarno - higienski material in čistila dobavlja izvajalec, pri tem pa mora upoštevati, da bodo izpolnjene zahteve, ki so določene za predmet javnega naročila v skladu z Uredbo o ZeJN (Uredba o zelenem javnem naročanju).

Naročnik je v točki 4 dokumenta Tehnična specifikacija_Poslovni prostori in v točki 3 dokumenta Tehnične specifikacije_Počitniške enote natančno opredelil katera dokazila je potrebno predložiti k ponudbi oz. način dokazovanja.

Lep pozdrav


Datum objave: 28.06.2019   08:22
VPRAŠANJE

Pozdravljeni,

katere vse obrazce moramo predložiti ponudbi?
Po ZJN-3 lahko predložimo kopijo refrenc če so vsebinsko enaka zahtevani. Ali lahko potemtakem predvidevamo, da oddamo naše stalne bianco refrence, ki jih letno obnavljamo od naših naročnikov?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

Naročnik je v razpisni dokumentaciji jasno navedel kateri obrazci se morajo priložiti k ponudbi.
Naročnik pričakuje, da bodo reference potrjene na obrazcu »Potrdilo o dobro opravljeni storitvi«, ki je sestavni dela te razpisne dokumentacije. V kolikor reference ne bodo potrjene na tem obrazcu, naročnik reference ne bo upošteval.

Lep pozdrav


Datum objave: 28.06.2019   08:24
VPRAŠANJE

Spoštovani

ali ocena po sistemu gvin velja?
Hvala.


ODGOVOR

Pozdravljeni,

Naročnik je na tovrstno vprašanje že odgovoril.
Naročnik bo upošteval bonitetne listine, ki izkazujejo bonitetno oceno od SB1 do SB6 in sicer na dan pred
sestavitvijo informacije in v zadnjih 6 mesecih ponudnik ni imel dospelih neporavnanih
obveznosti. Ponudbe ponudnikov z bonitetno oceno od SB7 do SB10 in ponudbe ponudnikov
z neporavnanimi obveznostmi bodo kot nedopustne izločene.
Ponudnik lahko izkaže bonitetno oceno (izdelano po pravilih Basel II), tudi z bonitetno oceno
izdano s strani druge bonitetne agencije kot so na primer navedene na spletni strani

http://www.ajpes.si/bonitetne_storitve/s.bon_ajpes/vzporejanje_bonitetnih_ocen

Oceno po sistemu Gvin naročnik, torej ne bo upošteval.

Lep pozdrav

Datum objave: 03.07.2019   14:26
VPRAŠANJE
Spoštovani.

Vljudno bi prosili, da kot finančno zavarovanje dovolite tudi bianco menico.

Hvala.

ODGOVOR

Pozdravljeni.
Naročnik od svoje zahteve po vrsti finančnega zavarovanja ne odstopa. Izbrani ponudnik, bo kot finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti moral predložiti bančno garancijo ali kavcijsko zavarovanje pri zavarovalnici.

Lep pozdrav.



Datum objave: 08.07.2019   12:32
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali zahtevate v tehničnih specifikacijah (str.2/12) za
- OBE lokaciji (Rožna dolina, Cesta IX/6 in VI/t) skupaj 4h/dan dežurstva ali na vsaki lokaciji čistilko po 4h/dan, torej skupaj 8h/dan za obe lokaciji in
- enako vprašanje za Parmovo 32, Smoletovo 12 - ali mora biti dežurna čistilka na vsaki lokaciji po 4h/dan, torej 8h/dan za obe lokaciji?



ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik zahteva, da je predvidoma od 8.00 do 12.00 na lokacijah CS (Rožna dolina, Cesta IX/6, Ljubljana in Rožna dolina, Cesta VI/7) prisoten en čistilec/ka za obe lokaciji tj. skupno predvidoma 4 ure dežurstva. Lokaciji sta v razdalji 20m.
Naročnik zahteva, da je predvidoma od 8.00 do 12.00 na lokacijah OS LJ (Parmova 32, Ljubljana in Smoletova 12, Ljubljana) prisoten en čistilec/ka za obe lokaciji tj. skupno predvidoma 4 ure dežurstva.
Lokaciji sta v istem kompleksu objekta.

