Dosje javnega naročila 004481/2019
Naročnik: MESTNA OBČINA MARIBOR, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor
Gradnje: ZAMENJAVA STAVBNEGA POHIŠTVA V DVEH VRTCIH MESTNE OBČINE MARIBOR
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 86.483,46 EUR

JN004481/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.06.2019
JN004481/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.08.2019
JN004481/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.09.2019
JN004481/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.09.2019

    JN004481/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MESTNA OBČINA MARIBOR
Ulica heroja Staneta 1
2000
SI
Maribor
Slovenija
Marko Gregl
marko.gregl@maribor.si
+386 22201288

Internetni naslovi
https://www.maribor.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.maribor.si/podrocje.aspx?id=618
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10866
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: ZAMENJAVA STAVBNEGA POHIŠTVA V DVEH VRTCIH MESTNE OBČINE MARIBOR
Referenčna številka dokumenta: 41001-727/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45420000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
ZAMENJAVA STAVBNEGA POHIŠTVA V DVEH VRTCIH MESTNE OBČINE MARIBOR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45400000
45421100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
ZAMENJAVA STAVBNEGA POHIŠTVA V DVEH VRTCIH MESTNE OBČINE MARIBOR
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 50
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
15.07.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 15.07.2019   09:15
Kraj: portal e-JN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.07.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 28.06.2019   11:17
VPRAŠANJE
Spoštovani !
Obveščamo vas, da popisa del za oba vrtca ni možno sneti z vaše spletne strani in jih posledično ni mogoče odpreti in izpolniti.
Prosimo naročnika, da reši težavo.

ODGOVOR

Spoštovani.

napaka je bila odpravljena.



Datum objave: 01.07.2019   10:50
VPRAŠANJE
Spoštovani,

težava pri odpiranju popisov del za oba vrtca, je še vedno prisotna.
Računalnik ne zazna programa, v katerem je shranjen popis del.

Prosimo za rešitev.
Lep pozdrav.

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

dokumentacija je zaklenjena!



ODGOVOR

Pozdravljeni.

Naročnik pojasnjuje da naj ponudniki popise del za oba objekta odprejo s programom WinRAR.

Lep pozdrav.


Datum objave: 04.07.2019   11:04
VPRAŠANJE
Ali je ESPD obrazec potrebno priložit?
Ni objavljen.

ODGOVOR


Ker gre za postopek naročila male vrednosti naročnik obrazca ESPD ne zahteva.