Dosje javnega naročila 007335/2019
Naročnik: MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana
Blago: Nakup, konfiguracija in namestitev osebnih računalnikov in zaslonov za obdobje 36 mesecev
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 112.652.590,41 EUR
* V kolikor gre za okvirni sporazum je lahko vrednost oddanega naročila drugačna.
   Za več informacij glejte obvestilo o oddaji naročila (razdelek II.1.7).

JN007335/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 18.10.2019
JN007335/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 13.03.2020
JN007335/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 29.05.2020
JN007335/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 11.06.2020
JN007335/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 11.06.2020
JN007335/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 11.06.2020
JN007335/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 11.06.2020
JN007335/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 11.06.2020
JN007335/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 11.06.2020
JN007335/2019-C02 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 17.07.2020
JN007335/2019-C03 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.08.2020
JN007335/2019-C04 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 05.10.2020
JN007335/2019-C05 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.10.2020
JN007335/2019-C06 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.10.2020
JN007335/2019-C07 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.10.2020
JN007335/2019-C08 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 26.10.2020
JN007335/2019-C09 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.10.2020
JN007335/2019-C10 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 07.01.2021
JN007335/2019-C11 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 14.01.2021
JN007335/2019-C12 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.01.2021
JN007335/2019-C13 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.01.2021
JN007335/2019-C14 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.01.2021
JN007335/2019-C15 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.01.2021
JN007335/2019-C16 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.01.2021
JN007335/2019-C17 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.01.2021
JN007335/2019-C18 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.02.2021
JN007335/2019-C19 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.04.2021
JN007335/2019-C20 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 22.04.2021
JN007335/2019-C21 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 27.04.2021
JN007335/2019-C22 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.04.2021
JN007335/2019-C23 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 29.04.2021
JN007335/2019-C24 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 12.05.2021
JN007335/2019-C25 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 03.06.2021
JN007335/2019-C26 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 08.07.2021
JN007335/2019-C27 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 09.07.2021
JN007335/2019-C28 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 15.07.2021
JN007335/2019-C29 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 20.07.2021
JN007335/2019-C30 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 06.08.2021
JN007335/2019-C31 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 09.08.2021
JN007335/2019-C32 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.08.2021
JN007335/2019-C33 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 23.08.2021
JN007335/2019-C34 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 24.08.2021
JN007335/2019-C35 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.10.2021
JN007335/2019-C36 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 19.10.2021
JN007335/2019-C37 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.10.2021
JN007335/2019-C38 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.10.2021
JN007335/2019-C39 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.10.2021
JN007335/2019-C40 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.10.2021
JN007335/2019-C41 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.10.2021
JN007335/2019-C42 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 28.10.2021
JN007335/2019-C43 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 10.12.2021
JN007335/2019-C44 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 21.12.2021
JN007335/2019-C45 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 14.01.2022
JN007335/2019-C46 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 17.01.2022
JN007335/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 24.01.2022
JN007335/2019-C47 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) - Izvajanje okvirnega sporazuma, objavljeno dne 25.01.2022
JN007335/2019-ODL02 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.01.2023
Zahtevek za revizijo

    JN007335/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 203-493602
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
SI041
Ljubljana
Slovenija
Tajništvo Direktorata za javno naročanje
gp.mju@gov.si
+386 14781880
+386 14788331

Internetni naslovi
http://www.mju.gov.si

ANDRAGOŠKI ZAVOD LJUDSKA UNIVERZA VELENJE
Titov trg 2
3320
SI
Velenje
Slovenija
info@lu-velenje.si
+386 38985454

Internetni naslovi
http://www.lu-velenje.si/

I.2 Skupno javno naročanje
Naročilo vključuje skupno javno naročanje
Naročilo odda centralni organ za nabavo
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.djn.mju.gov.si/javna-narocila

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://edrazbe.gov.si/edrazba-user
na naslednji naslov:
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
gp.mju@gov.si
+386 14781880

