Dosje javnega naročila 004618/2019
Naročnik: OBČINA ŽIRI, Loška cesta 1, 4226 Žiri
Storitve: Prevoz šolskih otrok OŠ Žiri v šolskih letih 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 in 2022/2023
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 25.766,64 EUR

JN004618/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 02.07.2019
JN004618/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 08.07.2019
JN004618/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 16.07.2019
JN004618/2019-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.07.2019
JN004618/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 20.08.2019
JN004618/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 05.09.2019
JN004618/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 05.09.2019

    JN004618/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 126-308698
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
OBČINA ŽIRI
Loška cesta 1
4226
SI
Žiri
Slovenija
Franci Kranjc
franci.kranjc@ziri.si
+386 41639609
+386 45105444

Internetni naslovi
http://www.ziri.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/314164/Razpisna_dokumentacija_prevozi_šolskih_otrok.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=10909
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Prevoz šolskih otrok OŠ Žiri v šolskih letih 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 in 2022/2023
Referenčna številka dokumenta: 430-0005/2019-1
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je prevoz šolskih otrok OŠ Žiri v šolskih letih 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 in 2022/2023.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Goropeke - Opale
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji Žiri Goropeke - Opale.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Račeva - Smrečje
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Plastuhova g. Melcova g.
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Selo I
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Selo II
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Ravne - Izgorje
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Breznica - Korita
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: Žiri Selo Jarčja dolina
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
60100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Občina Žiri
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila v sklopu 1 je prevoz šolskih otrok na relaciji
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 48
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
Kot so opredeljeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
Kot so opredeljeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.

III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z enim gospodarskim subjektom.
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.07.2019   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.10.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.07.2019   09:05
Kraj: Informacijski sistem eJN.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 22.07.2019   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
OBČINA ŽIRI
Loška cesta 1
4226
Žiri
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
28.06.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 04.07.2019   08:54
VPRAŠANJE
Merilo 2 je diskriminatorno do s.p. Naročnik naj spremeni merila, drugače bomo primorani vložiti revizijo na razpisno.

ODGOVOR
Naročnik je v objavo poslal popravek št. 1. Merilo 2 se spremeni, tako da je za samostojne podjetnike določena Koletkivna pogodba za obrt in podjetništvo. Prosim glejte popravek št. 1.



Datum objave: 12.07.2019   13:26
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo za naslednje popravke vzorca pogodbe:

8. člen: naročniku predlagamo, da črta predmetni člen, ker izvajalec ne bo posredoval delavcev na delo k naročniku, niti vzdrževanje ni predmet te pogodbe.

15.člen: naročnik naj spremeni 2. odstavek 15. člena pogodbe tako, da zniža pogodbeno kazen v primeru odstopa od pogodbe, saj 20% kazen ne glede na fazo javnega naročila pomeni nesorazmerno pogodbeno kazen glede na trajanje pogodbe in hkrati tudi prekomerno kazen, ki ni skladna s prakso pri tozadevnih javnih naročilih. Poleg navedenega si je naročnik pridržal širok krog razlogov za odpoved pogodbe (v prometu hitro lahko pride do zamud, ki niso odvisne od izvajalca), kar pomeni, da naročnik enostavno odpove pogodbo ter unovči še visoko kazen, posledično pa je takšna pogodbena kazen nezakonita.

16. člen: Naročnik naj črta pogodbene kazni iz prvega odstavka 16. člena, ker po vsebini niso povezane s predmetom javnega naročila. Pogodbena kazen iz prve alineje je nedoločna in nerazumljiva, odprava napak po vsebini pri prevozih ni mogoča, ker če se prevoz opravi z zamudo, tega ni več moč popraviti, smiselno enako velja tudi za tretjo alinejo.

22. člen: naročnik naj popravi trajanje pogodbe, saj določa, da je pogodba sklenjena za 24 mesecev, v 1. členu pa določa, da je predmet pogodbe prevoz v šolskih letih 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 in 2022/2023.

Hvala.

ODGOVOR

8. člen: Naročnik iz pogodbe umika 8. člen.

