Dodatna pojasnila
Datum objave: 17.07.2019 10:33
VPRAŠANJE
Spoštovani, ali pravilno razumemo RD, da v 1. fazi ni potrebno predložiti nobenega finančnega zavarovanja?
Hvala
ODGOVOR
Da, razumete prav. V prvi fazi ni potrebno prilagati nobenih finančnih zavarovanj.
Datum objave: 25.07.2019 14:25
VPRAŠANJE
Spoštovani,
1. V navodili za izdelavo ponudbe ni zahtevano, da se priloži menica za resnost ponudbe. Ali je zahtevana? V kolikor je odgovor DA, prosimo za natančen naslov.
2. V navodili za izdelavo ponudbe ni zahtevano, da se priloži parafiran in žigosan OBR-5 in OBR-6. Ali drži?
3. V navodili za izdelavo ponudbe je zahtevano, da se priložijo OBR-9 Vzorec OS, OBR-10 Vzorec pogodbe in OBR-11 Vzorec pogodbe-urgentno povpraševanje. V razpisni dokumentacijo so ti obrazci označeni s številkami OBR-kla11, OBR-12 in OBR-13. Ali drži?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
1. V prvi fazi (torej v tej fazi) ni potrebno prilagati nobenih finančnih zavarovanj.
2. Da.
3. Da.
Datum objave: 29.07.2019 13:15
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Iz razpisne dokumentacije izhaja, da se pogodba s podpisnikom sporazuma sklene za obdobje nekaj mesecev, po drugi strani pa naročnik lahko kadarkoli pozove vse ponudnike (podpisnike okvirnega sporazuma), da podajo ponudbo. Na ta način se kršijo določbe pogodbe, v kateri je določena veljavnost, poleg tega pa naročnik ponudnike postavlja v situacijo, ko jim lahko nastane poslovna škoda. Ponudnik se namreč s podpisom pogodbe zaveže, da bo dobavljal blago po določeni ceni in s fiksnim popustom. S to zavezo je ponudnik primoran blago/zdravilo ves čas trajanja pogodbe imeti na zalogi. V primeru, da naročnik izbere v času trajanja pogodbe drugega ponudnika, prvemu ostaja blago na zalogi in s potekom roka uporabnosti mu lahko nastane škoda, poleg škode izgube prihodka zaradi predčasnega prenehanja pogodbe.
Poleg tega je ponudnik ob podpisu pogodbe dolžan naročniku dostaviti garancijo za dobro izvedbo pogodbenih del z veljavnostjo še 30 dni po poteku veljavnosti pogodbe, kljub temu da pogodba lahko preneha prej.
Kako zagotavljate skladnost postopka javnega naročila z veljavno zakonodajo, glede na to, da so z določbami razpisne dokumentacije kršena načela javnega naročanja (predvsem načelo transparentnosti) in pogodbeno pravo, ponudnikom pa pri tem grozi nastanek poslovne škode, poleg tega pa je dolžan predložiti garancijo tudi za obdobje, ko mogoče pogodba ne bo več veljavna?
ODGOVOR
Naročnik je spremenil 6. člen okvirnega sporazuma tako, da je črtal 3. odstavek tega člena.
Naročnik bo popravljen okvirni sporazum objavil na spletni strani Onkološkega inštituta Ljubljana, kjer je objavljena razpisna dokumentacija, in sicer po roku za vprašanja.
Datum objave: 08.08.2019 14:17
VPRAŠANJE
Spoštovani,
27.člen okvirnega sporazuma pravi: "Okvirni sporazum se sklepa za obdobje trideset (30) mesecev oziroma do podpisa novega okvirnega sporazuma ali pogodbe na podlagi na novo izvedenega javnega naročila in stopi v veljavo z dnem podpisa zadnje od obeh strank sporazuma." Kakšna je maksimalna veljavnost okvirnega sporazuma, 30 mesecev od dneva podpisa zadnje od obeh strank? V kolikor temu ni tako, vas prosimo za natančnejšo opredelitev, do kdaj najdlje je okvirni sporazum veljaven.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Da, okvirni sporazum velja 30 mesecev, od dneva podpisa zadnje od obeh strank.
Datum objave: 08.08.2019 14:19
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v točki 1.12 naročnik navaja, da "je priloga računa podpisana dobavnica s strani naročnika, za dobavljen material. Datum na računu ne sme biti starejši od datuma prejema materiala s strani naročnika." Zanima nas, ali res potrebujete, da vam k izdanemu računu priložimo podpisano dobavnico s strani naročnika, saj iz logističnega razloga na strani ponudnika ne moremo vsi izpolniti pogoja, da na dan dobave blaga k izdanemu računu priložimo tudi podpisano dobavnico za dobavljeno blago s strani naročnika?
