Dosje javnega naročila 000624/2019
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP IN VZDRŽEVANJE SPECT/CT APARATA ZA KNM UKC LJUBLJANA
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 796.452,26 EUR

JN000624/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 05.02.2019
JN000624/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 12.03.2019
JN000624/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.06.2019
JN000624/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 09.07.2019
JN000624/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 23.07.2019
JN000624/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 23.07.2019

    JN000624/2019-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2019/S 131-321687

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
Barbara Jurca
barbara.jurca@kclj.si
+386 15222972
+386 15222764

Internetni naslovi
http://www.kclj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP IN VZDRŽEVANJE SPECT/CT APARATA ZA KNM UKC LJUBLJANA
Referenčna številka dokumenta: 845080102-086-18
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33124000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKUP IN VZDRŽEVANJE SPECT/CT APARATA ZA KNM UKC LJUBLJANA
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 652.829,72 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33124000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKCL, KNM
II.2.4 Opis javnega naročila
V SKLADU Z RAZPISNO DOKUMENTACIJO
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo kakovosti:
imeponder
ponudba vključuje namenski kolimator za hitro izvedbo kardioloških preiskav, ki skrajša čas preiskave za > 50% ali namenski kolimator z nizkodozno izvedbo kardioloških preiskav, ki zmanjša sevalno ob1
ponudba vključuje integrirani prostor za kolimatorje na mizi ali v gantryju - notranji oz. avtomatski izmenjevalnik kolimatorjev. Rešitev zagotavlja več prostora v prostoru za pripravo bolnikov (najve1
ponujeni sistem vsebuje avtomatski sistem oz. postopek izvedbe kontrole kvalitete SPECT komponente gama kamere, ki omogoča izvajanje postopka izven operativnega časa kamere5

Cena – Ponder:
93
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN000624/2019-B01
Številka obvestila v UL: 2019/S 026-057323
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 01.02.2019
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Naslov:

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
01.07.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1
Število prejetih ponudb MSP-jev: 1
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 1

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
INTEREXPORT mednarodna trgovina, d.o.o.
Potok pri Komendi 12
1218
SI
Komenda
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 662.000,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 652.829,72 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem
Naročilo bo verjetno oddano podizvajalcem

Vrednost ali delež, ki bo verjetno oddan v podizvajanje tretjim strankam:
Vrednost brez DDV: 599.628,25 EUR
Delež: 91%

Kratek opis deleža naročila, ki bo oddan podizvajalcem:
Izvajalec pri izvajanju te pogodbe nastopa s podizvajalcem:
Siemens Healthcare d.o.o., Letališka cesta 29c, 1000 Ljubljana, Medicengineering d.o.o., Prevale 1, 1236 Trzin, ETS Svetek d.o.o., Litijska cesta 222 B, 1261, Ljubljana Dobrunje


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
05.07.2019