15. člen: Naročnik višine pogodbene kazni ne bo spreminjal, zato člen ostaja nespremenjen.

16. člen: Naročnik je besedilo prvega odstavka 16. člena prilagodil tako, da se po vsebini jasno nanaša na storitve tega javnega naročila, in sicer se besedilo prvega odstavka 16. člena (oziroma sedaj 15. člena, zaradi umika 8. člena) glasi:

»Med pogodbenima strankama so, neodvisno od zgoraj navedenih določb v tej pogodbi, dogovorjene tudi naslednje pogodbene kazni:
- če izvajalec v zvezi z izvedbo te pogodbe sklene kakršenkoli drug dogovor, ki mu omogoča finančne koristi v zvezi z izvajanjem storitev po tej pogodbi pogodbena kazen v višini 1.000 EUR;
- če izvajalec pravočasno ne pristopi k odpravi kršitev pogodbena kazen v višini 500 EUR za vsako posamezno kršitev, k odpravi katere izvajalec ni pristopil;
- če izvajalec kršitve ne odpravi v pogodbeno določenem roku pogodbena kazen v višini 500 EUR za vsako posamezno kršitev, katere izvajalec ni odpravil v pogodbenem roku.«

22. člen: Naročnik spreminja prvi odstavek 22. člena (sedaj 21. člena, zaradi umika 8. člena), ki se glasi:
Pogodba se sklepa za obdobje 48 mesecev in velja z dnem izpolnitve odložnega pogoja predložitve finančnega zavarovanja za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, skladno z zahtevami dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila.

Naročnik bo skladno z odgovorom na portalu javnih naročil objavil popravek obrazcev, ki naj ga ponudniki upoštevajo pri pripravi ponudbe.




Datum objave: 12.07.2019   13:30
VPRAŠANJE
Spoštovani,

na strani 17 razpisne dokumentacije (točka 9.1.1.) naročnik poziva ponudnike, da v roku 30 dni pred oddajo ponudbe pridobijo potrdila o nekaznovanosti za pravne osebo in fizične osebe ponudnika. Tako ravnanje je v skladu z osmim odstavkom 79.člena ZJN-3 nezakonito, saj lahko naročnik pridobi omenjena dokazila brezplačno pri Ministrstvu za pravosodje, poleg tega pa je naročnik zahteval tudi soglasje za pridobitev teh podatkov v namen pridobitve dokazil.

Prosimo naročnika za popravek te vsebine.

ODGOVOR

Državna revizijska komisija je v sklepu št. 018-75/2018-6 zapisala, da: »ima naročnik različne možnosti dokazovanja neobstoja izključitvenega razloga kaznovanosti iz prvega odstavka 75. člena ZJN-3, saj lahko potrdila iz uradnih evidenc zahteva neposredno od ponudnikov, lahko pa jih pridobi tudi sam ali v kombinaciji z ESPD obrazcem le od ponudnika, kateremu se je odločil oddati naročilo. Ker se je v predmetnem postopku oddaje javnega naročila izkazalo, da naročnik s potrdili iz uradnih evidenc ni pridobil relevantnih podatkov o nekaznovanosti, na podlagi katerih bi lahko preverjal status nekaznovanosti ponudnikov na dan poteka roka za predložitev ponudb, saj je zaradi napake v ponudbi izbranega ponudnika relevantno dokumentacijo pridobival pet mesecev po poteku roka za predložitev ponudb, je Državna revizijska komisija pojasnila, da ima naročnik v tem konkretnem postopku možnost, da nekaznovanost ponudnikov preverja tudi s posebno izjavo, ki jo predvideva četrti odstavek 77. člena ZJN-3 in s katero ponudniki zadostijo formalnostim, ki jih predvideva ZJN-3.«.

Na podlagi citiranega sklepa je Državna revizijska komisija spremenila dosedanji način preverjanja razloga za izključitev iz prvega odstavka 75. člena ZJN-3, ko smo naročniki nekaznovanost preverjali na podlagi predloženih soglasij gospodarskih subjektov in fizičnih oseb sami, s poizvedbo pri Ministrstvu za pravosodje, ki vodi kazensko evidenco.

