Dosje javnega naročila 005500/2019
Naročnik: NUKLEARNA ELEKTRARNA KRŠKO d.o.o., Vrbina 12, 8270 Krško
Blago: SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
ZJN-3: Odprti postopek

JN005500/2019-E01 - Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL), objavljeno dne 01.08.2019
JN005500/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.08.2019
JN005500/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 12.09.2019
JN005500/2019-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 19.09.2019
JN005500/2019-K04 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 25.09.2019
JN005500/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 10.10.2019
JN005500/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 14.11.2019
Zahtevek za revizijo

    JN005500/2019-E01 Obvestilo o naročilu - gospodarske javne službe (EU 5 - SL) 2019/S 148-365676
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Naročnik

Direktiva 2014/25/EU
I.1 Ime in naslovi
NUKLEARNA ELEKTRARNA KRŠKO d.o.o.
Vrbina 12
8270
SI036
Krško
Slovenija
Eugen Gudek
eugen.gudek@nek.si
+386 74802746

Internetni naslovi
https://www.nek.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/319256/Komplet.zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: http://tinyurl.com/yy5nj7ao
I.6 Glavna področja dejavnosti
Električna energija


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 1, mleko in mlečni izdelki
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 2, siri, jogurt in maslo
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 3, mesni izdelki, klobase, salame trajne in poltrajne
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 4, meso svinjine in izdelki
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 5, meso krškopoljca, izdelki in meso drobnice
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 6, EKO meso junjetine in teletine
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 7, meso perutnine in izdelki
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 8, jajca
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 9, sveže sadje
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 10, sveža zelenjava
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 11, sveže ribe in zamrznjene, sladkovodne in morske, školjke in raki
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 12, zamrznjeno sadje, zelenjava in izdelki
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 13, cigareti
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 14, kruh in pekovski izdelki
Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 15

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 15, slaščice, sladice, čaji
Številka sklopa: 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 16

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 16, mlevski izdelki, musliji
Številka sklopa: 16
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 17

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 17, testenine, cmoki, testo
Številka sklopa: 17
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 18

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 18, BIO izdelki
Številka sklopa: 18
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 19

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 19, koncentrati in začimbe
Številka sklopa: 19
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 20

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 20, koncentrati in začimbe
Številka sklopa: 20
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 21

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 21, koncentrati in začimbe
Številka sklopa: 21
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 22

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 22, naravna voda, brezalkoholne pijače in pivo
Številka sklopa: 22
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 23

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 23, suho sadje, orehi in oreščki
Številka sklopa: 23
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 24

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 24, konzervirani izdelki
Številka sklopa: 24
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 25

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 25, živila BG in BL
Številka sklopa: 25
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 26

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 26, meso divjačine in izdelki
Številka sklopa: 26
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 27

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 27, BIO mlečni izdelki
Številka sklopa: 27
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 28

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 28, ekološko sadje
Številka sklopa: 28
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 29

II.2.1 Naslov
Naslov: SKLOP 29, ekološka zelenjava
Številka sklopa: 29
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
48610000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI036 - Posavska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
SUKCESIVNA DOBAVA PREHRAMBNEGA BLAGA za leti 2020 2021
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 01.01.2020
Konec: 31.12.2021
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
III.1.4 Objektivna pravila in merila za sodelovanje


III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.1.6 Finančna zavarovanja


III.1.7 Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter sklic na ustrezne določbe, ki jih urejajo


III.1.8 Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano


III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
Obvestilo vključuje sklenitev okvirnega sporazuma.
Okvirni sporazum z več gospodarskimi subjekti.
Predlagano največje število udeležencev v okvirnem sporazumu:
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.09.2019   08:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.09.2019   09:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 09.09.2019   23:59
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
NUKLEARNA ELEKTRARNA KRŠKO d.o.o.
Vrbina 12
8270
Krško
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
30.07.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 09.08.2019   07:55
VPRAŠANJE 1
Prosim za termin dostave za zamrznjeno sadje in zelenjavo ter vloženine.

Hvala, LP

ODGOVOR 1
Naročnik bo s ponudnikom dogovoril način, kdaj bo naročal in kdaj bo dostavljal blago v skladišče prehrambnega obrata, ko bo v končana druga faza JN.



Datum objave: 14.08.2019   11:07
VPRAŠANJE 2
VEZANO NA VAŠ ODGOVOR:
VPRAŠANJE 1
Prosim za termin dostave za zamrznjeno sadje in zelenjavo ter vloženine.
Hvala, LP
ODGOVOR 1
Naročnik bo s ponudnikom dogovoril način, kdaj bo naročal in kdaj bo dostavljal blago v skladišče prehrambnega obrata, ko bo v končana druga faza JN.

Za nas ponudnike je to zelo pomemben podatek, da vemo, ali se glede na svojo logistično službo sploh lahko prijavimo na vaš razpis. Zato lepo prosimo za konkretni odgovor na zgoraj zastavljeno vprašanje.

Hvala lepa.

ODGOVOR 2

Enkrat tedensko do 11 ure.