Internetni naslovi
http://www.mju.gov.si

I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Nakup, konfiguracija in namestitev osebnih računalnikov in zaslonov za obdobje 36 mesecev
Referenčna številka dokumenta: ODRZ-22/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet: Nakup, konfiguracija in namestitev osebnih računalnikov in zaslonov
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
Največje število sklopov, ki so lahko oddani enemu ponudniku: 17
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 1: Ekonomični osebni računalnik - 01A
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Ekonomični osebni računalnik - 01A
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 2: Ekonomični osebni računalnik - 01A, opcija I1
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2: Ekonomični osebni računalnik - 01A, opcija I1
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Operativni program evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014-2020
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 3:Ekonomični osebni računalnik manjši - 01B
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 3: Ekonomični osebni računalnik manjši - 01B
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 4: Ekonomični osebni računalnik manjši - 01B, opcija I1
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 4: Ekonomični osebni računalnik manjši - 01B, opcija I1
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 5: Standardni osebni računalnik - 01C
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 5: Standardni osebni računalnik - 01C
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 6: Standardni osebni računalnik - 01C, opcija I1
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 6: Standardni osebni računalnik - 01C, opcija I1
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 7: Zmogljivejši osebni računalnik - 01D
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 7: Zmogljivejši osebni računalnik - 01D
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 8: Zmogljivejši osebni računalnik - 01D, opcija l1
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
sklop 8: Zmogljivejši osebni računalnik - 01D, opcija l1
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 9: LCD zaslon 21,5" - 02A
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
sklop 9: LCD zaslon 21,5" - 02A
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 10

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 10: LCD zaslon 24" - 02B
Številka sklopa: 10
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
sklop 10: LCD zaslon 24" - 02B
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 11

II.2.1 Naslov
Naslov: sklop 11: LCD zaslon 27" - 02C
Številka sklopa: 11
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231300
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
sklop 11: LCD zaslon 27" - 02C
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 12

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 12 - 01A, opcija I, opcija G: Ekonomični osebni računalnik
Številka sklopa: 12
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 12 - 01A, opcija I, opcija G: Ekonomični osebni računalnik
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 13

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 13 - 01B, opcija I, opcija G: Ekonomični osebni računalnik manjši
Številka sklopa: 13
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 13 - 01B, opcija I, opcija G: Ekonomični osebni računalnik manjši
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 14

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 14 - 01C, opcija l, opcija G: Standardni osebni računalnik
Številka sklopa: 14
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 14 - 01C, opcija l, opcija G: Standardni osebni računalnik
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 15

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 15 - 01D, opcija l, opcija G: Zmogljivejši osebni računalnik
Številka sklopa: 15
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30214000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 15 - 01D, opcija l, opcija G: Zmogljivejši osebni računalnik
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 16

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 16 - 02A, opcija G: LCD zaslon 21,5"
Številka sklopa: 16
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 16 - 02A, opcija G: LCD zaslon 21,5"
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 17

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 17 - 02B, opcija G: LCD zaslon 24"
Številka sklopa: 17
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30231000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI041 - Osrednjeslovenska
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 17 - 02B, opcija G: LCD zaslon 24"
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Evropski socialni sklad, evropski socialni sklad za regionalni razvo, Kohezijski sklad
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
Uporabljena bo elektronska dražba.
Dodatne informacije o elektronski dražbi:

IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
19.11.2019   09:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 29.05.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 19.11.2019   10:00
Kraj: na spletnem naslovu https://edrazbe.gov.si/edrazba-user


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje.
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.11.2019   09:00

