Dosje javnega naročila 005975/2019
Naročnik: JAVNI SKLAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana
Blago: Tiskarske storitve
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN005975/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 26.08.2019
Zahtevek za revizijo

    JN005975/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
JAVNI SKLAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KULTURNE DEJAVNOSTI
Štefanova ulica 5
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Štefanova 5, Ljubljana, Marjeta Turk
marjeta.turk@jskd.si
+386 12410524
+386 12410510

Internetni naslovi
http://www.jskd.si
http://www.jskd.si
I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: http://www.jskd.si
ESPD: http://www.jskd.si
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12151
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Rekreacija, kultura in vera


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Tiskarske storitve
Referenčna številka dokumenta: 4300-1/2019-1
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22000000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Tiskarske storitve za obdobje dveh let (od 1.10.2019 do 30.9.2021 in sicer: pisarniški material - kuverte, dopisni listi, voščilnice, mape, potrdila/priznanja ter knjige in periodične publikacije, letaki plakati.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
22100000
22200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: sedež naročnika: Ljubljana, Štefanova 5.
II.2.4 Opis javnega naročila
Tiskarske storitve za obdobje dveh let (od 1.10.2019 do 30.9.2021 in sicer: pisarniški material - kuverte, dopisni listi, voščilnice, mape, potrdila/priznanja ter knjige in periodične publikacije, letaki plakati.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 24
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno z ZJN-3 in razpisno dokumentacijo.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
18.09.2019   12:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.09.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 18.09.2019   12:01
Kraj: Elektronsko na portalu e-javna naročila.


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 16.09.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
26.08.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 27.08.2019   12:43
Spoštovani!

V zvezi z referencami vas obveščamo, da bomo kot veljavno upoštevali obe od navedenih možnosti. Datume na spletni strani pa smo že popravili.

Lep pozdrav.



Datum objave: 27.08.2019   14:11
Spoštovani!

Mišljeno je, da bo okvirni sporazum podpisan z več ponudniki, ki bodo dosegli najmanj 90 točk, pri čemer je edino merilo cena.

Lep pozdrav.

Datum objave: 28.08.2019   13:38
Ali pri takšni masi kuvert amerikank res urorabljate najdražje, torej Conquerorjeve? V kolikor je ta podatek pravilen, je to neupravičeno razmetavanje z javnimi sredstvi.

Spoštovani!

Pri pripravi specifikacije je po pomoti ostala specificirana vrsta papirja Conqueror, ki smo jo včasih uporabili za manjše število posebnih vabil.
Za amerikanke v navedenih količinah je predvidena standardna vrsta premaznega papirja 120 g, kot je npr. GardaMatt Art ali Board One. Za napako se opravičujemo. Lep pozdrav.

Datum objave: 10.09.2019   13:29
Gre za standardne kuverte.

Datum objave: 10.09.2019   13:30
Pozdravljeni,

v zvezi z referencami me zanima ali je vrednost 10.000 eur mišljena za eno postavko (torej samo za kuverte, samo za mape ali samo za revije) ali za vse postavke skupaj pri enem naročniku?

Hvala in lep pozdrav,


POJASNILO:
Mišljeno je za vse postavke skupaj pri enem naročniku.

Lep pozdrav,

Datum objave: 16.09.2019   09:21
Pozdravljeni

Standardne kuverte so izdelane iz brezlesnega 90 gr papirja, navedena kuverta GardaMatt Art ali Board One spada pa med specialne kuverte.
Katero vrsto kuvert uporabimo standardne 90 gr ali navedene?

hvala.

Odgovor:
Pozdravljeni!

Odgovor je bil objavljen 10.9.2019 in sicer, da gre za standardne 90 g kuverte.

Lep pozdrav.