Naročnik: OBČINA GROSUPLJE, Taborska cesta 2, 1290 Grosuplje
Storitve: Geodetske storitve
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 140.300,00 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.    Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).
JN004844/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.07.2019
JN004844/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.08.2019
JN004844/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.10.2019
JN004844/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2019
JN004844/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2019
JN004844/2019-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.01.2020
JN004844/2019-X03 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.05.2020
JN004844/2019-X04 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 14.10.2020
JN004844/2019-X05 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 11.02.2021
JN004844/2019-X06 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.07.2021
JN004844/2019-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 22.09.2021
JN004844/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 22.09.2021
Predmet naročila so vse vrste geodetskih storitev.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71250000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila so vse vrste geodetskih storitev.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Vsi pogoji so določeni v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma. Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti. Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.07.2019 17:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.08.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 25.07.2019 09:00
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje. Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.07.2019 23:59
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.