Dodatne informacije:
Seznam naročnikov Priloga 1

2. DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
3. DRŽAVNI SVET REPUBLIKE SLOVENIJE
4. DRŽAVNO ODVETNIŠTVO REPUBLIKE SLOVENIJE
5. FESTIVAL VELENJE
6. FISKALNI SVET
7. JAVNA AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VARSTVO KONKURENCE
8. KOMISIJA ZA PREPREČEVANJE KORUPCIJE
9. KRANJSKI VRTCI
10. MESTNA OBČINA VELENJE
11. MINISTRSTVO ZA FINANCE
12. MINISTRSTVO ZA FINANCE RS GENERALNI SEKRETARIAT - SLUŽBA ZA ANALIZE IN RAZVOJ
13. MINISTRSTVO ZA FINANCE UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA JAVNA PLAČILA
14. MINISTRSTVO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ IN TEHNOLOGIJO
15. MINISTRSTVO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ IN TEHNOLOGIJO - URAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA MEROSLOVJE
16. MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO
17. MINISTRSTVO ZA IZOBRAŽEVANJE, ZNANOST IN ŠPORT
18. MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
19. MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN PREHRANO
20. MINISTRSTVO ZA KULTURO
21. MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE
22. MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE POLICIJA
23. MINISTRSTVO ZA OBRAMBO REPUBLIKE SLOVENIJE
24. MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR
25. MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR, AGENCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA OKOLJE
26. MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR DIREKCIJA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VODE
27. MINISTRSTVO ZA PRAVOSODJE
28. MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE
29. MINISTRSTVO ZA ZUNANJE ZADEVE
30. OBČINA AJDOVŠČINA
31. OBČINA LAŠKO
32. RAČUNSKO SODIŠČE REPUBLIKE SLOVENIJE
33. REPUBLIKA SLOVENIJA, MINISTRSTVO ZA DELO, DRUŽINO, SOCIALNE ZADEVE IN ENAKE MOŽNOSTI
34. SKLAD KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ IN GOZDOV REPUBLIKE SLOVENIJE
35. SLUŽBA VLADE REPUBLIKE SLOVENIJE ZA RAZVOJ IN EVROPSKO KOHEZIJSKO POLITIKO
36. UNIVERZA V LJUBLJANI, BIOTEHNIŠKA FAKULTETA
37. USTAVNO SODIŠČE REPUBLIKE SLOVENIJE
38. VARUH ČLOVEKOVIH PRAVIC
39. ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ZAPOSLOVANJE
40. ZAVOD ZA GOZDOVE SLOVENIJE

VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA JAVNO UPRAVO
Tržaška cesta 21
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.10.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 28.10.2019   14:02
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, v sklopu 02 Zasloni zaslon A- LCD 21,5 col W zahtevate priložen VGA kabel - ali je prišlo do napake? - saj pri 24 in 27 colskem modelu niste podali te zahteve, večina svetovnih proizvajalcev tega kabla namreč več ne prilaga?

ODGOVOR

Naročnik v tehničnih specifikacijah, točka 02 A pri 21,5 colskem zaslonu, v delu vgrajeni vhodi črta zahtevo : 1x VGA. Ponudnik navedeno upošteva v obrazcu konfiguracija. V tehničnih specifikacijah za predmetni sklop bo naročnik v skladu z odgovorom, pred podpisom krovnih okvirnih sporazumov pripravil čistopis tehničnih specifikacij.


Datum objave: 29.10.2019   10:51
1. Naročnik pojasnjuje, da v kolikor so zapisi v tehničnih specifikacijah drugačni od zapisov v obrazcih konfiguracija, kot pravilni veljajo zapisi iz tehničnih specifikacij. Tako veljajo naslednji zapisi v obrazcih »konfiguracija«:
v sklopih 1, 2, v delih ki se nanašajo na napajalnik namesto za zapisa: Napajalnik minimalno 400W z 92% izkoristkom, upošteva da velja: Napajalnik minimalno 250W z 92%.
v sklopih 7, 8, v delih ki se nanašajo na napajalnik namesto za zapisa: Napajalnik minimalno 250W z 92%, upošteva da velja: Napajalnik minimalno 400W z 90% izkoristkom.
v sklopih 1, 2 je zapis 1xLPT, 1x zapis brezpredmeten in se ga ne upošteva.
v sklopu 12 in 13, v delih ki se nanašajo na procesor namesto za zapisa: CPU: 8th Generation Intel® Core i3-8100 Processor (6MB Cache) ali enakovreden 64-bitni procesor, upošteva da velja: CPU: 9th Generation Intel® Core i3-9100 Processor (6MB Cache) ali enakovreden 64-bitni procesor.
v sklopu 14 v delu ki se nanaša na procesor namesto za zapisa: CPU: 8th Generation Intel® Core i5-8600 Processor (9MB Cache) s podporo za vPro ali enakovreden 64-bitni procesor, velja: CPU: CPU: 9th Generation Intel® Core i5-9500 Processor (9MB Cache) s podporo za vPro ali enakovreden 64-bitni procesor.

