Dosje javnega naročila 005994/2019
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM PTUJ, Potrčeva cesta 19A, 2250 Ptuj
Blago: DOBAVA ENERGIJSKO UČINKOVITIH RAČUNALNIKOV IN RAČUNALNIŠKE OPREME
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti

JN005994/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.08.2019
JN005994/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 03.09.2019

    JN005994/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM PTUJ
Potrčeva cesta 19A
2250
SI
Ptuj
Slovenija
Mateja Zamuda
mateja.zamuda@zd-ptuj.si
+386 27871605

Internetni naslovi
http://www.zd-ptuj.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/322439/objava.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12313
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA ENERGIJSKO UČINKOVITIH RAČUNALNIKOV IN RAČUNALNIŠKE OPREME
Referenčna številka dokumenta: NMV/B-10/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
DOBAVA ENERGIJSKO UČINKOVITIH RAČUNALNIKOV IN RAČUNALNIŠKE OPREME
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Osebni računalniki, prenosni računalniki, monitorji, skener miška
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30213000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Zdravstveni dom Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 1 Osebni računalniki (1,8), prenosni računalniki (7), monitorji (2), scanner miška (6);
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
Cena100

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 30
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Laserski tiskalniki (3), multifunkcijski tiskalnik laserski ČB (4), multifunkcijski tiskalnik inkjet barvni (5), tiskalnik nalepk (9)
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
30100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Zdravstveni dom Ptuj
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2: Laserski tiskalniki (3), multifunkcijski tiskalnik laserski ČB (4), multifunkcijski tiskalnik inkjet barvni (5), tiskalnik nalepk (9)
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Merilo stroškov:
imeponder
Cena100

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 30
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Skladno za razpisno dokumentacijo.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
16.09.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 16.09.2019   10:30


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 06.09.2019   08:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.08.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 29.08.2019   13:52
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

na strani 11 razpisne dokumentacije ste v odstavek z naslovom "finančno zavarovanje za odpravo napak v garancijski dobi" navedli, da: "ob primopredaji vozila mora dobavitelj naročniku izročiti finančno zavarovanje za odpravo napak v garancijskem roku v višini 5 % pogodbene vrednosti."

predvidevam, da je ta odstavek v tej razpisni dokumentaciji po pomoti. Prosim za popravek.

hvala

ODGOVOR
Naročnik besedilo na strani 11. razpisne dokumentacije:
"Ob primopredaji vozila mora dobavitelj naročniku izročiti finančno zavarovanje za odpravo napak v garancijskem roku v višini 5 % pogodbene vrednosti z DDV."

spremeni in nadomesti z:

Ob primopredaji blaga mora dobavitelj naročniku izročiti finančno zavarovanje za odpravo napak v garancijskem roku v višini 5 % pogodbene vrednosti z DDV.

Odgovor je sestavni del razpisne dokumentacije!

Datum objave: 29.08.2019   13:56
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

na strani 11 razpisne dokumentacije ste pri "ponudbi s podizvajalci" navedli, da podizvajalec izpolni tudi obrazec "izjava za gospodarski subjekt".
1. Ali je to obrazec številka 4?
2. Ali za podizvajalca priložimo tudi obr. št. 5?

hvala

ODGOVOR

Za podizvajalca se predloži še OBR-1c ter OBR- 4 in 5.


Datum objave: 29.08.2019   13:59
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

ali boste objavili tudi obrazec zavarovanja za "odpravo napak v garancijskem roku"?

hvala

ODGOVOR

Ne.


Datum objave: 02.09.2019   14:22
VPRAŠANJE
ZJN-3 določa, da se tehnične specifikacije, če tega ne upravičuje predmet naročila, ne smejo sklicevati na posamezno znamko ali vir ali na posebni postopek ali na blagovne znamke, patente, tipe ali posebno poreklo ali proizvodnjo, če bi se s takim navajanjem dajala prednost nekaterim podjetjem ali nekaterim proizvodom ali bi s tem bili izločeni.
Vaša tehnična specifikacija je napisana in zahtevana tako, da ustreza izključno le enemu proizvajalcu, zato vas prosimo, da razpis prilagodite; s tem boste prejeli tudi konkurenčne ponudbe.

Prosimo vas za spremembo pri poziciji RAČUNALNIK in omogočite;
Razširitveni priključki: spredaj 2x USB3.1 2xUSB 2.0 1 x TIP c, Zadaj lahko omogočimo 4x USB 3.1, 2x USB 2.0 in ostali priključki po specifikaciji naročnika
Prosimo vas za spremembo pri poziciji Monitor
Mora omogočiti tilt -5° to + 23° vertical


ODGOVOR


Naročnik spremeni tehnično specifikacijo v sklopu 1 in 8 in sicer se glasi:
Razširitveni priključki spredaj: min 4x USB Type-A, od tega vsaj en USB 3.1, 1x USB 3.1 Type-C, vhod za mikrofon (3.5mm), izhod za slušalke (3.5mm); priključki zadaj: min 4x USB Type-A, serijski port, ethernet (RJ-45), 1x VGA, 2x DisplayPort, line-out (3.5mm); vsi priključki morajo biti dostopni direktno na ohišju, razširitveni adapterji niso dovoljeni

V sklopu 2 je spremenjena specifikacija:
Stojalo Nastavljivo po višini (vsaj 110mm), vrtljivo, mora omogočati Tilt (vsaj -5 do 30 stopinj 20 stopinj ) in Pivot

Naročnik bo objavil spremembe tehnične specifikacije na portalu JN - tabele Excel.