Datum objave: 14.08.2019   11:09
VPRAŠANJE 3
Sklop 12
artikel 5: ali ste mislili mešano zelenjavo za prilogo (korenje, cvetača, brokoli)?
artikel 6: ali ste mislili zeleni ploščati fižol?
artikel 9: navajate 3 različne artikle oz. oblike korenja. Vsaka od teh oblik ima na trgu svojo ceno. Prosimo, da določite samo eno vrsto korenja ali pa naredite za vsako vrsto ločeno postavko. Korenja baby vam recimo ne moremo ponuditi po isti ceni kot korenje kocke (ki je skoraj še enkrat cenejše). V vašem primeru bi vam morali podati ceno za najdražji artikel. Verjetno pa vam ni v interesu, da cenejši artikel na koncu kupujete po ceni dražjega.
artikel 15: zahtevate 3 različne artikle pod isto postavko. Prosimo, da določite samo en artikel ali pa za vsakega naredite ločeno postavko (npr. jurčki v rezinah so vsaj še enkrat dražji kot jurčki rezani na kocke). V vašem primeru bi vam morali podati ceno za najdražji artikel. Verjetno pa vam ni v interesu, da cenejši artikel na koncu kupujete po ceni dražjega.
artikel 19: ali lahko ponudimo pakiranje 1kg ali 12,5kg (rinfuza)?
artikel 21: prosimo, da določite gramaturo izdelka, na katero podamo ceno
artikel 22: prosimo, da določite gramaturo izdelka, na katero podamo ceno
artikel 23: prosimo, da odstranite naziv blagovne znamke, ker je to v nasprotju s pravili o javnem naročanju.
artikel 23: prosimo, da določite gramaturo izdelka, na katero podamo ceno
artikel 24: prosimo, da odstranite naziv blagovne znamke, ker je to v nasprotju s pravili o javnem naročanju.
artikel 24: prosimo, da določite gramaturo izdelka, na katero podamo ceno


ODGOVOR 3

Artikel 5: mislili smo na to mešanico (brokoli, korenje, cvetača)
Artikel 6: razdelili smo ga na dva dela - fižol v stroku rumen
Artikel 7: fižol v stroku zelen
Artikel 10 : razdelili smo ga na tri dele korenje kocke je
Artikel 11: je korenje rezine
Artikel 12 : je korenje baby
Artikel 18: nabavljali bomo samo jurčke v kockah
Artikel 22: njoki pakiranje 2,5 kg
Artikel 24: rogljič masleni polnjen čokolada 85g rifuza
Artikel 25: rogljič masleni marmelada 90g - rinfuza
Artikel 27: lučka king več okusov ( 70g 95g)
Artikel 28: kornet maksimo več okusov (110g 140g)



Datum objave: 20.08.2019   10:49
VPRAŠANJE 4
Prosimo za objavo dokumentacije v wordu, da bomo lahko elektronsko izpolnili ponudbo.

Hvala

ODGOVOR 4

Ponudba Predračun bo dostopna v Word in Excel fromatu.

Datum objave: 20.08.2019   10:53
VPRAŠANJE 5
Spoštovani,

Na strani 23 razpisne dokumentacije smo zasledili naslednje:
odvoz embalaže, tako nepovratne kot povratne

Prosimo, da ustrezno spremenite razpisno dokumentacijo, ker menimo, da od nas ponudnikov tega ne morete zahtevati.

Vsa odpadna embalaža šol, vrtcev, domov in drugih ustanov je komunalni odpadek. Naša vozila so skladna s HACCP-om, zato ne moremo v vozilih, s katerimi vršimo dostavo živil, opravljati tudi dejavnosti odvoza komunalnih odpadkov.
Upamo, da naročnik to razume, saj bi morali torej imeti posebna vozila za odvoz odpadkov - embalaže.
Zato pozivamo naročnika, da popravi in izbriše zahtevo za odvoz nepovratne embalaže, to namreč lahko zahteva le za POVRATNO EMBALAŽO.

Hvala za razumevanje,
Lep pozdrav


ODGOVOR 5

Odvoz samo povratne embalaže ( nepovratna embalaža se črta iz razpisa).


Datum objave: 20.08.2019   10:56
VPRAŠANJE 6
V razpisni dokumentaciji smo zasledili na strani 42:
Naročnik lahko tretjino blaga naroči in zahteva, da ga ponudnik dostavi v skladišče naročnika - razloženo v največ eni ( 1 ) uri od prejetega naročila. Neizpolnjevanje te zahteve pomeni kršitev tega sporazuma, kar je (lahko) vzrok za razveljavitev le tega.

Menimo, da je vaša zahteva po zgoraj napisanem pretirana. Ponudnik iz Prekmurja ali Primorske nikakor v eni uri ne more priti do vas (ker je treba v odzivni čas vkalkulirati še pripravo blaga, tiskanje dokumentov, nalaganje na transportno vozilo, sama transportna pot...).

Prosimo, da podaljšate odzivni čas.

Hvala


ODGOVOR 6

Zahteva ni pretirana. Naročnik je postavil tako zahtevo zaradi dejanskih možnih potreb v času remonta. Naročnik spreminja zahtevo pod G. OSTALE ZAHTEVE NAROČNIKA v točki 2.15 Naročanje, dostava in odzivni čas iz razpisne dokumentacije tako, da se glasi:
- V primeru remonta lahko naročnik tretjino blaga naroči in zahteva, da ga ponudnik dostavi v skladišče naročnika razloženo v največ eni (1) uri od prejema naročila.



Datum objave: 20.08.2019   10:58
VPRAŠANJE 7
Spoštovani,

za sklop 11: SVEŽE RIBE IN ZAMRZNJENE
postavka 5.:se lahko ponudi file, ki je lažje dobavljiv kot pa kotlet? Gre namreč za dva različna artikla, ki imata različno ceno in bi bili potrebni dve postavki na predračunu.
postavka 8: prosimo za latinski naziv ribe, ki jo želite. File rdeči in beli - gre za dva različna artikla, ki imata različno ceno in bi bili potrebni dve postavki na predračunu. Se lahko namesto zlatovščice ponudi artikel šarenka file bela, ki je lažje dobavljiv?
postavke 10.,11.,12., označena sta dva artikla na eni postavki (npr. artikel celi, file, kotlet) gre za različne artikle, ki bi morali imeti različno potavko, ker je nemogoče določiti ceno za dva artikla naenkrat, saj so cene drugačne za file, kotlet, cel artikle. ali želite torej, file-očiščen, neočiščen, s kožo, brez kože, cela riba-očiščena, neočiščena, s kožo brez?
postavka 14: jeseter file, kotlet- se lahko ponudi ceno za file, ki je lažje dobavljiv artikel? gre za dva različna artikla, ki imata različno ceno in bi bili potrebni dve postavki na predračunu
postavka 16.-kakšno velikost hobotnice želite
postavka 19: sipa zamrznjena želite očiščeno ali neočiščeno, majhno ali veliko?