Redno čiščenje se bo izvajalo v delovnih dneh tako, da ne bo moten delovni proces naročnika in v skladu z urnikom čiščenja. Urnik čiščenj naročnik in izvajalec uskladita naknadno.

Lep pozdrav.


Datum objave: 08.07.2019   12:33
VPRAŠANJE
Spoštovani,
površine TIP I in TIP II in TIP III se čistijo generalno 1x oz. 2x letno, kot je navedeno v tehničnih specifikacijah tč. 2.3..2.1 in 2.3.2.2.
V obsegu generalnih dela imate navedeno tudi snemanje, pranje, likanje senčil, lamelnih zaves in tekstilnih rolojev...iz prakse lahko povemo, da so velikokrat le ti dotrajani in pri čiščenju pride do poškodb, kar se ne more preprečiti zaradi dotrajanosti.
Zahtevamo, da se to izvzame iz generalnih čiščenj, saj lahko pride do velikih nepričakovanih stroškov na strani ponudnika, ki pa so nepredvidljivi in jih ne moremo vključiti v kalkulaciji.
Hvala že v naprej za odgovor.


ODGOVOR
Pozdravljeni.
Naročnik ne bo spreminjal zahtev glede generalnih čiščenj. Naročnik se obvezuje, da bo pred izvajanjem generalnih čiščenj skupaj z izvajalcem pregledal senčila, lamelne zavese in tekstilne roloje ter po potrebi oz. odvisno od dotrajanosti označil posamezne predmete kot dotrajane za kar, v primeru poškodb ob čiščenju, ne bo zahteval nadomestila stroškov.
Lep pozdrav.



Datum objave: 08.07.2019   12:35
VPRAŠANJE
Spoštovani,
glede na to, da je razpis 4 leten, še 1x prosimo za možnost določila v pogodbi , da se cene usklajujejo s spremembami zakonskega dviga minimalne plače, saj ni možno danes predvideti za leto 2021, po 3.členu Zakona o spremembi zakona o min.plači, koliko bo % dviga...če z vaše strani je, prosim objavite. Hvala že vnaprej za odgovor.

ODGOVOR

Pozdravljeni!
Naročnik pri pripravi predmetnega javnega naročila ni mogel vnaprej predvideti možnih sprememb in obsega dviga minimalne plače, spremembe davčne stopnje ipd. in tudi ne more z določbo, da se cene usklajujejo s spremembami zagonskega dviga minimalne plače ustrezno zagotoviti vsem situacijam, ki se lahko pojavijo pri ponudniku. Namreč, naročnik ne ve npr. ali bodo delavci izvajalca imeli 8 urne delovne obveznosti pri naročniku oz. če pri izvedbi nastopajo tudi s podizvajalci, kjer bi moralo enako veljati tudi za zanjih (pri čemer pa bi v primeru nastopanja s.p.-ja verjetno prihajalo do neutemeljenih razlikovanj) ipd.
Pri tem ne gre prezreti niti dejstva, da obveznosti, ki izvirajo iz redefiniranja minimalne plače, primarno predstavljajo obveznost delodajalcev in ne naročnikov, še posebej obremenjujoče pa bodo te obveznosti za tiste delodajalce, ki bodo na račun izplačevanja minimalnih plač, da bi bili čim bolj konkurenčni, ponujali nižje vrednosti ponudb v okviru postopkov oddaje javnih naročil. Prevalitev te obveznosti na naročnika (v okviru zvišanja cen storitev) pa bi v odvisnosti od okoliščin konkretnega primera lahko pomenilo tudi diskriminatorno obravnavo ponudnikov, ki svoje ponudbe niso pripravili na osnovi minimalnih stroškov dela.
V kolikor ponudnik meni, da bi v času izvajanja predmetnega javnega naročila lahko prišlo do takšnih sprememb, ima možnost , da le-to upošteva pri pripravi ponudbe.

Lep pozdrav.



Datum objave: 08.07.2019   12:35
VPRAŠANJE
Spoštovani,
ali prav razumemo, da se
- površine z oznako TIP III čistijo le generalno - t.j. 1x oz.2x letno?

ODGOVOR
Pozdravljeni.
Da, za površine z oznako TIP III (arhiv, sistemski in telekomunikacijski prostori, klet, terasa, balkon) se izvaja samo generalno čiščenje 2x letno.
Lep pozdrav.