Naročnik: OBČINA ŠENTJUR, Mestni trg 10, 3230 Šentjur
Gradnje: Asfaltiranje občinskih cest po KS in MS prijavljenih na poziv Občine Šentjur v letih 2019 in 2020
ZJN-3: Odprti postopek
JN005826/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 16.08.2019
JN005826/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 30.09.2019
JN005826/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 20.11.2019
Naslov: Asfaltiranje občinskih cest po KS in MS prijavljenih na poziv Občine Šentjur v letih 2019 in 2020 Referenčna številka dokumenta: 430-96/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45230000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Asfaltiranje občinskih cest po KS in MS prijavljenih na poziv Občine Šentjur v letih 2019 in 2020.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Asfaltiranje občinskih cest na severnem delu Občine Šentjur (območje krajevnih skupnosti Blagovna, Dramlje, Ponikva in Dolga Gora) Številka sklopa: Sklop 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45230000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ktrajevne skupnosti Blagovna, Dramlje, Ponikva in Dolga Gora
II.2.4 Opis javnega naročila
Asfaltiranje občinskih cest
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 16.09.2019 Konec: 31.12.2020 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Asfaltiranje občinskih cest na južnem delu Občine Šentjur (območje krajevnih skupnosti Kalobje, Planina pri Sevnici, Prevorje, Loka pri Žusmu in Gorica pri Slivnici) Številka sklopa: Sklop 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45230000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Krajevne skupnosti Kalobje, Planina pri Sevnici, Prevorje, Loka pri Žusmu in Gorica pri Slivnici
II.2.4 Opis javnega naročila
Asfaltiranje občinskih cest.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 16.09.2019 Konec: 31.12.2020 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Sklop 3
II.2.1 Naslov
Naslov: Asfaltiranje občinskih cest v osrednjem delu Občine Šentjur (območje krajevnih skupnosti Vrbno - Podgrad, Šentjur - Rifnik, Grobelno in Mestna skupnost Šentjur) Številka sklopa: Sklop 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45230000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Krajevne skupnosti Vrbno - Podgrad, Šentjur - Rifnik, Grobelno in Mestna skupnost Šentjur
II.2.4 Opis javnega naročila
Asfaltiranje občinskih cest.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Začetek: 16.09.2019 Konec: 31.12.2020 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
V skladu z ZJN-3 in razpisno dokumentacijo.
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Seznam in kratek opis meril za izbor: V skladu z ZJN-3 in razpisno dokumentacijo.
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Seznam in kratek opis meril za izbor: V skladu z ZJN-3 in razpisno dokumentacijo.
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila
III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila
Oddelek IV: Postopek
IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
02.09.2019 10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 02.09.2019 10:05
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.08.2019 09:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija
VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
OBČINA ŠENTJUR
Mestni trg 10
3230
Šentjur
Slovenija
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
16.08.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.08.2019 12:38
VPRAŠANJE Ali je lahko vodja del zaposlen pri podizvajalcu?
ODGOVOR Spoštovani,
vodja del mora zagotoviti pogojem Gradbenega zakona, torej mora biti zaposlen pri izvajalcu.
Lep pozdrav.
Datum objave: 23.08.2019 12:41
VPRAŠANJE Prosimo da zahtevo v pogoju 2 Ekonomska in finančna usposobljenost bonitetna ocena S.BON za leto 2018 najmanj SB5 zmanjšate na SB6. Zahtevan pogoj je pretiran, kajti zelo malo gradbenih podjetji v Sloveniji ima bonitetno oceno Spoštovani! Naročnika pozivamo, da upošteva načelo sorazmernosti, določeno v 8. členu Zakona o javnem naročanju (Ur.l.RS št. 91/2015 in 14/2018) ter bonitetno oceno zniža iz SB5 na vsaj SB6 . Znižanje zahteve po bonitetni oceni na SB6 je utemeljeno tudi zaradi dejstva, ker je AJPES pred dnevi objavil posodobljene bonitetne ocene, ki so pri vseh najuspešnejših gradbenih podjetjih nižje za eno stopnjo in to kljub temu, da so ta podjetja v preteklem letu dosegla rekordne prihodke. Tudi iz navedenega je evidentno, da se je AJPES znižanja bonitetnih ocen poslužil zaradi tveganja, da je bil dosežen vrh gradbenega cikla, saj primerljiva podjetja, ki kot registrirano glavno dejavnost nimajo gradbeništva, ohranjajo bonitetno oceno nespremenjeno. Torej je splošno znižanje bonitetnih ocen glede na predhodno leto posledica tveganj v panogi in ne zmanjšane solidnosti podjetja. Vse to ima za posledico, da je bonitetna ocena SB5 ob takšnih kriterijih že izrazito nadstandardna. Naročnik lahko iz opisa bonitetnih ocen ugotovi, da je tudi pri SB6 zmožnost ponudnikov za poravnavanje svojih obveznosti še vedno nadpovprečna in da naročnik za vztrajanje pri SB5 nima nobenega tehtnega razloga. Z znižanjem bonitetne ocene bo naročnik zagotovil, da se bodo na javno naročilo lahko prijavila uspešna gradbena podjetja z ustreznimi referencami. Z zahtevo bonitetna ocena SB5 neupravično krčite konkurenco.
ODGOVOR
Spoštovani,
bonitetna ocena se zahteva za leto 2018 in ne 2019, kjer je Ajpes spremenil kriterije in niža boniteto, torej ostaja SB5.
Lep pozdrav,
Datum objave: 23.08.2019 12:43
VPRAŠANJE Spoštovani, Prosimo za odgovor ali se lahko prijavimo na razpis z bonitetno oceno SB 6 ? Hvala !
ODGOVOR Spoštovani,
upoštevane bodo ponudbe, ki bodo imele bonitetno oceno vsaj SB 5.
Lep pozdrav,
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.