Hvala za odgovore

lp

ODGOVOR 7

Vse spremembe, ki smo jih naredili bodo objavljene v ponudbenem predračunu.


Datum objave: 20.08.2019   10:58
VPRAŠANJE 8
Spoštovani,

je možna dobava 3x tedensko za sklop 11: sveže ribe?
Hvala za odgovor.

LP

ODGOVOR 8

Dostava je odvisna od rib, ki so na menuju, lahko je do trikrat na teden ali pa manj, v času remonta pa celo večkrat.


Datum objave: 20.08.2019   10:59
VPRAŠANJE 9
Spoštovani,

21. Sklop živil: SADNI SOKOVI, SADNO-ŽITNE REZINE

Pri spodaj navedenih artiklih smo v dvomu kaj ponuditi. Prosim navedite sadne deleže in natančnejše specifikacije artiklov, da v fazi izvajanja pogodbe ne bo nepotrebnih zapletov.

2. sok borovnica 1/1
3. sok jabolčni 1/1
4. sok jagodni 1/1
5. sok pomarančni 1/1 nektar
6. sok marelični 1/1
7. sok ribez 1/1
8. sok pomarančni 100% 1/1
9. sok 0.2l steklenička vsi okusi

Pri spodnjem artiklu, bi prosila za natančnejšo specifikacijo. Če želite original Frutabele pa je potrebno postaviti tudi omejitev glede vsebnosti sladkorja in sicer pod 37 g/100 g izdelka

10. sadno-žitne rezine frutabela vsi okusi



ODGOVOR 9

Vse pojasnila, ki določajo kvaliteto sokov, sadno žitnih rezin smo vpisali v ponudbenem predračunu, kjer bo objavljena sprememba.


Datum objave: 20.08.2019   11:00
VPRAŠANJE 10
Spoštovani, ne razumemo vaših odgovor za sklop 12, ker navajate različne zaporedne številke artiklov. Ali to pomeni, da boste objavili no predračun?

ODGOVOR 10

Zaradi spremembe je prišlo do zamika zaporednih številk.

Vse spremembe bodo objavljene v ponudbenem predračunu.



Datum objave: 20.08.2019   11:01
VPRAŠANJE 11
Spoštovani,
vezno na vaše odgovore za sklop 12, postavljamo dodatna vprašanja
- Artikel 22: njoki pakiranje 2,5 kg: ali lahko ponudimo pakira nje 1kg ali 12,5kg?
- Artikel 27: lučka king več okusov ( 70g 95g): prosimo, da določite samo eno gramaturo izdelka, na katero podamo težo
- Artikel 28: kornet maksimo več okusov (110g 140g): prosimo, da določite samo eno gramaturo izdelka, na katero podamo težo

Hvala za odgovore.

ODGOVOR 11

Vse spremembe bodo objavljene v ponudbenem predračunu.



Datum objave: 27.08.2019   12:07
VPRAŠANJE 12


Spoštovani,


Prosimo vas , da razpisne obrazce RD objavite v Wordu, da jih bomo lahko izpolnili elektronsko.

Najlepša vam hvala.

Lep in prijazen pozdrav

ODGOVOR 12

Obrazci v word-u so nakandno objavljeni na Portalu javnih naročil, zato ih naročnik ne bo ponovno objavljo.


Datum objave: 04.09.2019   12:22
VPRAŠANJE 13
Spoštovani,

sklop 11. SVEŽE RIBE IN ZAMRZNJENE...
postavka 13.-RIBA LOSOS KOTLET SVEŽI: lahko ponudimo kot alternativo artikel losos kotlet zamrznjen, saj je losos kotlet sveži težje dobavljiv?
postavka 14.-RIBA LOSOS FILE SVEŽI-želite s kožo ali brez?
postavka 22.-REPKI RAKOV ŠKAMPOV PANIRANI, NEPANIRANI ZAMRZNJENI: gre za dva različna artikla (panirani, nepaniran) in posledićno dve različni ceni, za kar bi bili potrebni dve postavki na predračunu. Želite repe rakov ali repe škampov (tudi to sta namreč dva različna artikla)? Lahko kot alternativo ponudimo artikel ŠKAMPI REPI v oklepu 20/40 IQF (zm.)?
Hvala za odgovor

LP

ODGOVOR 13

Postavka 13 riba losos kotlet sveži - se naroča in uporablja samo sveža riba
Postavka 14 riba losos file sveži se naroča sveži file s kožo
Postavka 22 repki rakov škampov panirani, nepanirani zamrznjeni - naročamo polovico repkov zamrznjenih in polovico repkov paniranih zamrznjenih. Ne želimo in ne naročamo repkov škampov v oklepu.



Datum objave: 04.09.2019   12:36
VPRAŠANJE 14
Spoštovani,

ali se ponudba lahko odda preko https://ejn.gov.si? Ne najdemo namreč objave na portalu za Elektronsko javno naročanje.

Hvala za odgovor.

ODGOVOR 14

Ponudbo predložite elektronsko na povezavi, ki je objavljena na PJN v točki I.3 Sporočanje.


Datum objave: 10.09.2019   07:56
VPRAŠANJE 15
Pozdravljeni,

v razpisni dokumentaciji na strani 13 pod Rok plačila piše:

Rok plačila je 30. dan od izstavitve računa, račune dobavitelji izdajajo DNEVNO za dnevne dobave, za SUKCESIVNE dobave pa zbirno za 10 in za 15 dni skupaj.

Kaj to pomeni?

V razpisu pod točko G. Ostale zahteve naročnika piše le, da bo naročnik živila naročal vsakodnevno po elektronski pošti, telefonu, itd.

Nikjer nismo zasledili različnega dnevnega naročanja in razlikovanja na sukcesivne (kakšne so to, sajje celoten razpis sukcesivna dobava živil?) in dnevne dobave, in različno 10 in 15 dnevno zbirno fakturiranje?