2. V tehničnih specifikacijah se spremeni:
v točki o1 podtočka C - Energijsko učinkoviti Standarden osebni računalnik (sklopi 5, 6 in 14) se v splošnih lastnostih, alineja trinajst popravi tako, da se pravilno glasi: Napajalnik minimalno 400W z 90% izkoristkom.

V točki 01 podtočka A - Ekonomični osebni računalnik in podtočka C - Energijsko učinkoviti Standarden osebni računalnik (sklopi 1, 2, 5, 6, 12 in 14), se v splošnih lastnostih, alineja devet, v delu ki se nanaša na USB3.1 popravi tako, da se pravilno glasi: Minimalno 10x USB, od tega najmanj 6x USB 3.1 (od tega vsaj 2x USB 3.1 Gen 2, 10Gbps) in 1x USB-C 3.1. Vsaj 2x USB 3.1 in 1x USB-C 3.1 priključki morajo biti dostopni na sprednji strani ohišja.
Glede na navedeno navedene spremembe veljajo v obrazcih konfiguracija za navedene sklope.
Naročnik bo pred podpisom krovnih okvirnih sporazumov, v skladu s pojasnilom pripravil čistopis tehničnih specifikacij.

3. Dodatna informacija:

Naročnik dopolnjuje na portalu javnih naročil objavljeno besedilo v točki II.2.13 Informacije o sredstvih EU, pod »identifikacijska oznaka projekta« tako da pojasnjuje, da so zapisani skladi navedeni samo primeroma. Določena posamezna naročila posameznih naročnikov se sofinancirajo iz sredstev Evropske Unije. V primeru sofinanciranja posameznih naročil posameznih naročnikov iz sredstev Evropske Unije, se temu ustrezno prilagodi vsebina posameznih okvirnih sporazumov.



Datum objave: 29.10.2019   13:02
Naročnik popravlja odgovor objavljen z dnem objave: 28.10.2019 14:02 in sicer na način da se pravilno glasi. V tehničnih specifikacijah, točka 02 A pri 21,5 colskem zaslonu, v delu vgrajeni vhodi ostaja zahteva : 1x VGA. V zadnji alineji se črta zahtevan VGA kabel. V tehničnih specifikacijah za predmetni sklop bo naročnik v skladu z odgovorom, pred podpisom krovnih okvirnih sporazumov pripravil čistopis tehničnih specifikacij.

Datum objave: 29.10.2019   13:44
VPRAŠANJE
Pozdravljeni, ali pravilno razumemo vaš odgovor v sklopu 02 Zasloni zaslon A LCD 21,5 col W, da ne potrebujete niti priloženega VGA kabla niti integriranega VGA vmesnika prosimo za pojasnilo?

ODGOVOR
Odgovor je 1XVGA - DA, kabel NE, kot izhaja tudi iz pojasnila objavljenega 29.10.2019 ob 13:02



Datum objave: 04.11.2019   09:16
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje vezano na SKLOP 1 in 2 ter 5 in 6.
Ali lahko ponudimo računalnik, ki ima 10x USB od tega 5 x 3.1 Gen 1 (1 Type-A spredaj, 4 Type-A zadaj)?

ODGOVOR

V sklopih 1, 2, 5 in 6 ostaja nespremenjena zahteva: Minimalno 10x USB, od tega najmanj 6x USB 3.1 (od tega vsaj 2x USB 3.1 Gen 2, 10Gbps) in 1x USB-C 3.1. Vsaj 2x USB 3.1 in 1x USB-C 3.1 priključki morajo biti dostopni na sprednji strani ohišja


Datum objave: 04.11.2019   09:17
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje vezano na SKLOP 3 in 4.
Zahtevate, da ima računalnik 6x USB 3.1, od tega morata biti vsaj 2 na sprednji strani ohišja. Ali lahko ponudimo računalnik z 5x USB 3.1, ki ima od tega 1x USB 3.1 na sprednji strani? LP


ODGOVOR

Za sklop 3 in 4 ostaja zahteva glede USB nespremenjena glede na tehnične specifikacije in se glasi:
- Minimalno 6x USB 3.1, od tega morata biti vsaj 2 na sprednji strani ohišja.



