Dosje javnega naročila 004376/2019
Naročnik: GIMNAZIJA ŠIŠKA, Aljaževa ulica 32, 1000 Ljubljana
Gradnje: Okolju prijazne storitve čiščenja prostorov Gimnazije Šiška
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN004376/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.06.2019
JN004376/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.07.2019

    JN004376/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
GIMNAZIJA ŠIŠKA
Aljaževa ulica 32
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Dejan Rudolf
dejan.rudolf@guest.arnes.si
+386 15007800
+386 15007810

Internetni naslovi
http://www.gimnazija-siska.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/313717/Razpisna_dokumentacija.zip
ESPD: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/313717/espd/ESPD.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10696
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Okolju prijazne storitve čiščenja prostorov Gimnazije Šiška
Referenčna številka dokumenta: JN 2019/5
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90919000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
V okviru projekta je predvidena izvedba okolju prijaznih storitev čiščenja prostorov Gimnazije Šiška v skupni izmeri 3.886,95 m2.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
90919000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana, Šiška
II.2.4 Opis javnega naročila
V okviru projekta je predvidena izvedba okolju prijaznih storitev čiščenja prostorov Gimnazije Šiška v skupni izmeri 3.886,95 m2.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 01.09.2019
Konec: 31.08.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno z določili vzorca pogodbe.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Opredeljeni v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.07.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.07.2019   10:05
Kraj: Elektronsko odpiranje.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.07.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 05.07.2019   09:12
Ponudnike pred podajo vprašanj naprošamo za celovit pregled razpisne dokumentacije, predvsem tehničnih specifikacij. Le-te so bile v konkretnem javnem naročilu skladno z izdano odločitvijo in veljavno zakonodajo usklajene glede na dejanske potrebe naročnika. Zgolj za primer naročnik pojasnjuje, da je bil podrobneje urejen način dela med počitnicami, itd. N

Datum objave: 05.07.2019   09:12
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Z odločitvijo o oddaji javnega naročila v predhodnem postopku, ste zavrnili vse ponudbe iz razloga, da ste po ponovnem pregledu tehnične specifikacije ugotovili, da razpisan obseg predmeta javnega naročila ni skladen z dejanskimi potrebami naročnika. Glede na to, da tokrat že tretjič objavljate razpis z enakimi pogoji in enakimi tehničnimi specifikacijami kot v prejšnjih dveh postopkih, se nam poraja dvom o vaših namerah v zvezi z izbiro ponudnika.
Zahtevamo, da pojasnite, razliko v tokratnem razpisanem obsegu predmeta javnega naročila napram prejšnjemu obsegu, saj mi ne vidimo dobesedno nobene razlike med razpisoma.

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Ponudnike pred podajo vprašanj naprošamo za celovit pregled razpisne dokumentacije, predvsem tehničnih specifikacij. Le-te so bile v konkretnem javnem naročilu skladno z izdano odločitvijo in veljavno zakonodajo usklajene glede na dejanske potrebe naročnika. Zgolj za primer naročnik pojasnjuje, da je bil podrobneje urejen način dela med počitnicami, itd.