Oddelek I: Javni naročnik
Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Uradno ime
OBČINA BENEDIKT
Poštni naslov:
Čolnikov trg 5
Poštna številka:
2234
Šifra NUTS:
SI
Kraj
Benedikt
Država
Slovenija
Kontaktna oseba
Andreja Lorber
E-pošta
andreja.lorber@benedikt.si
Telefon
+386 27036089
Telefaks
+386 27036081
I.2 Skupno javno naročanje I.3 Sporočanje Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL:
http://www.benedikt.si/za-obcane/razpisi Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL:
https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=11008 I.4 Vrsta javnega naročnika Regionalni ali lokalni organ
I.5 Glavna področja dejavnosti Javna uprava
Oddelek II: Predmet
II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov Naslov: REKONSTRUKCIJA JAVNE POTI JP 704823 (DRVANJA - BAČKOVA - FROLEH)
Referenčna številka dokumenta: 37102-005/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233120
II.1.3 Vrsta naročila Gradnje
II.1.4 Kratek opis REKONSTRUKCIJA JAVNE POTI JP 704823 (DRVANJA - BAČKOVA - FROLEH)
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233120
II.2.3 Kraj izvedbe SI - SLOVENIJA, SI032 - Podravska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila REKONSTRUKCIJA JAVNE POTI V DOLŽINI CCA 1.080 m, ŠIRINI VOZIŠČA DO 3,5 m, ASFALTNO MULDO ALI BANKINO, VKLJUČNO Z ODVODNJAVANJEM.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma Trajanje v mesecih: 3
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih II.2.13 Informacije o sredstvih EU Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo V SKLADU Z DOKUMENTACIJO V ZVEZI Z ODDAJO JAVNEGA NAROČILA
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu IV.1.5 Informacije o pogajanjih V postopek so vključena pogajanja: DaIV.1.6 Informacije o elektronski dražbi IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje 12.07.2019 09:00IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe Ponudba mora biti veljavna do 31.08.2019IV.2.7 Način odpiranja ponudb Datum in ura: 12.07.2019 09:05 Kraj: PREKO INFORMACIJSKEGA SISTEMA e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.VI.3 Dodatne informacije Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.07.2019 09:00VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila 02.07.2019