Naprošamo za podrobnejše informacije v zvezi s tem.

Hvala!

ODGOVOR 15

-Po podpisu pogodbe se naročnik in ponudnik dogovorita o načinu izstavljanja računov ( možnosti dnevno, deset dnevno in petnajst dnevno fakturiranje), rok plačila je 30. dni od izstavitev računa.
-Naročnik bo naročal sveže sadje, svežo zelenjavo, sveže meso in sveže ribe dnevno ( v petek tudi za vikend, razen v remontnem času bo dostava lahko tudi v soboto in nedeljo), ostalo blago se naroča enkrat do trikrat tedensko (sukcesivno).




Datum objave: 10.09.2019   07:58
VPRAŠANJE 16
Pozdravljeni,

zanima nas vaš dvofazni sistem sklepanja okvirnih sporazumov. V prvi fazi namreč navajate, da bo potrebno predložiti zgolj dokumentacijo za priznavanje sposobnosti, dejanski predračun pa šele v drugi fazi. Kako boste vedeli, s kom skleniti kater okvirni sporazum za katere sklope, če v prvi fazi še ne bomo predložili informacij o tem, na katere sklope se prijavljamo. Niti ne boste vedeli, če bo posamezni ponudnik v drugi fazi res predložil vse artikle za posamezen sklop, vendar boste z njim vseeno predhodno podpisali okvirni sporazum. Vsaj tako razumemo.

Posledično nam ni razumljivo niti "odpiranje konkurence", saj navajate, da se bo le-ta odpirala samo enkrat, cene pa so fiksne dve leti. Bistvo odpiranja konkurence je, da se tekom javnega naročila pošilja nove cenike na krajša obdobja, saj so nekatera živila sezonska in spreminjajo ceno tekom leta, kar je na dolgi rok ugodnejše za javnega naročnika, kot če moramo vnaprej predvideti vsa gibanja cen v naslednjih dveh letih.

Če pa se bo "konkurenca" odpirala le enkrat, potem nas zanima, zakaj ne predložimo celotne ponudbe že k prvotni prijavi?

Drugo vprašanje se nanaša na 16. člen okvirnega sporazuma:
"Dobavitelj naročniku izstavlja račune dekadno 10., 15. in zadnjega v mesecu in dnevno za dnevno dobavljeno blago."
Kaj to pomeni? Katero blago bo dostavljeno dnevno in zanj želite dnevne račune? Katero bo drugače in želite drugačne račune?
Katero blago bo dnevno dobavljeno in kateri računo so izstavljeni "dekadno" ter kaj je pod to mišljeno? Običajno dekadno pomeni vsakih 10 dni, zato ne razumemo, zakaj naj najprej izdamo račun po 10ih dneh, drugi račun po 5ih dneh (15.ga) in tretji račun po 15 dneh (zadnjega v mesecu)?

Hvala za vse vaše odgovore.
S prijaznimi pozdravi.

ODGOVOR 16

-V prvi fazi morajo ponudniku pri prijavi oddati na obrazcu Ponudbene dokumentacije »KROVNA IZJAVA in KAZALO PRIJAVE« tudi spisek na katere sklope se vse prijavljajo.
- Odpiranje konkurence bo samo enkrat po postopkih opredeljenih v RD.
- Naročnik ne bo spreminjal RD v tem delu.
- Ponudnik, ko bo izbran, bo z naročnikom dogovoril, dan uro dostave naročenega blaga v skladišče naročnika razloženo. Prav tako se bo dogovoril o načinu izstavljanja računov ( možnosti dnevno, deset dnevno in petnajst dnevno fakturiranje).



Datum objave: 10.09.2019   08:02
VPRAŠANJE 17
Spoštovani,

Prosimo vas za odgovore na spodnja vprašanja:
15. Sklop živil: SLAŠČICE, SLADICE, ČAJI
10. gorenjka praline nugat 60g NP
Vam lahko ponudimo PRALINE LEŠNIKOVO KREMO 125g ?
17. čokolada gorenjka noisette 200g
Izdelke je ukinjen, vam lahko ponudimo ČOK MLEČNA NOISETTE REZ LEŠNIKI 100g?
16. Sklop živil: MLEVSKI IZDELKI, MUSLIJI
1. sport musli 1/1 vse vrste
Ker so izdelki v gramaturi 1kg ZP v ukinjanju in so novi izdelki v gramaturi 750g ZP nas zanima, če vam lahko ponudimo tudi gramaturo 750g ?
2. sport musli brez sladkorja
Obstaja le v gramaturi 750g ZP, vam ga lahko ponudimo ?
4. kus kus 1/1
Vam lahko ponudimo gramaturo 2kg ali 500g ZP ?
9. pira
Vam lahko ponudimo gramaturo 2kg ZP ?
11. zdrob koruzni beli - bela polenta
Vam lahko ponudimo gramaturo 250g ZP ?
17. Sklop živil: TESTENINE, CMOKI, TESTO
1. testenine - bleki jajčni ( 400g - 1000g)
Vam lahko ponudimo gramaturo 3kg ZP?
17. Sklop živil: TESTENINE, CMOKI, TESTO
11. testo sveže vlečemo polnozrnato 1/1
Vam lahko ponudimo gramaturo 500g Žito ?

Najlepša vam hvala in lepo pozdravljeni


ODGOVOR 17

Naročnik dopušča, da ponudnik lahko ponudi izdelke različnih gramatur ( od 250g do 3000g ), vendar zahteva, da je cena določena na enoto mere, kakor je zapisano v ponudbenem predračunu.




Datum objave: 10.09.2019   10:14
VPRAŠANJE 18
Pozdravljeni,

OBRAZEC 2 : kaj točno mislite pod "Odgovorna oseba za podpis prijave"

ODGOVOR 18

Zakoniti zastopnik ali njegov pooblaščenec.


