Dosje javnega naročila 004793/2019
Naročnik: AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA JAVNOPRAVNE EVIDENCE IN STORITVE, Tržaška cesta 16, 1000 Ljubljana
Blago: Dobava računalniške opreme za Centralo Ljubljana in izpostave AJPES
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 68.923,22 EUR

JN004793/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 08.07.2019
JN004793/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.07.2019
JN004793/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.07.2019
JN004793/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.09.2019
JN004793/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 17.10.2019
JN004793/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 17.10.2019
JN004793/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 17.10.2019
JN004793/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 17.10.2019
JN004793/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 17.10.2019

    JN004793/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA JAVNOPRAVNE EVIDENCE IN STORITVE
Tržaška cesta 16
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Karin Zakrajšek
jn@ajpes.si
+386 14774121

Internetni naslovi
https://www.ajpes.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.ajpes.si/O_AJPES/Javna_narocila_AJPES
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=11177
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Dobava računalniške opreme za Centralo Ljubljana in izpostave AJPES
Referenčna številka dokumenta: 430-256/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Prenosni računalniki
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za največje število sklopov: 5
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Osebni računalniki
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Osebni računalniki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Prenosni računalnik
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Prenosni računalniki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Optični čitalnik
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30216100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Optični čitalnik
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Tisklanik
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30232110
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Tiskalniki
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Strežnik
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48820000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Strežnik
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 4
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
26.07.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 15.09.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 26.07.2019   10:15


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.07.2019   10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.07.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.07.2019   10:32
VPRAŠANJE
Ko želimo odpreti razpisno dokumentacijo javlja napako 404, da stran ne obstaja. Prosimo za popravek.

ODGOVOR

Spoštovani,

obveščamo vas, da je pri prevzemu razpisne dokumentacije s prilogami na naši spletni strani prišlo do tehnične napake, ki je sedaj odpravljena. Dostop do dokumentacije je omogočen.

Opravičujemo se vam za morebitne nevšečnosti.

Hvala in lep pozdrav!




Datum objave: 10.07.2019   14:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje za sklop 5 strežnik RS1.
Ker eden od vodilnih proizvajalcev strežnikov, ki ga želimo ponudit nima 4m pasivnega DAC kabla (zahteva v točki 11) nas zanima ali lahko ponudimo enakega dolžine 3m ali pa 7m ?


ODGOVOR

Pozdravljeni,

ponudi se lahko tudi 3m pasivni DAC kabel.

Lep pozdrav!


Datum objave: 10.07.2019   14:22
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje za sklop 5 strežnik RS1.
Ker eden od vodilnih proizvajalcev strežnikov, ki ga želimo ponudit nima 4m pasivnega DAC
kabla (zahteva v točki 11) nas zanima ali lahko ponudimo enakega dolžine 3m ali pa 7m ?

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje za sklop 5 strežnik RS1.
Ker eden od vodilnih proizvajalcev strežnikov, ki ga želimo ponudit nima 4m pasivnega DAC kabla (zahteva v točki 11) nas zanima ali lahko ponudimo enakega dolžine 3m ali pa 7m ?


ODGOVOR

Pozdravljeni,

ponudi se lahko tudi 3m pasivni DAC kabel.

Lep pozdrav!

Datum objave: 10.07.2019   14:24
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje za sklop 5 strežnik RS1
Ali lahko namesto zahteve v točki 3 (2x M.2 128GB SATA 6G Non-Hot Swap SSD) ponudimo večja in boljša - Hot-Swap M.2 SSD diska ?


ODGOVOR

Pozdravljeni,

ponudita se lahko tudi večja in boljša M.2 SSD »Hot-Swap« diska.

Lep pozdrav!

Datum objave: 10.07.2019   14:26
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Vprašanje za sklop RP-1. Ker 15 colski prenosniki z navedeno težo in dimenzijami niso na voljo in bi radi ponudili opremo največjega svetovnega proizvajalca vas prosimo, če lahko definirate težo in dimenzije za 14 in 15 colski model posebej.
Torej zanima nas, če lahko ponudimo 14 in 15 colske prenosnike, ki so iz brušenega aluminija kar pomeni seveda, da je barva srebrna in ne črna kot zahtevate z dimenzijami 33x24x1,8 cm in težo do 1,5kg za 14 colski model ter dimenzijami 37x26x1,9cm in težo 1,8kg za 15 colski model ?


ODGOVOR

Pozdravljeni,

maksimalne dimenzije za 15inch prenosnike so: 38 cm x 27 cm x 2 cm in maksimalna teža 1,85 kg

Dopuščamo tudi srebrno/alu barvo.

Lep pozdrav!