Datum objave: 02.09.2019   14:23
VPRAŠANJE
Spoštovani,

V sklopu 2 naročate različne tiskalnike, za katere zahtevate 3 letno garancijo. Ker poleg tiskalnikov ne naročate tudi potrošnega materiala vas sprašujemo, ali boste na teh tiskalnikih uporabljali originalen potrošni material proizvajalca strojev ali nadomesten oz. ponovno polnjen potrošni material?
V primeru uporabe neoriginalnega potrošnega materiala vam garancija ne velja.

Lepo pozdravljeni


ODGOVOR
Uporabljamo samo originalne tonerje.



Datum objave: 02.09.2019   14:26

KOREKCIJA ODGOVORA:

VPRAŠANJE
ZJN-3 določa, da se tehnične specifikacije, če tega ne upravičuje predmet naročila, ne smejo sklicevati na posamezno znamko ali vir ali na posebni postopek ali na blagovne znamke, patente, tipe ali posebno poreklo ali proizvodnjo, če bi se s takim navajanjem dajala prednost nekaterim podjetjem ali nekaterim proizvodom ali bi s tem bili izločeni.
Vaša tehnična specifikacija je napisana in zahtevana tako, da ustreza izključno le enemu proizvajalcu, zato vas prosimo, da razpis prilagodite; s tem boste prejeli tudi konkurenčne ponudbe.

Prosimo vas za spremembo pri poziciji RAČUNALNIK in omogočite;
Razširitveni priključki: spredaj 2x USB3.1 2xUSB 2.0 1 x TIP c, Zadaj lahko omogočimo 4x USB 3.1, 2x USB 2.0 in ostali priključki po specifikaciji naročnika
Prosimo vas za spremembo pri poziciji Monitor
Mora omogočiti tilt -5° to + 23° vertical


ODGOVOR

V sklopu 1 in 8 spremenjena specifikacija in sicer se glasi:
Razširitveni priključki spredaj: min 4x USB Type-A, od tega vsaj en USB 3.1, 1x USB 3.1 Type-C, vhod za mikrofon (3.5mm), izhod za slušalke (3.5mm); priključki zadaj: min 4x USB Type-A, serijski port, ethernet (RJ-45), 1x VGA, 2x DisplayPort, line-out (3.5mm); vsi priključki morajo biti dostopni direktno na ohišju, razširitveni adapterji niso dovoljeni

V sklopu 2 je spremenjena specifikacija:
Stojalo Nastavljivo po višini (vsaj 110mm), vrtljivo, mora omogočati Tilt (vsaj -5 do 20 stopinj ) in Pivot



Datum objave: 02.09.2019   14:29
VPRAŠANJE
Z zahtevano lastnostjo tiskalnik laser ČB ( barvilo in valj skupaj) ste izbor omejili samo na enega proizvajalca, kar pomeni, da ima le-ta ponudnik možnost oddaje ponudbe za sklop 2.
Kadar se za napravo uporablja valj in toner, ki sta v eni embalaži pomeni, da je potrebno vsakokrat menjati celotno enoto. V primeru ločenih komponent pa ima valj bistveno daljšo življenjsko dobo in sicer cca 150.000 izpisov in je v tem času potrebno menjati samo toner za cca .10.000 izpisov, ki pa je bistveno cenejši od zahteve po valju in tonerju skupaj.
V primeru spremembe zahteve se tako povečajo možnosti tudi drugim proizvajalcem, vam pa se poveča izbor artiklov in konkurenčnejša izbira.


VPRAŠANJE
SKLOP 2 Tiskalnik LASER Č/B.
Zahteva, po skupnem valju in toneru nima prave razlage, saj nakazuje na distriminatornost po ZJN in prosimo za prilagoditev tudi ostalim proizvajalcem na trgu.


ODGOVOR
Se briše zahteva:
Barvilo in valj skupna.

Naročnik objavi korekcijo tabele Excel na Portalu javnih naročil.


Datum objave: 03.09.2019   11:37
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali lahko v sklopu 2 (zaporedna št. 9), ponudimo tiskalnik nalepk s širino tiska 103 mm?

hvala

ODGOVOR

Lahko.
Odgovor je sestavni del razpisne dokumentacije!