Datum objave: 10.09.2019   10:16
VPRAŠANJE 19
Pozdravljeni, vljudno prosimo še za nekaj odgovorov.

1/ V navodilih navajate, da se bo upošteval veljavni certifikat IFS, BRC,
Predvidevamo, da se bo upošteval tudi certifikat z enakim pomenom - FSSC22000?

2/ V navodilih navajate 1. in 2. fazo. Ali pravilno razumemo, da sedaj oddamo samo dokumentacijo za PRVO FAZO, predračun in obrazci za DRUGO fazo pa boste zahtevali kasneje?

3/ Ali je 'Okvirni sporazum' potrebno parafirati?

4/ 19. Sklop živil: KONCENTRATI IN ZAČIMBE
Zap št 1: juha goveja 1/1 brez MSG / Goveja juha Knorr, pakirana po 1kg, ni brez ojačevalcev okusa. Obstaja 3kg pakiranje, ki je brez ojačevalcev okusa, brez konzervansov in brez alergenov. Ali lahko ponudimo 3kg pakiranje in ceno preračunamo na razpisano m.e.?
Zap št 2: omaka Robin chili hot, extra hot 100ml / ali lahko ponudimo HELLMANN'S pekočo čilijevo omako, pakirano po 95 ml?


ODGOVOR 19

1/ DA
2/ DA
3/ DA
4/ Zap št 1: Lahko, vendar mora biti v primerni embalaži za kuhinjo dozi.
Zap št 2: Omaka je lahko pakirana samo 100 ml.



Datum objave: 10.09.2019   10:22
VPRAŠANJE 20
Spoštovani, kaj pomeni, da se oddajata dve fazi?
Kakšen je postopek registracije na vašo spletno stran?


ODGOVOR 20

V RD je opisano, kateri obrazci iz »PONUDBENE DOKUMENTACIJE, ki je na voljo v Wordu« se oddajo v I. fazi prijave ( do 16.9.2019 ) in kateri obrazci iz PD se oddajo v II. fazi prijave, katero naročnik razpiše, ko dodeli sposobnosti ponudnikov v I. fazi.
Postopek registracije obrazložen v RD v točki 5. Način, mesto in rok oddaje prijave.


Datum objave: 12.09.2019   12:43
VPRAŠANJE 21
Spoštovani,

v obrazcu espd želite navedbo referenc - za kakšno obdobje in v kakšnem znesku jih moramo navesti?

Hvala

ODGOVOR 21

Naročnik ne zahteva izpolnjevanje ESPD obrazca (reference) v točki C: Tehnična in strokovna sposobnost za naročila blaga: izvedba dobave blaga določene vrste zato jo umika in je brezpredmetna.



Datum objave: 12.09.2019   12:46
VPRAŠANJE 22
Spoštovani,
prosim vas za pomoč pri oddaji ponudbe, ker se po vaših navodilih ne znajdem in najbrž nisem edini ponudnik, ki ima težave. Ali lahko sporočite kakšen kontakt telefon na koga se lahko obrnemo v zvezi z oddajo?
Ali lahko zagotovite oddajo ponudbe tako kot ostali naročniki preko porta- naročanje?

z razumevanjem

ODGOVOR 22

Podrobnejša navodila v zvezi z registracijo in elektronsko oddajo ponudb so dostopna na spletnem mestu http://dobavitelji.nek.si in http://suppliers.nek.si in veljajo zgolj za namene e-oddaje ponudbe.

Datum objave: 12.09.2019   12:50
VPRAŠANJE 23
Spoštovani,

k prejšnjemu vprašanju, vezano na oddajo ponudbe. (vprašanji lahko pri odgovoru združite)

V razpisni dokumentaciji je naveden link za registracijo, ki namreč ne deluje:
https://ehaz.fa.em2.oraclecloud.com/fscmUI/faces/PrcPosRegisterSupplier?prcBuId=300000001102299&busRel=6WezBFBc9qdZNpKc%2BlHIZA%3D%3D&lang=en&_afrLoop=1697752370990097&_afrWindowMode=0&_afrWindowId=null&_adf.ctrl-state=tn44qfbqf_1&_afrFS=16&_afrMT=screen&_afrMFW=1680&_afrMFH=914&_afrMFDW=1680&_afrMFDH=1050&_afrMFC=8&_afrMFCI=0&_afrMFM=0&_afrMFR=96&_afrMFG=0&_afrMFS=0&_afrMFO=0

Zato ni možno oddati ponudbe.

Naprošamo za objavo povezave, kjer se lahko registriramo in posledično oddamo ponudbo pravočasno.

Naprošamo tudi za podaljšanje roka za oddajo ponudb, saj je trenutno še vedno ni možno naložiti. Način pa je za nekatere izmed nas povsem nov in bo vse skupaj trajalo dlje, kar pomeni da bi nekatere izmed nas postavilo v neenakopraven položaj.

Hvala za razumevanje.

ODGOVOR 23

Podrobnejša navodila v zvezi z registracijo in elektronsko oddajo ponudb so dostopna na spletnem mestu http://dobavitelji.nek.si in http://suppliers.nek.si in veljajo zgolj za namene e-oddaje ponudbe.

Naročnik je podaljšao rok za oddajo ponudb do 23.9.2019. (8:00)


Datum objave: 12.09.2019   12:59
VPRAŠANJE 24
Spoštovani,

v razdelku Sporočanje imate navedeno povezavo http://tinyurl.com/yy5nj7ao, ki vodi na nek Sign in Oracle aplications cloud. Zanima nas kaj je to, saj spletna stran ni dostopna v slovenščini, niti ni možna registracija, ampak samo vpis, kar pomeni, da je moralo biti podjetje že vnaprej registrirano.

Naprošamo za informacije glede oddaje ponudb, saj trenutno nimamo te možnosti.

Hvala in lep pozdrav.

