Dosje javnega naročila 001219/2019
Naročnik: UNIVERZA V LJUBLJANI, MEDICINSKA FAKULTETA, Vrazov trg 2, 1000 Ljubljana
Blago: Visokozmogljivi skener za histološka in citološka stekelca s pripadajočo strojno in programsko opremo ter vzdrževanjem
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 284.674,80 EUR

JN001219/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 04.03.2019
JN001219/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 04.07.2019
JN001219/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 28.08.2019
JN001219/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.08.2019

    JN001219/2019-C01 Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL) 2019/S 166-406325

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
UNIVERZA V LJUBLJANI, MEDICINSKA FAKULTETA
Vrazov trg 2
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Urška Trček
urska.trcek@mf.uni-lj.si
+386 15437812
+386 15437726

Internetni naslovi
https://www.mf.uni-lj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Izobraževanje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Visokozmogljivi skener za histološka in citološka stekelca s pripadajočo strojno in programsko opremo ter vzdrževanjem
Referenčna številka dokumenta: 091-3-1/19
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33190000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je visokozmogljivi skener za histološka in citološka stekelca s pripadajočo strojno in programsko opremo ter vzdrževanjem.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.1.7 Skupna vrednost javnega naročila (brez DDV)
Vrednost: 233.340,00 EUR
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33190000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je visokozmogljivi skener za histološka in citološka stekelca s pripadajočo strojno in programsko opremo ter vzdrževanjem.

Naročnik zahteva »all inclusive« vzdrževanje v času garancijske dobe (2 leti) in pogarancijske dobe treh (3) let od uspešne zapisniške primopredaje opreme, vključno s stroški rezervnih delov, potrošnega materiala za popravilo, potnimi stroški oziroma morebiti drugimi stroški ter nadgradnjo programske opreme, skladno z njenim razvojem in zaradi zagotavljanja kompatibilnosti z ostalimi sistemi. Vse stroške v zvezi z vzdrževanjem sistema v navedenem obdobju nosi ponudnik.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
Številka objave: JN001219/2019-B01
Številka obvestila v UL: 2019/S 045-102507
Datum odpošiljanja izvirnega obvestila: 01.03.2019
IV.2.8 Informacije o prenehanju dinamičnega nabavnega sistema
IV.2.9 Informacije o zaključku javnega razpisa v obliki predhodnega informativnega obvestila


Oddelek V: Oddaja naročila

Sklop 1

Naslov:

Naročilo je oddano/sklop je oddan: Da
V.2 Oddaja naročila
V.2.1 Datum sklenitve pogodbe
20.08.2019
V.2.2 Informacije o ponudbah
Število prejetih ponudb: 2
Število prejetih ponudb MSP-jev: 2
Število prejetih ponudb ponudnikov iz drugih držav članic EU: 0
Število prejetih ponudb ponudnikov iz držav nečlanic EU: 0
Število elektronsko prejetih ponudb: 2

Naročilo je bilo oddano skupini gospodarskih subjektov: Ne
V.2.3 Ime in naslov izvajalca
TEHNOOPTIKA SMOLNIKAR trgovina in servis optičnih in medicinskih aparatov d.o.o.
Brnčičeva ulica 13
1231
SI
Ljubljana - Črnuče
Slovenija

Da
V.2.4 Informacije o vrednosti javnega naročila/sklopa (brez DDV)
Začetna skupna ocenjena vrednost javnega naročila/sklopa: 300.000,00 EUR
Skupna vrednost naročila/sklopa: 233.340,00 EUR
V.2.5 Informacije o naročilih, oddanih podizvajalcem


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.3 Dodatne informacije
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
UNIVERZA V LJUBLJANI, MEDICINSKA FAKULTETA
Vrazov trg 2
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.08.2019