Datum objave: 04.11.2019   09:21
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje vezano na SKLOP 5 in 6. Ali lahko ponudimo računalnik, ki ima 260W napajalnik z 92% izkoristkom?

ODGOVOR

V sklopu 5 in 6 se zahteva napajalnik minimalno 400W z 90% izkoristkom.


Datum objave: 04.11.2019   10:08
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pri vseh zaslonih ste navedli zahtevo "Stojalo: možnost hitre namestitve monitorja na stojalo brez uporabe orodij (quick release)".
Ali lahko v enem ali več sklopih ponudimo zaslone, ki so dobavljeni z že montiranim stojalom in sicer nimajo vgrajene možnosti "quick release"?

Hvala za odgovor.
LP.

ODGOVOR

V vseh sklopih monitorjev mora biti izpolnjena zahteva :
- Stojalo: možnost hitre namestitve monitorja na stojalo brez uporabe orodij (quick release)



Datum objave: 04.11.2019   12:55
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Pri sklopu 02A,opcija G (sklop 16) in 02B,opcija G (sklop 17) sta navedeni 2 vrsti garancije: 5 letna garancija v Sloveniji in 4 letna mednarodna garancija. Katera garancija je pravilna oziroma katero garancijo ponudimo?

ODGOVOR

V sklopih 12 do 17 je zahtevana veljavna 5 letna garancija proizvajalca opreme na področju Slovenije in 4 letna mednarodna garancija.


Datum objave: 04.11.2019   14:01
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
Vprašanje vezano na SKLOP 3 in 4. Zahteva je, da ima napajalnik vsaj 65W z 88% izkoristkom. Ali lahko ponudimo 90W napajalnik z 87% izkoristkom?

ODGOVOR

Za skop 3 in 4 se zahteva napajalnik, kot je navedeno v tehničnih specifikacijah, torej ostaja zahteva:
napajalnik vsaj 65W z 88% izkoristkom



Datum objave: 04.11.2019   15:03
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

Pri sklopu 10 in 17 ste navedli zahtevo: "Priloženi DisplayPort kabel, USB 3.0 (upstream) kabel in napajalni kabel."
Ali lahko ponudimo monitor, ki ima priložen DisplayPort kabel (miniDisplayPort na DisplayPort)?
Namreč monitor ima tako DisplayPort, kot tudi Mini DisplayPort vhod.

Lep pozdrav.

ODGOVOR

Ponudnik v sklopu 10 in 17 dopolnjuje zadnjo alinejo tehničnih specifikacij tako da se pravilno glasi:
- Priloženi DisplayPort kabel (lahko miniDisplayPort na DisplayPort), USB 3.0 (upstream) kabel in napajalni kabel.
V tehničnih specifikacijah za predmetna sklopa bo naročnik v skladu z odgovorom, pred podpisom krovnih okvirnih sporazumov pripravil čistopis tehničnih specifikacij.



Datum objave: 05.11.2019   07:53
VPRAŠANJE
Vprašanje za sklop 1,2 in 12: ali mora imeti ponujen računalnik vgrajen tudi 1x RS232 vmesnik?

ODGOVOR

Sklopi 1, 2 in 12 ne zahtevajo vgradnje 1x RS232 vmesnika.


Datum objave: 05.11.2019   07:57
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ali lahko ponudimo računalnike A, C in D, ki imajo spredaj 2x USB2.0 Type A, 1x USB 3.1 Gen 1 Type A, 1x USB 3.1 Gen 1 Type C?
Gre za minimalno odstopanje, ki pa uporabniku še vedno ponuja dovolj možnosti za priklop zunanjih naprav.

Hvala za odgovor.


ODGOVOR

Zahteve ostajajo nespremenjene in sicer za računalnike A in C:
Minimalno 10x USB, od tega najmanj 6x USB 3.1 (od tega vsaj 2x USB 3.1 Gen 2, 10Gbps) in 1x USB-C 3.1. Vsaj 2x USB 3.1 in 1x USB-C 3.1 priključki morajo biti dostopni na sprednji strani ohišja
in za računalnike D:
Minimalno 8x USB, od tega najmanj 6x USB 3.0. Vsaj 2x USB 3.0 priključka morata biti na sprednji strani ohišja in 1x USB-C 3.1 Gen1 spredaj.