ODGOVOR 24

Kot je navedeno v RD v točki 5 način, mesto in rok oddaje prijave je naročnik objavil povezavo, ki deluje. Na spletni povezavi so ponudnikom dostopna navodila za registracijo i oddajo ponudb v slovenskem jeziku.


Datum objave: 12.09.2019   13:01
VPRAŠANJE 25
Spoštovani,

postavka 22.-REPKI RAKOV ŠKAMPOV PANIRANI, NEPANIRANI ZAMRZNJENI: gre za dva različna artikla (panirani, nepaniran) in posledićno dve različni ceni, za kar bi bili potrebni dve postavki na predračunu. Ne moremo vnesti za dva različna artikla, ki imata dve različni ceni eno ceno v en razdelek na predračunu. Prosimo torej za pojasnila za način vnosa cene v predračun, da bomo lahko konkurenčni ali pa popravek predračuna in ločitev postavke 22 na dva razdelka, PRIMER: 22. REPI ŠKAMPOV PANIRANI, ZAMRZNJENI, 23. REPI RAKOV NEPANIRANI ZAMRZNJENI, 24....
Hvala

lp

ODGOVOR 25

Popravili in objavili bomo popravek v ponudbenem predračunu:
22. repki škampov surimi zamrznjeni - 150 kg
23. repki škampov surimi panirani zamrznjeni - 150 kg



Datum objave: 12.09.2019   13:05
VPRAŠANJE 26
Spoštovani.

Prosimo vas, da v predračunu za sklop mleko in mlečni izdelki odklenete celici H in I 39, da bomo lahko vnesli ceno in certifikat.
34. sladoled lučka planica - vsi okusi


Hvala in lp

ODGOVOR 26


Nova objava predračuna bo imela odklenjeni celici H39 in I39.

34. sladoled lučka planica - vsi okusi DA

Datum objave: 13.09.2019   08:31
VPRAŠANJE 27
Spoštovani,

Vzorec pogodbe v 8. členu zahteva:

"Dobavitelj soglaša, da bo vse kadre, ki bodo vstopali v nadzorovano območje NEK varnostno preveril v skladu s 120. členom Zakona o varstvu pred ionizirajočimi sevanji in jederski varnosti (ZVISJV) in pred izvajanjem pogodbe predložol o tem izjavo. "

Sedaj je v veljavi (ZVISJV-1), ki v 120. členu ureja poročanje o obratovanju objektov, zato je takšna določba v pogodbi in v razpisni dokumentaciji napačna in bi jo bilo potrebno popraviti.

Kaj sedaj velja?

ODGOVOR 27

Popravek v pogodbi se izvrši tako, da se glasi:
Dobavitelj soglaša, da bo vse kadre, ki bodo vstopali v nadzorovano območje NEK varnostno preveril skladno z določili 149. do 155. ZVISJV-1 , kjer je izdelan postopek »Vstop delavcev zunanjih izvajalcev v NEK ( ADP-1.8.005, revizija 5)«, v katerem je v točki 5.2 opisan postopek izvedbe varnostnega preverjanja delavcev zunanjih izvajalcev.
Popravek pogodbe bo naročnik objavil na PJN kot dodatno informacijo-popravek.



Datum objave: 13.09.2019   08:33
VPRAŠANJE 28
Pozdravljeni,

v 23. členu pogodbe piše:

XII. TRAJANJE POGODBE

23. člen

Za vse sklope se sklepa pogodba za obdobje štiriindvajset (24) mesecev in se prične izvajati s 1.1.2018.


Pri končnem podpisu pogodbe spremenite datum iz 2018 na 2020.
Prav tako besedilo, da se sklepa za vse sklope. Mi želimo biti zavezani po pogodbi le za svoj sklop, ne pa tudi za vse ostale sklope.

S spoštovanjem.

ODGOVOR 28

V osnutku pogodbe bomo popravili letnico začetka na 2020. To je samo osnutek pogodbe.
V pogodbi se navede za katere sklope se pogodba sklepa šele, ko je zaključena II. faza oddaje prijave.



Datum objave: 16.09.2019   12:45
VPRAŠANJE 29
Katere ukrepe in po katerem členu ZVISVJ-1 zahtevate, da ponudniki izpolnjujemo? Kaj točno boste preverjali? V izjavi namreč ni razvidno, kaj vse zahtevate. Prosimo za bolj natančna pojasnila in definicije, ki jih zajema ta izjava (obrazec 12). Je to to, kar je napisano na strani 34: 1. Varnostno preverjanje delavcev zunanjih izvajalcev? Zgolj to od a do h, ali še kaj drugega?

Moramo te kartice zaprositi že pred prijavo na razpis, ali šele naknadno? Piše, da je treba zahtevek za izdelavo vstopnih kartic vložiti 30 dni pred pričetkom dela

Pišete, da v sklop varnostnega preverjanja sodi tudi zdravstveni pregled?! V nadaljevanju pa, da to velja za DELAVCE. Je to mišljeno delavce NEK ali naše delavce? Kaj pomeni, da bodo "delali v takih pogojih". Vaši zaposleni, ali naši delavci, ki bodo v okviru dostav, "delali" v takih pogojih? Vse skupaj je zelo nejasno. Ali potem ta izjava sploh velja za nas, saj ne bomo "delali" v NEK, ampak bomo delali za svoja podjetja, pri vas pa bomo le opravili STORITEV dostave, kar se ne šteje pod definicijo "dela", kot ga zajema npr. v točkah C in D itd. v izjavi o soglasji za varnostno preverjanje.

Nadalje, čisto zadnji dokument IZJAVA O IZPOLNJEVANJU POGOJEV IZ ZVISJV OBRAZEC 12, piše:
Revizija - 4 Stran od 1 od 5 <---- kje so še ostale 4 strani?