Zaradi sprejetega stališča Državne revizijske komisije, ki je bil pozneje večkrat potrjen (nazadnje s sklepom št.: 018-164/2018-4 z dne 26.10.2018 in sklepom št. 018-170/2018-7 z dne 12. 11. 2018) je dolžan naročnik od ponudnikov, katerim namerava priznati sposobnost oz. jim oddati javno naročilo zahtevati ustrezna dokazila oz. izjave, s katerimi lahko ponudnik izkaže, da na dan poteka roka za predložitev ponudb zanj in za osebe, naštete v prvem odstavku 75. člena ZJN-3, ni obstajal izključitveni razlog kaznovanosti. V Republiki Sloveniji namreč pristojni organ, ki vodi kazensko evidenco (t.j. Ministrstvo za pravosodje) ne izdaja potrdil o nekaznovanosti na datum, ki ga zahteva naročnik, ampak se potrdilo izdaja na dan izdaje potrdila, kar pa na podlagi sprejete prakse Državne revizijske komisije ni ustrezen izkaz nekaznovanosti iz prvega odstavka 75. člena ZJN-3.

Naročnik zaradi zgoraj pojasnjenega naproša ponudnike, da sami pridobijo potrdila s strani Ministrstva za pravosodje in jih predložijo svoji ponudbi. Naročnik bo po roku za prejem ponudb pridobil potrdila o nekaznovanosti tudi sam, tako da bo imel skupaj s potrdilom ponudnika in svojim potrdilom izkazano stanje v obdobju zadnjih 30 dni. V kolikor ponudnik ponudbi ne bo predložil potrdil, bo naročnik od ponudnikov, katerim namerava oddati sklop / sklope, zahteval predložitev izjave o nekaznovanosti, ki bodo morale imeti podpis overjen pri notarju ali Upravni enoti.



Datum objave: 16.07.2019   13:55
VPRAŠANJE
Vprašanje glede Merila 2: Sklenjena veljavna Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije
Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije je veljala do 31.12.2018. Kaj naj ponudnik v tem primeru obkroži v Prilogi št. 1, DA ali NE?

Vprašanje:
Ponudnik v letu 2019 upošteva vsa določila iz Kolektivne pogodbe za cestni potniški promet Slovenije za leto 2018 (Ur.l. 75/17). Ali bo naročnik priznal ponudniku 5 točk, če poda izjavo, da kljub neveljavnosti Kolektivne pogodbe upošteva v letu 2019 vsa določila iz Kolektivne pogodbe za cestni potniški promet Slovenije za leto 2018 (Ur.l. 75/17)?


ODGOVOR

Naročnik je v celoti spremenil Merilo 2, za kar je bil v objavo poslan popravek razpisne dokumentacije št. 2 in popravek obrazcev št. 2a, ki bo na portalu javnih naročil objavljen v naslednjih dneh. Popravke naj ponudniki upoštevajo pri pripravi svojih ponudb.


Datum objave: 16.07.2019   14:01
VPRAŠANJE
Vprašanje:
Naročnik zahteva od ponudnika, da predloži potrdilo vseh poslovnih bank, pri katerem ima gospodarski subjekt odprt poslovni račun o neblokiranih poslovnih računih v zadnjih 6-mesecih pred ROKOM ZA ODDAJO PONUDB.
Banke izdajo dokument o neblokiranih poslovnih računih na tisti dan, ko ga subjekt naroči vendar vključuje potrdilo do 24:00 ure prejšnjega dne. Za tekoči dan banka ne izdaja potrdil, ker je še dan v teku. Ker je oddaja ponudbo do 9:00 ure zjutraj, je tehnično nemogoče pridobiti potrdilo banke o neblokiranih poslovnih računih v zadnjih 6 mesecih pred rokom za oddajo ponudb.
Prosimo naročnika, da oblikuje bolj normalne pogoj za potrdilo o neblokiranih poslovnih računih np. »Da v obdobju zadnjih 6 mesecev pred datumom objave tega javnega naročila ni imel blokiranega poslovnega računa«