Datum objave: 10.07.2019   14:28
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
prosimo vas za odgovor, in sicer:
Želimo se javiti na razpis, in sicer za sklop tiskalnikov. Smo prodajalec računalniške opreme, med drugim tudi tiskalnikov, nimamo pa lastne servisne službe. Servise za nas opravlja pooblaščen serviser posameznih blagovnih znamk.
Ali bi morali v razpisu pooblaščenega serviserja prijaviti kot podizvajalca?

Najlepša hvala za odgovor in lep pozdrav.

ODGOVOR

Pozdravljeni,

pooblaščenega serviserja lahko prijavite kot podizvajalca.

Lep pozdrav!

Datum objave: 10.07.2019   15:00
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

V sklopu 4, tiskalniki, zahtevate tudi priložen seznam s cenami za potrošni material za 3 leta, po 25.000 strani letno.
Ali priložimo samo seznam potrošnega materiala za 3 leta po 25.000 strani letno, ali naj priložimo tak seznam za 3 leta po 25.000 strani letno za vsak tiskalnik posebej, se pravi X 14?

Hvala in lep pozdrav


ODGOVOR

Pozdravljeni,

Pri sklopu 4. mora ponudnik poleg cene za tiskalnik navesti tudi stroške za ves potrošni material v treh letih pri izdelavi 25.000 strani izpisov letno. Cene potrošnega materiala morajo biti bodisi slovenske tržne cene ali cene, ki jih lahko zagotovi dobavitelj sam. Za potrošni material, ki ga je potrebno zamenjati po več kot 75.000 straneh se upošteva sorazmeren delež cene. Izračun stroškov mora biti ustrezno obrazložen.

Lep pozdrav!

Datum objave: 10.07.2019   15:05
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Ali boste v sklopu 4 kupili le tiskalnike ali tiskalnike s tonerji? Ali v sklopu 4 ponudimo ceno oz. vrednost le za tiskalnike ali za tiskalnike s tonerji za 3x25.000 strani? (obrazec 5 in priloga k obrazcu 5)

hvala in lep pozdrav

ODGOVOR
Pozdravljeni,

pri sklopu 4. mora ponudnik poleg cene za tiskalnik navesti tudi stroške za ves potrošni material (in ne samo za tonerje) v treh letih pri izdelavi 25.000 strani izpisov letno. Cene potrošnega materiala morajo biti bodisi slovenske tržne cene ali cene, ki jih lahko zagotovi dobavitelj sam. Za potrošni material, ki ga je potrebno zamenjati po več kot 75.000 straneh se upošteva sorazmeren delež cene. Izračun stroškov mora biti ustrezno obrazložen.

Lep pozdrav!


Datum objave: 11.07.2019   08:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

1. V točki 13.1.1. kot dokazilo zahtevate potrdilo iz kazenske evidence Ministrstva za pravosodje, za vse gospodarske subjekte v ponudbi in za vse osebe gospodarskih subjektov, ki so navedene v prvem odstavku te točke. Hkrati pa zahtevate tudi izpolnjeno in podpisano pooblastilo za gospodarske subjekte ter osebe gospodarskih subjektov, ko so omenjene v prejšnjem stavku.
Glede na to, da ponudniki in ostali sodelujoči gospodarski subjekti teh potrdil praviloma nimamo vas sprašujem, ali je dovolj, da ponudbi priložimo le pooblastila za pridobitev podatkov iz kazenske evidence (za vse gospodarske subjekte v ponudbi in za vse osebe gospodarskih subjektov, ki so navedeni v prvem odstavku tičke 13.1.1. razpisne dokumentacije) ?

2. Ali lahko priložimo tehnično dokumentacijo v angleškem jeziku za sklop 4?

3. Ali podizvajalec podpiše obrazec 12 in obrazec 13, ali samo obrazec 13?

4. Na strani 20 razpisne dokumentacije, v točki 16.3. ponudba s podizvajalcem, zahtevate, da podizvajalec priloži dokazilo iz točke 13.2.1.5.. te točke ne najdemo v razpisni dokumentaciji. Prosim za pojasnilo.

hvala


ODGOVOR

Pozdravljeni,

posredujemo vam sledeče odgovore:

1. Ponudbi lahko priložite le pooblastila za pridobitev podatkov.

2. Če bo iz specifikacij nedvoumno vidna ustreznost opreme glede na zahteve, je ta dokumentacija lahko tudi v angleškem jeziku.

3. Podizvajalec podpiše samo obrazec 13.

4. Točka 13.2.1.5. je posledica tipkarske napake, zato se jo v besedilu točke 16.3. Ponudba s podizvajalcem na strani 20 razpisne dokumentacije črta.

Lep pozdrav!





Datum objave: 11.07.2019   09:28
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
vezano na naše vprašanje glede pooblaščenega serviserja (če ga moramo prijaviti kot podizvajalca) in vaš odgovor vas ponovno sprašujemo, če MORAMO serviserja prijaviti kot podizvajalca. Namreč v nekaterih razpisih serviserja samo navedemo in ga ne prijavljamo kot podizvajalca.