Vaša institucija je zelo specifična, zato težko verjamemo, da bo katerikoli ponudnik izpolnjeval že izjavo pod točko a.) da smo seznanjeni z ZVISJV-1 in "vsemi drugimi predpisi", ki urejajo varovanje jedrskega objekta.... Takšna zahteva je povsem pretirana in je ne bo izpolnjeval noben ponudnik, kar pomeni, da bi v primeru revizije padlo celotno javno naročilo. Takšna izjava bi se lahko zahtevala za delavce, zaposlene v NEK, ne pa tudi za vse ostale, ki vam le dostavljajo živila itd.

Prosimo za podrobnejše informacije, kaj konkretno vse je treba v zvezi s tem upoštevati in izpolnjevati ter do kdaj. Bolj kot beremo razpisno dokumentacijo, več vprašanj imamo, več je nejasnosti in manjše je število ponudnikov, ki bi resnično izpolnjevali vse vaše zahteve. Prosimo za omilitev zahtev na realno raven, prilagojeno na javni razpis.

Izjava o soglasju za varnostno preverjanje je tudi namenjena "delodajalcu", kot piše v izjavi. Delodajalec smo mi, ne vi. Zato vam takšna izjava ne koristi prav nič in na njeni podlagi bi nezakonito obdelovali vse osebne podatke. Če je podlaga za takšno varnostno preverjanje v zakonu, jo navedite, sicer pa prilagodite ustrezne obrazce za ponudnike. Obrazci v trenutni obliki ne dajejo ustreznega soglasja po GDPR za obdelavo osebnih podatkov, zato so kot taki brezpredmetni. Prosimo, da se prilagodijo, popravijo ali odstranijo iz razpisa.

Prav tako nam ni razumljiv vprašalnik za varnostno preverjanje. Kdo ga izvede? Mi ali vi? Mi za naše zaposlene, ali vi za naše zaposlene? Ali moramo izpolniti le vprašalnik, ali tudi dejansko pridobiti vsa ustrezna preverjanja in datume ter predložiti tudi njihove odgovore?

Hvala za odgovore.


ODGOVOR 29

- Katere ukrepe in po katerem členu ZVISVJ-1 zahtevate, da ponudniki izpolnjujemo? Kaj točno boste preverjali? V izjavi namreč ni razvidno, kaj vse zahtevate. Prosimo za bolj natančna pojasnila in definicije, ki jih zajema ta izjava (obrazec 12). Je to to, kar je napisano na strani 34: 1. Varnostno preverjanje delavcev zunanjih izvajalcev? Zgolj to od a do h, ali še kaj drugega?

V času, ko je bilo objavljeno » JN-sukcesivna dobava prehrambnega blaga za leti 2020 -2021 «, so se spremenila navodila za »varnostno preverjanje delavcev zunanjih izvajalcev in za pridobitev vstopne kartice s sliko, ki omogoča samostojni vstop«.
Kompletna dokumentacija glede VP rev. 5 z dne 21. 8 . 2019. izvajalcev z navodili bo objavljena kot popravek na PJN.
IZJAVO O IZPOLNJEVANJU POGOJEV IZ ZVISJV OBRAZEC 12 potrebno je oddati v II. fazi skladno z navodili iz RD str.15.

- Moramo te kartice zaprositi že pred prijavo na razpis, ali šele naknadno? Piše, da je treba zahtevek za izdelavo vstopnih kartic vložiti 30 dni pred pričetkom dela

ZAHTEVEK ZA IZDELAVO VSTOPNIH KARTIC PO JE VLOŽITI NAJKASNEJE 15 DNI PRED PRIČETKOM IZVAJANJA POGODBE.

- Pišete, da v sklop varnostnega preverjanja sodi tudi zdravstveni pregled?! V nadaljevanju pa, da to velja za DELAVCE. Je to mišljeno delavce NEK ali naše delavce? Kaj pomeni, da bodo "delali v takih pogojih". Vaši zaposleni, ali naši delavci, ki bodo v okviru dostav, "delali" v takih pogojih? Vse skupaj je zelo nejasno. Ali potem ta izjava sploh velja za nas, saj ne bomo "delali" v NEK, ampak bomo delali za svoja podjetja, pri vas pa bomo le opravili STORITEV dostave, kar se ne šteje pod definicijo "dela", kot ga zajema npr. v točkah C in D itd. v izjavi o soglasji za varnostno preverjanje.

Za vse, ki vstopajo v kontrolirano področje NEK.

-Nadalje, čisto zadnji dokument IZJAVA O IZPOLNJEVANJU POGOJEV IZ ZVISJV OBRAZEC 12, piše:
Revizija - 4 Stran od 1 od 5 <---- kje so še ostale 4 strani?

Vaša institucija je zelo specifična, zato težko verjamemo, da bo katerikoli ponudnik izpolnjeval že izjavo pod točko a.) da smo seznanjeni z ZVISJV-1 in "vsemi drugimi predpisi", ki urejajo varovanje jedrskega objekta.... Takšna zahteva je povsem pretirana in je ne bo izpolnjeval noben ponudnik, kar pomeni, da bi v primeru revizije padlo celotno javno naročilo. Takšna izjava bi se lahko zahtevala za delavce, zaposlene v NEK, ne pa tudi za vse ostale, ki vam le dostavljajo živila itd.

NE . Za vse, ki vstopajo v kontrolirano področje NEK.

- Prosimo za podrobnejše informacije, kaj konkretno vse je treba v zvezi s tem upoštevati in izpolnjevati ter do kdaj. Bolj kot beremo razpisno dokumentacijo, več vprašanj imamo, več je nejasnosti in manjše je število ponudnikov, ki bi resnično izpolnjevali vse vaše zahteve. Prosimo za omilitev zahtev na realno raven, prilagojeno na javni razpis.

Izjava o soglasju za varnostno preverjanje je tudi namenjena "delodajalcu", kot piše v izjavi. Delodajalec smo mi, ne vi. Zato vam takšna izjava ne koristi prav nič in na njeni podlagi bi nezakonito obdelovali vse osebne podatke. Če je podlaga za takšno varnostno preverjanje v zakonu, jo navedite, sicer pa prilagodite ustrezne obrazce za ponudnike. Obrazci v trenutni obliki ne dajejo ustreznega soglasja po GDPR za obdelavo osebnih podatkov, zato so kot taki brezpredmetni. Prosimo, da se prilagodijo, popravijo ali odstranijo iz razpisa.