Vprašanje:
Naročnik v merilu 2 postavlja pogoj sklenjeno veljavno Kolektivno pogodbo za cestni potniški promet Slovenije ali Kolektivno pogodbo za obrt in podjetništvo.
Ker imamo ponudniki registrirano dejavnost cestnega prevoza smo že po zakonu zavezani k upoštevanju Kolektivne pogodbe za cestni potniški promet.
S kom (katerim subjektom) naj ima ponudnik sklenjeno veljavno Kolektivno pogodbo za cestni potniški promet Slovenije ali Kolektivno pogodbo za obrt in podjetništvo, da izpolnjuje merilo2?

Vprašanje:
Naročnik v tehničnih zahtevah opredeli, da zmanjšanje otrok, ki koristijo prevoz med šolskim letom ni razlog za spremembo motornega vozila.
Če naročnik ne dovoli spreminjanja velikosti motornega vozila v primeru spremembe št. otrok, ki koristijo prevoz, ali potem tudi cena, ki je vezana na št. otrok, ostane ista tako kot mora vozilo ostati isto?


ODGOVOR

Glede potrdil vseh poslovnih bank, pri katerih ima gospodarski subjekt odprt poslovni račun, o neblokiranih poslovnih računih v zadnjih 6 mesecih pred rokom za oddajo ponudb naročnik opozarja na določbo 9.2.3. razpisne dokumentacije, v skladu s katero potrdila ne smejo biti starejša od 30 dni od datuma, ki je določen kot rok za predložitev ponudb. Naročnik bo kot časovno ustrezna torej štel vsa potrdila poslovnih bank, ki bodo izdana največ 30 dni pred potekom roka za predložitev ponudb in ne zgolj tista potrdila, ki bodo izdana na dan, ko poteče rok za predložitev ponudb. Pogoj za sodelovanje je, da gospodarski subjekt v zadnjih 6 mesecih pred rokom za oddajo ponudb ni imel blokiranih poslovnih računov, na vseh poslovnih računih pri vseh poslovnih bankah, pri katerih ima odprte poslovne račune. Ta pogoj pa ponudnik dokazuje bodisi z obrazcem BON-2 bodisi s potrdili poslovnih bank. Obe vrsti dokazil pa ne smeta biti starejši od 30 dni od datuma, ki je določen kot rok za predložitev dokazil.

Glede Merila št. 2 naročnik pojasnjuje, da je merilo v celoti spremenil,, za kar je bil v objavo poslan popravek razpisne dokumentacije št. 2 in popravek obrazcev št. 2a, ki bo na portalu javnih naročil objavljen v naslednjih dneh. Popravke naj ponudniki upoštevajo pri pripravi svojih ponudb.

Naročnik spreminja tehnično zahtevo »Zmanjšanja števila vozačev med šolskim letom ni razlog za spremembo motornega vozila.« in zadnjo poved 9. člena vzorca pogodbo, tako da se glasita: »Če pride do zmanjšanja števila vozačev, izvajalec lahko predlaga spremembo motornega vozila. Izvajalec lahko spremeni motorno vozilo, če predlagano novo vozilo izpolnjuje vse naročnikove zahteve iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila in pogodbe ter če naročnik k zamenjavi izvajalcu poda pisno soglasje.« Popravek tehnične zahteve in vzorca pogodbe bo prav tako razviden iz popravkov, ki jih je naročnik poslal v objavo na portalu javnih naročil.


Datum objave: 18.07.2019   08:15
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
predlagamo, da naročnik preveri ustreznost podatkov o številu kilometrov pri sklopu 4 in 5.
Hvala in lp.

ODGOVOR

Enostranska dolžina relacije znaša 2.630 m, in sicer od novozgrajene avtobusne postaje pri Osnovni šoli Žiri do avtobusne postaje Selo.