Glede na to, da naročnik obdrži en izvod podpisane dobavnice ob prejemu blaga, vas prosimo za odgovor, ali lahko ponudnik izda račun brez omenjene priloge (podpisane dobavnice s strani naročnika)?
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Ponudnik lahko izda-pošlje e-račun na portal UJP brez kopije podpisane dobavnice o prejetem blagu s strani naročnika, v kolikor mu informacijski sistem tega ne omogoča.
Datum objave: 08.08.2019 14:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v 15. členu vzorca okvirnega sporazuma je navedeno, da mora dobavnica vsebovati tudi podatka EAN koda in ATC klasifikacija. Le-ta zahteva za nekatere ponudnike pomeni, da bi morali temu primerno prilagoditi naš informacijski sistem. Vljudno vas prosimo za obvestilo, da v kolikor prilagoditev našega informacijskega sistema tej vaši zahtevi ne bi bila možna, da bi bila za vas sprejemljiva tudi dobavnica brez teh dveh podatkov.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Za naročnika je sprejemljiva tudi dobavnica brez teh dveh podatkov, v kolikor ponudnik nima prilagojenega informacijskega sistema.
Datum objave: 08.08.2019 14:20
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji imate v 3.odstavku pod točko 1.2. navedeno: 'Naročnik lahko omeji število ustreznih kandidatov, ki bodo povabljeni k oddaji ponudbe.' Prosimo vas za pojasnilo, na kakšen način natančno ima naročnik namen omejiti število ustreznih kandidatov, ki bodo povabljeni k oddaji ponudbe.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Pri pripravi razpisne dokumentacije je prišlo do napake. V točki 1.3. razpisne dokumentacije se črta stavek »Naročnik lahko omeji število ustreznih kandidatov, ki bodo povabljeni k oddaji ponudbe«.
Datum objave: 08.08.2019 14:21
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v točki 1.1 razpisne dokumentacije navajate: »Potencialne kandidate naročnik opozarja, da upoštevajo v prvi fazi samo tiste dele razpisne dokumentacije, ki se nanašajo na oblikovanje prijav, ostali deli razpisne dokumentacije, ki se nanašajo na oblikovanje ponudb v drugi fazi pa so sedaj informativne narave.« Ali to pomeni, da bomo ponudniki morebitna vprašanja, vezana na 2.fazo (povpraševanje, razpisani sklopi, merila...) imeli možnost postavljati naročniku v času izvajanja 2. faze z vaše strani?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Ponudnik bo lahko postavljal vprašanja tudi v drugi fazi postopka.
Datum objave: 08.08.2019 14:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v ESPD obrazcu nimate opredeljenega poglavja Del IV: Pogoji za sodelovanje, oddelek B: Ekonomski in finančni položaj, naveden v vašem pogoju za sodelovanje pod P3, kot tudi ne Del IV: Pogoji za sodelovanje, oddelek C: Tehnična in strokovna sposobnost, naveden v P4. Prosimo za potrditev, ali sta ti navedeni zahtevi P3 in P4 izpolnjeni z obkljukanjem pod točko a: Skupna navedba za vse pogoje za sodelovanje v Delu IV?
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Da.
Datum objave: 08.08.2019 14:26
VPRAŠANJE
Spoštovani,
v obrazec ESPD je vključen tudi Del V: Zmanjšanje števila ustreznih kandidatov. Glede na to, da v sami razpisni dokumentaciji ni navedenih pogojev za zmanjšanje števila kandidatov, prosimo, da ta razdelek izločite iz ESPD-ja in objavite popravek ESPD obrazca.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR
Popravljen obrazec ESPD smo danes objavili na spletni strani OI, kjer je objavljena razpisna dokumentacija.
Datum objave: 08.08.2019 14:27
NAROČNIK JE DANES OBJAVIL POPRVLJEN OBRAZEC OKVIRNI SPORAZUM IN POPRAVLJEN OBRAZEC ESPD NA SPLETNI STRANI OI, KJER JE OBJAVLJENA RAZPISNA DOKUMENTACIJA. PONUDNIK MORA PRI PRIPRAVI PONUDBE UPORABITI POPRAVLJENE OBRAZCE.