Naročnik: GIMNAZIJA IN EKONOMSKA SREDNJA ŠOLA TRBOVLJE, Gimnazijska cesta 10, 1420 Trbovlje
Gradnje: Sanacija športnega igrišča GESŠ Trbovlje
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 341.378,25 EUR
JN005999/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.08.2019
JN005999/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 17.09.2019
JN005999/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 26.09.2019
JN005999/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 26.09.2019
JN005999/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 02.10.2019
JN005999/2019-X02 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.10.2019
JN005999/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 03.10.2019
Sanacija in ureditev obstoječega športnega igrišča Gimnazije in ekonomske srednje šole Trbovlje.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Gimnazija in ekonomska srednja šola Trbovlje, Gimnazijska cesta 10, 1420 Trbovlje
II.2.4 Opis javnega naročila
Sanacija in ureditev obstoječega športnega igrišča Gimnazije in ekonomske srednje šole Trbovlje.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 50 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
06.09.2019 11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 2 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 06.09.2019 11:15 Kraj: Informacijski sistem eJN.
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.09.2019 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.08.2019
Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.09.2019 12:29
VPRAŠANJE 1. V popisu del pod številko 3.06 PU multifunkcijska športna podlaga, imate navedeno debelino nanosa sistema v debelini 5 mm. Tu prihaja do napake naročnika in sicer je pri vseh dobaviteljih podlaga debeline med 10-13 mm. Prosim za popravek navedbe debeline nanosa sistema.
2. V delu pogodbe II. ROKI, 4. odstavek imate navedeno, da vremenski pogoji ne morejo biti razlog za podaljšanje roka. Slabe vremenske razmere (nizka temperatura in visoka vlaga) pri izvedbi PU športnih in multifunkcijskih podlag mora biti bistveni razlog za morebitno podaljšanje roka, saj Poliuretan kot vezni material nepravilno reagira pri izvedbi del in s tem končni izdelek ni primeren za uporabnika. Izvajalec se lahko drži začrtanega in potrjenega terminskega plana, vendar na vremenske razmere ne more vplivati in zato naročnika pozivamo, da ta stavek v pogodbi odstrani.
ODGOVOR
Spoštovani!
1.Debelina nanosa multifunkcijske podlage iz post. 3.05 in 3.06 je 10-13 mm. Predmetna postavka iz popisa del se torej pravilno glasi »Vgradnja s finišerjem, debelina nanosa 10-13 mm.«
2.Naročnik vezano na zastavljeno vprašanje pojasnjuje, da se predlog zastavljavca vprašanja upošteva in se obravnavano določilo izbriše iz pogodbe. Pri tem pa naročnik opozarja, da ne glede na dejstvo, da navedenega določila ni v pogodbi, roka za izvedbo ne bo podaljševal, v kolikor ne bo prišlo do dejansko nepredvidenih vremenski razmer, ki objektivno gledano ne omogočajo izvedbe na ustrezen način. V primeru, da zaradi vremenskih razmer dejansko ne bo mogoče naročila izvesti na način, ki bi omogočal zahtevano funkcionalnost izvedbe, bo torej naročnik podaljšal rok, in sicer za čas trajanja dejansko nepredvidenih vremenskih razmer, v nasprotnem primeru pa podaljšanja ne bo. Ne glede na navedeno pa naročnik opozarja, da mora izvajalec storiti vse potrebno, da se investicija zaključi do 15. 11. 2019, saj zaradi predvidene dinamike financiranja, naročnik roka praviloma ne more podaljševati.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.