Dosje javnega naročila 005322/2019
Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: Nadgradnja diskovnega polja na AKTRP
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN005322/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 25.07.2019
JN005322/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.08.2019
JN005322/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 23.08.2019

    JN005322/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
Tajništvo Direktorata za javno naročanje
gp.mju@gov.si
+386 14781880
+386 14788331

Internetni naslovi
http://www.mju.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.djn.mju.gov.si/javna-narocila
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://edrazbe.gov.si/edrazba-user
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nadgradnja diskovnega polja na AKTRP
Referenčna številka dokumenta: 4300-72/2019, NMVDISK-19/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30234100
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Nadgradnja diskovnega polja na AKTRP
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
72541100
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Nadgradnja diskovnega polja na AKTRP
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 14
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Kot je navedeno v dokumentaciji za predmetno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena bo elektronska dražba.
Dodatne informacije o elektronski dražbi:
Kot v dokumentaciji za predmetno naročilo.
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
06.08.2019   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 26.03.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 06.08.2019   13:00
Kraj: aplikacija e-Dražbe

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
Odpiranje ponudb je javno.



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 31.07.2019   12:00

Dodatne informacije:
V primeru le ene oddane ponudbe ali le ene oddane ponudbe, ki v celoti izpolnjuje pogoje in zahteve naročnika iz teh navodil, se elektronska dražba ne bo izvršila. V tem primeru bodo s tem ponudnikom izvedena pogajanja v skladu z drugim odstavkom 47. člena ZJN-3.

V primeru prejema več ponudb in izvedeni elektronski dražbi bodo po zaključeni elektronski dražbi izvedena pogajanja v skladu z drugim odstavkom 47. člena ZJN-3 zgolj v primeru:

- če naročnik ne bo prejel nobene dopustne ponudbe, pri čemer se bo naročnik pogajal samo s tistimi ponudniki, ki v celoti izpolnjujejo pogoje in zahteve naročnika iz teh navodil, vendar pa njihove ponudbe še vedno presegajo naročnikova zagotovljena sredstva,
ali
- če bo več ponudnikov, katerih ponudbe bodo dopustne, ponudilo enako najnižjo skupno ponudbeno vrednost v EUR z DDV, pri čemer se bo naročnik pogajal samo s tistimi ponudniki, ki bodo ponudili enako najnižjo skupno ponudbeno vrednost v EUR z DDV.

Naročnik lahko pogajanja izvede tako, da se pogaja z vsemi ponudniki istočasno ali z vsakim posebej. Naročnik se bo pogajal o ceni.
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.07.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 31.07.2019   11:51
1. VPRAŠANJE
Spoštovani,

V tehničnih specifikacijah so zahtevani 300GB 15k SAS diski, ki se morajo konfigurirati v obstoječ pool. Konfiguracija novih diskov v obstoječ pool je možna samo z istim tipom diskov, kot so obstoječi diski, slednji so 300GB 15k FC.
Ali ponudimo 300GB 15k FC diske, ki se lahko konfigurirajo v obstoječ pool?

ODGOVOR
Da.