Kompletna dokumentacija glede VP rev. 5 z dne 21. 8 . 2019. izvajalcev z navodili bo objavljena kot popravek na PJN.


- Prav tako nam ni razumljiv vprašalnik za varnostno preverjanje. Kdo ga izvede? Mi ali vi? Mi za naše zaposlene, ali vi za naše zaposlene? Ali moramo izpolniti le vprašalnik, ali tudi dejansko pridobiti vsa ustrezna preverjanja in datume ter predložiti tudi njihove odgovore?

Kompletna dokumentacija glede VP rev. 5 z dne 21. 8 . 2019. izvajalcev z navodili bo objavljena kot popravek na PJN.


Datum objave: 16.09.2019   12:47
VPRAŠANJE 30
Prosimo za dodatne informacije v zvezi z izpolnitvijo ESPD v točki IV, ne razumemo kaj
točno želite, da izpolnimo in sicer v točki C:

- "Za naročila blaga: vzorci, opisi ali fotografije s potrdilom o pristnosti -Za javna naročila
blaga: gospodarski subjekt bo predložil vzorce, opise ali fotografije proizvodov, ki jih je treba
dobaviti, in zagotovil potrdila o njihovi pristnosti, kadar je primerno." - katera potrdila o
pristnosti želite?
- "Za naročila blaga: potrdila pristojnih ustanov za nadzor kakovosti
Ali lahko gospodarski subjekt predloži potrebna potrdila, ki jih izdajo uradne pristojne
ustanove ali agencije za nadzor kakovosti in s katerimi se potrdi skladnost blaga na podlagi
jasnih sklicevanj na tehnične specifikacije ali standarde, ki so navedeni v ustreznem obvestilu
ali dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila?" - Kakšna potrdila imate v mislih? Kot
distributer in ne proizvajalec menimo, da nismo dolžni opravljati dodatnih analiz izdelkov,
temveč mora to opraviti proizvajalec, ko da določen izdelek na tržišče!

In točki D:
Potrdila neodvisnih organov o standardih za zagotavljanje kakovosti

Ali bo gospodarski subjekt lahko predložil potrdila, ki jih izdajo neodvisni organi in ki potrjujejo, da gospodarski subjekt upošteva zahtevane standarde za zagotavljanje kakovosti, vključno z dostopnostjo za invalide?
- kakšne standarde za okoljsko ravnanje imate v mislih?

Predlagamo, da ta del ESPD izločite, kajti resnično ni jasno kaj točno ponudniki v tem delu
potrjujemo in kaj moramo izpolniti ali pa navedete točna navodila kaj želite, da izpolnimo v
tem delu. Menimo namreč, da se ta del uporablja večinoma za druga naročila blaga v javnem naročanju in ne za dobavo živil.
Hvala

lp


ODGOVOR 30

Ponudnik mora za živila, ki imajo v stolpcu predračuna vpisano »znak kvalitete«, predložiti kopijo veljavnega certifikata sheme kakovosti (zahteva RD na str. 20). Iz ESPD obrazca umikamo omenjeno zahtevo.


Datum objave: 16.09.2019   12:55
VPRAŠANJE 31
Prosimo za dodatne informacije v zvezi z izpolnitvijo ESPD, ne razumemo kaj
točno želite, da izpolnimo in sicer:
- "Upravljanje dobavne verige Med izvajanjem naročila bo lahko uporabil naslednji sistem
upravljanja dobavne verige in sistem za sledenje:" - Kakšno upravljanje dobavne verige je
mišljeno? Kakšen sistem za sledenje?
Hvala za odgovor.

LP

ODGOVOR 31

Zahteve naročnika so zapisane v RD v točki G. OSTALE ZAHTEVE NAROČNIKA ( str. 41,42 ). Iz ESPD obrazca umikamo omenjeno zahtevo.



Datum objave: 17.09.2019   09:26
VPRAŠANJE 32
Pozdravljeni,

1/ v vašem portalu ne moreš odati samo I.faze, PDF - obrazci
sistem zahteva tudi izpolnjene vrednosti sklopov: "You must respond to at least one line in the tender before you submit your response".
Kako to zaobiti - damo 0,00 eur? Ali vpišemo vrednosti?

2/ v sklopu tega razpisa imate v svojem portalu napako - namreč SKLOP 19,20 in 21 so poimenovani enako: koncentrati in začimbe za leto 2020



ODGOVOR 32

1/Ponudnike obveščamo, da pri elektronski oddaji ponudbe v I. fazi postopka vnesejo vrednost 0,1 EUR za tiste sklope za katere se prijavljajo. V I. fazi postopka se ti podatki ne bodo upoštevali, temveč bomo skladno z RD upoštevali zgolj zahteve za 1. fazo.
Hkrati obveščamo ponudnike, ki so morebiti že oddali ponudbo, da bo njihova ponudba (ne glede na zgoraj navedeno) upoštevana.

2/Pravilno je tako kot je navedeno na ponudbenem predračunu. Naročnik bo upošteval podatke ponudbenega predračuna.


Datum objave: 30.09.2019   10:41
VPRAŠANJE 33
Pozdravljeni,

prosimo, da naslednjič objaviti razpis pod pravilno CPV kodo, (15000000 - Živila, pijače, tobačni izdelki in z njimi povezani izdelki), saj ponudniki nimamo časa pregledovati popolnoma vseh razpisov, in zato uporabljamo iskalnik. Glede na to da gre za živila nas je verjetno več, ki smo objavo tega razpisa spregledali.

Lp

ODGOVOR 33

Naročnik je napako odpravil in skladno s tem podaljšao rok za oddajo ponudb.