Naročnik: LUKA KOPER, pristaniški in logistični sistem, delniška družba, Vojkovo nabrežje 38, 6000 Koper - Capodistria
Storitve: IZVEDBA STORITEV GRADBENEGA NADZORA IN KOORDINATORJA VARSTVA PRI DELU PRI GRADNJI OBJEKTA »SKLADIŠČNI OBJEKT ZA AVTOMOBILE-FAZA 2A«
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 113.586,30 EUR
JN005678/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.08.2019
JN005678/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 23.08.2019
JN005678/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 27.08.2019
JN005678/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.09.2019
JN005678/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.10.2019
JN005678/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2019
JN005678/2019-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 20.05.2020
JN005678/2019-Dod01 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 20.05.2020
JN005678/2019-Q02 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 12.06.2020
JN005678/2019-Dod02 - Dodatek k pogodbi, objavljeno dne 12.06.2020
Naslov: IZVEDBA STORITEV GRADBENEGA NADZORA IN KOORDINATORJA VARSTVA PRI DELU PRI GRADNJI OBJEKTA »SKLADIŠČNI OBJEKT ZA AVTOMOBILE-FAZA 2A« Referenčna številka dokumenta: JN 1077/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71520000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je: - Izvajanje storitev gradbenega nadzora; - Izvajanje storitev koordinatorja za varnost in zdravje pri delu, v fazi izvedbe del, z izdelavo varnostnega načrta in Elaborata preprečevanja in zmanjševanja emisije delcev iz gradbišča.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71521000
71520000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je: - Izvajanje storitev gradbenega nadzora; - Izvajanje storitev koordinatorja za varnost in zdravje pri delu, v fazi izvedbe del, z izdelavo varnostnega načrta in Elaborata preprečevanja in zmanjševanja emisije delcev iz gradbišča.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Glej razpisno dokumentacijo oz. dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Glej razpisno dokumentacijo oz. dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.08.2019 14:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.08.2019 14:01 Kraj: Portal e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.08.2019 08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.08.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.08.2019 16:21
Naročnik je danes objavil dopolnjeno razpisno dokumentacijo z datumom 14.08.2019. Vsi popravki so označeni z rumeno barvo.
Datum objave: 23.08.2019 13:27
Naročnik bo podaljšal rok za oddajo ponudb so 30.08.2019
Datum objave: 27.08.2019 11:27
Naročnik je danes dopolnil razpisno dokumentacijo in omilil pogoje glede referenc. Vsi popravki so označeni z modro barvo.
Datum objave: 27.08.2019 11:33
Ponudniki lahko v ponudbi predložijo staro verzijo obrazca OBR-7, ker so na njem navedeni strožji pogoji.
Datum objave: 27.08.2019 13:25
VPRAŠANJE Naročnik do danes, dne 27.8.2019 ni objavil ESPD obrazca, ki pa ga zahteva v RD.
ODGOVOR ESPD obrazca se ne prilaga ponudbi. V razpisni dokumentaciji je tipkarska napaka na strani 4, kjer je navedeno:
Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - izpolnjene ESPD teh podizvajalcev v skladu z 79. členom ZJN-3 ter - priložiti zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Pravilna dikcija je: Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Naročnik ne bo objavljal čistopisa razpisne dokumentacije.
Datum objave: 27.08.2019 13:25
VPRAŠANJE Zaradi nepopolnosti razpisne dokumentacije - manjkajoči ESPD obrazec, prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudbe do 3.9.2019
ODGOVOR ESPD obrazca se ne prilaga ponudbi. V razpisni dokumentaciji je tipkarska napaka na strani 4, kjer je navedeno:
Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - izpolnjene ESPD teh podizvajalcev v skladu z 79. členom ZJN-3 ter - priložiti zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Pravilna dikcija je: Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Naročnik ne bo objavljal čistopisa razpisne dokumentacije.
Datum objave: 27.08.2019 14:20
VPRAŠANJE Naročnika lepo prosimo, da objavi obrazce v word obliki, da bo ponudnikom omogočeno lažje izpolnjevanje.
ODGOVOR Pozdravljeni.
Naročnik ne bo objavljal obrazcev v word obliki. Obrazci se lahko ročno izpolnijo.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.