Prosimo za ponoven, jasen odgovor.

Najlepša hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR

Pozdravljeni,

k razpisu lahko pooblaščenega serviserja prijavite kot podizvajalca, lahko ga pa tudi navedete, pri čemer v skladu z opozorilom ponudnikom Obrazec 4 priložite ustrezne fotokopije pogodbe ali dogovora, s čimer izkazujete izpolnjevanje pogoja zagotovitve ustrezno usposobljenih strokovnjakov za servisiranje opreme v skladu s točko 12. Zahteve naročnika, 12 stran razpisne dokumentacije.

Lep pozdrav!



Datum objave: 11.07.2019   10:45
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

v razpisni dokumentaciji je navedeno, da bo treba priskrbeti finančno zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 8 % pogodbene cene, v vzorcu pogodbe pa je za isto zavarovanje navedeno 5 % pogodbene cene.
Kateri % je obvelja?
Hvala in lp

ODGOVOR

Pozdravljeni,

naročnik zahteva predložitev bančne zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 8% pogodbene cene, v 8.členu pogodbe se zato navedba "v višini 5 odstotkov" spremeni "v višini 8 odstotkov".

Lep pozdrav!


Datum objave: 15.07.2019   08:33
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo vas za dodatno pojasnilo vezano na vzorec pogodbe:
Iz 14. člena pogodbe o dobavi računalniške opreme, ki je del razpisne dokumentacije, izhaja, da sta pogodbeni stranki dolžni skleniti pogodbo o obdelavi osebnih podatkov, saj naročnik šteje, da bo dobavitelj tudi obdelovalec osebnih podatkov.
Prosimo vas, da objavite tekst pogodbe o obdelavi osebnih podatkov, ki jo bo moral skleniti dobavitelj.

Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR

Pozdravljeni,

iz 14. člena vzorca pogodbe ne izhaja dolžnost skleniti dodatno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov, saj so v tem členu že opredeljene obveznosti in dolžnosti pogodbenih strank glede obdelave osebnih podatkov v zvezi z izvedbo predmetnega javnega naročila.

Lep pozdrav



Datum objave: 16.07.2019   12:06
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo vas za dodatno pojasnilo vezano na vzorec pogodbe:
Iz 14. člena pogodbe o dobavi računalniške opreme, ki je del razpisne dokumentacije, izhaja, da sta pogodbeni stranki dolžni skleniti pogodbo o obdelavi osebnih podatkov, saj naročnik šteje, da bo dobavitelj tudi obdelovalec osebnih podatkov.
Prosimo vas, da objavite tekst pogodbe o obdelavi osebnih podatkov, ki jo bo moral skleniti dobavitelj.

Hvala in lep pozdrav.


ODGOVOR

Pozdravljeni,

iz 14. člena vzorca pogodbe ne izhaja dolžnost skleniti dodatno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov, saj so v tem členu že opredeljene obveznosti in dolžnosti pogodbenih strank glede obdelave osebnih podatkov v zvezi z izvedbo predmetnega javnega naročila.

Lep pozdrav


Datum objave: 16.07.2019   13:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni lahko v sklopu prenosniki RP1 ponudimo prenosni računalnik ,ki ima 3x USB 3.1 vmesnike in še en dodatni USB 2.0 polnilni vmesnik ?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

v sklopu RP1 lahko ponudite prenosni računalnik, ki ima 3x USB 3.1 vmesnike in še en dodatni USB 2.0 polnilni vmesnik.


Lep pozdrav



Datum objave: 19.07.2019   07:56
VPRAŠANJE
Spoštovani, zaradi letnih in kolektivnih dopustov imamo ponudniki oteženo pridobivanje ustreznih izjav od principalov oz. proizvajalcev.
Naročnika vljudno prosimo, če lahko rok oddaje ponudb podaljša vsaj za 10 dni. Hvala za odgovor.


ODGOVOR

Pozdravljeni,

rok bo naročnik podaljšal in sicer do dne 9.8.2019 do 12:00 ure.

Naročnik ob tem še opozarja, da je podaljšal rok za postavljanje vprašanj in sicer do dne 24.7.2019 do 10:00 ure. Prav tako je podaljšan rok veljavnosti ponudbe in sicer do dne 30.9.2019.


Lep pozdrav



Datum objave: 19.07.2019   13:39
VPRAŠANJE
Ura oddaje je verjetno mišljena do 10.00 ure glede na to, da je ob 10.15 že odpiranje?

ODGOVOR

Pozdravljeni,

pri vnosu ure je prišlo do pomote. Rok za oddajo ponudbe je do 9.8.2019 do 10:00 ure.

Lep pozdrav