Naročnik: LUKA KOPER, pristaniški in logistični sistem, delniška družba, Vojkovo nabrežje 38, 6000 Koper - Capodistria
Storitve: IZVEDBA STORITEV GRADBENEGA NADZORA IN KOORDINATORJA VARSTVA PRI DELU PRI GRADNJI OBJEKTA »SKLADIŠČNI OBJEKT ZA AVTOMOBILE-FAZA 2A«
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 91.378,00 EUR
JN005678/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 09.08.2019
JN005678/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 23.08.2019
JN005678/2019-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 27.08.2019
JN005678/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 11.09.2019
JN005678/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 07.10.2019
JN005678/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 07.10.2019
Naslov: IZVEDBA STORITEV GRADBENEGA NADZORA IN KOORDINATORJA VARSTVA PRI DELU PRI GRADNJI OBJEKTA »SKLADIŠČNI OBJEKT ZA AVTOMOBILE-FAZA 2A« Referenčna številka dokumenta: JN 1077/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71520000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je: - Izvajanje storitev gradbenega nadzora; - Izvajanje storitev koordinatorja za varnost in zdravje pri delu, v fazi izvedbe del, z izdelavo varnostnega načrta in Elaborata preprečevanja in zmanjševanja emisije delcev iz gradbišča.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
71520000
71521000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je: - Izvajanje storitev gradbenega nadzora; - Izvajanje storitev koordinatorja za varnost in zdravje pri delu, v fazi izvedbe del, z izdelavo varnostnega načrta in Elaborata preprečevanja in zmanjševanja emisije delcev iz gradbišča.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 12 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Glej razpisno dokumentacijo oz. dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Glej razpisno dokumentacijo oz. dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila.
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
23.08.2019 14:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 23.08.2019 14:01 Kraj: Portal e-JN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 19.08.2019 08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
08.08.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 14.08.2019 16:21
Naročnik je danes objavil dopolnjeno razpisno dokumentacijo z datumom 14.08.2019. Vsi popravki so označeni z rumeno barvo.
Datum objave: 23.08.2019 13:27
Naročnik bo podaljšal rok za oddajo ponudb so 30.08.2019
Datum objave: 27.08.2019 11:27
Naročnik je danes dopolnil razpisno dokumentacijo in omilil pogoje glede referenc. Vsi popravki so označeni z modro barvo.
Datum objave: 27.08.2019 11:33
Ponudniki lahko v ponudbi predložijo staro verzijo obrazca OBR-7, ker so na njem navedeni strožji pogoji.
Datum objave: 27.08.2019 13:25
VPRAŠANJE Naročnik do danes, dne 27.8.2019 ni objavil ESPD obrazca, ki pa ga zahteva v RD.
ODGOVOR ESPD obrazca se ne prilaga ponudbi. V razpisni dokumentaciji je tipkarska napaka na strani 4, kjer je navedeno:
Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - izpolnjene ESPD teh podizvajalcev v skladu z 79. členom ZJN-3 ter - priložiti zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Pravilna dikcija je: Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Naročnik ne bo objavljal čistopisa razpisne dokumentacije.
Datum objave: 27.08.2019 13:25
VPRAŠANJE Zaradi nepopolnosti razpisne dokumentacije - manjkajoči ESPD obrazec, prosimo za podaljšanje roka za oddajo ponudbe do 3.9.2019
ODGOVOR ESPD obrazca se ne prilaga ponudbi. V razpisni dokumentaciji je tipkarska napaka na strani 4, kjer je navedeno:
Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - izpolnjene ESPD teh podizvajalcev v skladu z 79. členom ZJN-3 ter - priložiti zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Pravilna dikcija je: Če bo ponudnik izvajal javno naročilo storitve s podizvajalci, mora v ponudbi poleg zahtevanega OBR-2, predložiti - zahtevo podizvajalca za neposredno plačilo, če podizvajalec to zahteva.
Naročnik ne bo objavljal čistopisa razpisne dokumentacije.
Datum objave: 27.08.2019 14:20
VPRAŠANJE Naročnika lepo prosimo, da objavi obrazce v word obliki, da bo ponudnikom omogočeno lažje izpolnjevanje.
ODGOVOR Pozdravljeni.
Naročnik ne bo objavljal obrazcev v word obliki. Obrazci se lahko ročno izpolnijo.
Lep pozdrav
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke. Poleg piškotkov,
ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani, uporabljamo tudi piškotke
za potrebe spletne analitike in integracijo socialnih omrežij.