Naročnik: OBČINA BREŽICE, Cesta prvih borcev 18, 8250 Brežice
Blago: Dobava osebnega vozila SUV za službene namene
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 34.790,00 EUR
JN004168/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 18.06.2019
JN004168/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.06.2019
JN004168/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.07.2019
JN004168/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 31.12.2019
JN004168/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 15.10.2020
Naslov: Dobava osebnega vozila SUV za službene namene Referenčna številka dokumenta: JN 15-2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34110000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je dobava osebnega vozila SUV za službene namene na hibridni pogon.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
34110000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Brežice
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je dobava osebnega vozila SUV za službene namene na hibridni pogon kot opredeljeno v tehničnih specifikacijah.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 21 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
V razpisni dokumentaciji
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.07.2019 12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.07.2019 12:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 26.06.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
18.06.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.06.2019 10:38
VPRAŠANJE Naročnik naj objavi ESPD, saj ga v razpisni dokumentaciji zahteva.
ODGOVOR ESPD obrazec NI zahtevan (glej B.I in B.III)
Datum objave: 19.06.2019 13:41
VPRAŠANJE Naročnik v točki 2.3.3. navaja Ponudbeni predračun v excel obliki katerega ni objavil. Prosim za objavo predračuna v excel obliki.
ODGOVOR
Ponudbeni predračun v excell NI zahtevan (glej B.I in B.III)
Datum objave: 19.06.2019 13:43
VPRAŠANJE Naročnik v točki 3. Finančna zavarovanja ne zahteva zavarovanja za resnost ponudbe. V točki 2.3.9 pa navaja kako je potrebno izvesti zavarovanje za resnost ponudbe. Ali je potrebno oddati zavarovanje za resnost ponudbe?
ODGOVOR Zavarovanje za resnost ponudbe v obliki dokumenta ali podobno NI zahtevano (glej B.I in B.III.3.a).
Datum objave: 19.06.2019 13:44
VPRAŠANJE Razpisna dokumentacija je v nasprotju z Uredbo o zelenem javnem naročanju, saj ne zasleduje vseh določenih ciljev. Zgolj vključitev merila za nadzor tlaka v pnevmatikah ne zadosti določbam Uredbe. Predlagamo, da dokumentacijo ustrezno dopolnite.
ODGOVOR Sprememba RD v točki meril je objavljena na spletni strani naročnika. Objavljen je tudi nov obrazec "Ponudba A".
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.