Dosje javnega naročila 008788/2018
Naročnik: MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana
Blago: Obnova prostorov in opreme enote za endoskopsko ultrazvočno in funkcionalno diagnostiko Kliničnega oddelka za gastroenterologijo Interne klinike, UKC LJ
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 1.341.253,87 EUR

JN008788/2018-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 24.12.2018
JN008788/2018-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 15.01.2019
JN008788/2018-K02 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 11.02.2019
JN008788/2018-K03 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 22.02.2019
JN008788/2018-K04 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 04.03.2019
JN008788/2018-K05 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 14.03.2019
JN008788/2018-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 09.07.2019
JN008788/2018-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 22.08.2019
JN008788/2018-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.08.2019
Zahtevek za revizijo

    JN008788/2018-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2019/S 162-398388

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE
Štefanova ulica 5
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Ana Gruden
ana.gruden@gov.si
+386 14786043
+386 14786058

Internetni naslovi
http://www.mz.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Obnova prostorov in opreme enote za endoskopsko ultrazvočno in funkcionalno diagnostiko Kliničnega oddelka za gastroenterologijo Interne klinike, UKC LJ
Referenčna številka dokumenta: 4110-29/2017
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Obnova prostorov in opreme enote za endoskopsko ultrazvočno in funkcionalno diagnostiko Kliničnega oddelka za gastroenterologijo Interne klinike, UKC LJ
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 1.099.388,42 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
33160000
33168000
45200000
45300000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Ljubljana
II.2.4 Opis javnega naročila
Obnova prostorov in opreme enote za endoskopsko ultrazvočno in funkcionalno diagnostiko Kliničnega oddelka za gastroenterologijo Interne klinike, UKC LJ
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
Ponudbena cena za GOI dela in opremo brez pogarancijskega vzdrževanja in stroškov detergentov in potrošnega materiala75 točk
Ponudbena cena 5 letnega preventivnega pogarancijskega vzdrževanja opreme10 točk
Ponudbena cena za čistila (detergentov) in potrošnega materiala pri reprocesiranju endoskopov v času 2 letne garancijske dobe in 5 letnega pogarancijskega obdobja10 točk
Ponudbena cena urne postavke servisne ure v času 5 letnega preventivnega pogarancijskega vzdrževanja opreme5 točk

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN008788/2018-B01
Številka obvestila v UL: 2018/S 248-572623
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 21.12.2018
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Naslov:

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
13.08.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 1
Število prejetih ponudb MSP-jev: 1
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 1

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
MEDICOENGINEERING d.o.o., podjetje za projektiranje, inženiring, izvajanje in vodenje investicijskih projektov
Prevale 1
1236
SI
Trzin
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 1.099.434,01 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 1.099.388,42 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE
Štefanova ulica 5
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
21.08.2019