Dosje javnega naročila 004935/2019
Naročnik: UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA, Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana
Blago: NAKUP IN PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE OPREME ZA OČESNO KLINIKO
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN004935/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 12.07.2019
JN004935/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.10.2019

    JN004935/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZITETNI KLINIČNI CENTER LJUBLJANA
Zaloška cesta 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Lidija Ceglar
lidija.ceglar@kclj.si
+386 15221226
+386 15222773

Internetni naslovi
https://www.kclj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/316429/RD_OPREMA_ZA_OČESNO_KLINIKO.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=11311
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NAKUP IN PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE OPREME ZA OČESNO KLINIKO
Referenčna številka dokumenta: 845080102-061-19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33122000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKUP IN PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE OPREME ZA OČESNO KLINIKO
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 3
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: NAKUP IN PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE FUNDUS KAMERE
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33111620
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC LJUBLJANA, ZALOŠKA CESTA 2, 1000 LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
RAZVIDNO IZ RAZPISNE DOKUMENTACIJE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: NAKUP IN PREVENTIVNO VZDRŽEVANJE OCT APARATA
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33122000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC LJUBLJANA, ZALOŠKA CESTA 2,1000 LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLADNO Z ZAHTEVAMI IZ RAZPISNE DOKUMENTACIJE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 60
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: NAKUP SPEKULATNEGA MIKROSKOPA
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33122000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: UKC LJUBLJANA, ZALOŠKA CESTA 2, 1000 LJUBLJANA
II.2.4 Opis javnega naročila
SKLADNO Z ZAHTEVAMI IZ RAZPISNE DOKUMENTACIJE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
SKLADNO Z ZAHTEVAMI IZ RAZPISNE DOKUMENTACIJE


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
29.07.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 29.07.2019   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.07.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
12.07.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 15.07.2019   07:28
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V splošnih zahtevah (splošne in tehnično-strokovne zahteve" v točki 9. zahtevate za sklop 1 in 2 preventivno vzdrževanje za obdobje 60 mesecev in sicer glede na priporočila proizvajalca, najman 2x letno?

Proizvajalec priporoča preventivno vzdrževanje 1x letno, kar je tudi običajno.
Tudi v povabilu k odaji informativnih ponudb ste zahtevali preventivno vzdrževanje za obdobje 60 mesecev in sicer glede na priporočila proizvajalca, najman 1x letno.
Vzdrževanje 2x letno ni potrebno, lahko pa se ponudi vendar bodo stroški vzdrževanja 2x večji, kar ni smiselno, ni zahtevano in ni upravičeno.

Prosim, da preverite ali je prišlo do napake in spremenite pogoje na 1x letno.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR št 1 na vprašanje z dne 13.07.2019 17:52

naročnik je ponovno preveril pogodje in ugotovil, da je res prisšlo do napake. Zahteva se preventivno vzdrževanje za obdobje 60 mesecev in sicer glede na priporočila proizvajalca, vendar najmanj 1x letno.