Datum objave: 18.07.2019   08:34
VPRAŠANJE
Vprašanje:
Naročnik dne 16.7.2019 preko portala odgovarja na vprašanje: »Naročnik spreminja tehnično zahtevo »Zmanjšanja števila vozačev med šolskim letom ni razlog za spremembo motornega vozila.« in zadnjo poved 9. člena vzorca pogodbo, tako da se glasita: »Če pride do zmanjšanja števila vozačev, izvajalec lahko predlaga spremembo motornega vozila. Izvajalec lahko spremeni motorno vozilo, če predlagano novo vozilo izpolnjuje vse naročnikove zahteve iz dokumentacije v zvezi z oddajo javnega naročila in pogodbe ter če naročnik k zamenjavi izvajalcu poda pisno soglasje.« Popravek tehnične zahteve in vzorca pogodbe bo prav tako razviden iz popravkov, ki jih je naročnik poslal v objavo na portalu javnih naročil.

Popravek tehnične zahteve in vzorca pogodbe je bil objavljen 16.7.2019 v katerem pa 9. člen ne vsebuje popravka. Popravljen vzorec pogodbe še vedno vsebuje določilo »Zmanjšanje števila vozačev med šolskim letom ni razlog za spremembo motornega vozila.«

Naročnik naj uskladi popravek tehničnih specifikacij in pogodbe tako kot je obrazložil v odgovoru z dne 16.7.2019?

Vprašanje:
V okvirnem sporazumu ni naveden člen, ki omogoča nominacijo novega podizvajalca po 94. Členu ZJN-3. Naročnika pozivamo, da okvirni sporazum dopolni vsebino vezano na nominacijo novega podizvajalca v času trajanja pogodbe in pogoje za nominacijo novega podizvajalca.

Vprašanje:
Pod kakšnimi pogoji lahko izbrani ponudnik med izvajanjem pogodbenih obveznosti priglasi novega podizvajalca?




ODGOVOR
Popravek, ki je bil objavljen dne 16.07.2019, je bil poslan v objavo preden je bilo zastavljeno vprašanje zmanjšanja števila vozačev in vključuje popravke v zvezi z odgovorom, objavljenim dne 12.07.2019 ob 13:26. Naročnik mora namreč vse objave pri predmetnem javnem naročilu objaviti tudi v Uradnem listu EU, kar pomeni, da od trenutka, ko naročnik pošlje v popravo objavek, do trenutka, ko je popravek objavljen, preteče več dni. Naročnik je tudi popravek, na katerega se nanaša vprašanje, poslal v objavo (dne 16.07.2019), vendar pa zaradi obveznosti objave v Uradnem listu EU popravek še ni objavljen. Ponudniki naj zato upoštevajo, da bodo popravki objavljeni nekaj dni po tem, ko ga naročnik pošlje v objavo.

V okvirnem sporazumu ni člena glede nominacije podizvajalca, ker ta ni potreben, saj ima izvajalec pravico do priglasitve podizvajalca že na podlagi zakona (tj. 94. člena ZJN-3). Izvajalec lahko kadarkoli med izvajanjem pogodbe priglasi podizvajalca, pri tem pa mora upoštevati, da v podizvajanje ne sme oddali celotnega javnega naročila in da mora pred priglasitvijo izpolniti vse obveznosti, ki jih nalaga 94. člen ZJN-3, naročnik pa ima dolžnost, da podizvajalca zavrne, če so izpolnjeni z zakonom predpisani razlogi oziroma, če podizvajalec ne izpolnjuje zahtev, ki jih je naročnik za podizvajalce določil v razpisni dokumentaciji.




Datum objave: 18.07.2019   08:34
VPRAŠANJE
Spoštovani,
prosimo, da preverite pravilnost zapisanih km v skopih št. 4 in 5. Menimo, da število km ni pravilno. Menimo tudi da bi bilo bolj smiselno opredeliti ceno prevoza na učenca na dan in ne na km.


ODGOVOR
Enostranska dolžina relacije znaša 2.630 m, in sicer od novozgrajene avtobusne postaje pri Osnovni šoli Žiri do avtobusne postaje Selo.

Naročnik cene prevoza ne bo spreminjal.