Datum objave: 05.11.2019   13:05
VPRAŠANJE
Lep pozdrav,
Ali lahko ponudimo računalnike tipa A in C, ki imajo namesto vodila "1x PCI-Express 3.0 x16 vezan kot X4" vgrajeno vodilo "1x PCI-Express 3.0x x8 vezan kot X4" ali vodilo "1x PCI-Express 3.0x x4 vezan kot X4"?
Gre za popolnoma enakovredno rešitev saj so PCIe vodila vseh velikosti združljiva s PCIe napravami vseh velikosti in s to spremembo niti zmogljivost niti funkcionalnost v ničemer ne bi bila zmanjšana. Poleg tega v praksi zagotovo ne bodo obstajali primeri vgradnje po dveh PCIe x16 grafičnih kartic v ekonomične in standardne osebne računalnike, ki pa imajo poleg tega še v procesor integrirane grafične kartice.

LP

ODGOVOR

Pri računalnikih tipa A in C mora biti izpolnjena zahteva kot je zapisano v tehničnih specifikacijah:
Vodila (»sloti«) najmanj: 1 x PCI-Express 3.0 x16 + 1x PCI-Express 3.0 x1 + 1x PCI-Express 3.0 x 16 vezan kot X4 (Intel Optane) + 1 x M.2 2280 za SSD pogone



Datum objave: 06.11.2019   15:31
VPRAŠANJE
Naročnika opozarjamo, da je določilo 12.3 razpisne dokumentacije v delu, ki določa »naročnik bo opravil pregled v delu, ki ga lahko opravi vsak povprečen uporabnik« v nasprotju z veljavno javno naročniško zakonodajo, saj je nejasno in nedoločeno, zaradi česar v postopku presoje ponudb dopušča arbitrarno odločanje. Termin »povprečni uporabnik« je namreč popolnoma nedorečen in ponudnikom ne omogoča presoje na kakšnem nivoju se bo preizkus izvajal.

Ob tem naročnika iz pravne previdnosti opozarjamo tudi na določilo drugega odstavka 89. člena ZJN-3, ki določan da mora naročnik pred oddajo javnega naročila preveri obstoj in vsebino podatkov oziroma drugih navedb iz ponudbe ponudnika, kateremu se je odločil oddati javno naročilo. Glede na dejstvo, da je naročnik skladno z možnostjo iz 68. člena ZJN-3 kar nekaj lastnosti določil s sklicevanjem na tehnične specifikacije, nacionalne oziroma standarde preverba na nivoju »povprečnega uporabnika« (karkoli pač to že je) z vidika ZJN-3 ne zadostuje, saj mora biti preverba izvedena na podlagi in v skladu z omenjenimi standardi.

Glede na navedeno naročnika pozivamo, da določilo poglavja 12.3 umakne iz razpisne dokumentacije ali pa določi jasen in nedvoumen protokol preverjanja (t.j. z določitvijo protokolov in standardov testiranja posameznih zahtevanih karakteristik npr. meritev glasnosti bo izvedena v skladu s standardom SIST EN ISO 7779, itd.).

Če naročnik razpisne dokumentacije ne bo korigiral na predlagani način, bomo za zavarovanje zakonitosti postopka primorani vložiti zahtevek za revizijo.

V zvezi z vsem navedenim poudarjamo, da predmetno vprašanje oziroma poziv predstavlja opozorilo naročniku skladno s tretjim odstavkom 16. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 ZTP-D, 63/13, 90/14 ZDU-1I in 60/17).

LP

ODGOVOR

Točka 12. 3. Preizkus skladnosti ponujenih naprav, se spremeni tako da se pravilno glasi:

Naročnik si kadarkoli po podpisu krovnega sporazuma, pridržuje pravico, da poleg predložene konfiguracije in dokazil za ponujene naprave, lahko preizkusi skladnost posameznih ponujenih naprav s tehničnimi specifikacijami naročila in konfiguracijo posameznih ponujenih naprav, ki mu jih mora ponudnik dostaviti na preveritev na lokacijo naročnika.