Dosje javnega naročila 006004/2019
Naročnik: BSC, poslovno podporni center, d.o.o., Kranj, Cesta Staneta Žagarja 37, 4000 Kranj
Blago: DOBAVA IN MONTAŽA OPREME V OKVIRU PROJEKTA SODELOVANJA »E-NOSTAVNO NA KOLO«
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 200.543,60 EUR

JN006004/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 27.08.2019
JN006004/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 12.09.2019
JN006004/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 16.09.2019
JN006004/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 24.10.2019
JN006004/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 24.10.2019
JN006004/2019-Pog03 - Pogodba, objavljeno dne 24.10.2019
JN006004/2019-Pog04 - Pogodba, objavljeno dne 24.10.2019
JN006004/2019-Pog05 - Pogodba, objavljeno dne 24.10.2019
JN006004/2019-Pog06 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2019
JN006004/2019-Pog07 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2019
JN006004/2019-Pog08 - Pogodba, objavljeno dne 28.10.2019

    JN006004/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
BSC, poslovno podporni center, d.o.o., Kranj
Cesta Staneta Žagarja 37
4000
SI
Kranj
Slovenija
Rok Šimenc
info@bsc-kranj.si
+386 42817230
+386 42817249

Internetni naslovi
http://www.bsc-kranj.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/322512/RAZPISNA_DOKUMENTACIJA_E-NOSTAVNO_NA_KOLO_.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12328
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Regionalna ali lokalna agencija/urad
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: DOBAVA IN MONTAŽA OPREME V OKVIRU PROJEKTA SODELOVANJA »E-NOSTAVNO NA KOLO«
Referenčna številka dokumenta: NMV-3-2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34430000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila je DOBAVA IN MONTAŽA OPREME V OKVIRU PROJEKTA SODELOVANJA »E-NOSTAVNO NA KOLO«, program CLLD - izvajanje lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost, v programskem obdobju 2014-2020, ki ga delno sofinancira EKSRP.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
34430000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila je DOBAVA IN MONTAŽA OPREME V OKVIRU PROJEKTA SODELOVANJA »E-NOSTAVNO NA KOLO«, program CLLD - izvajanje lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost, v programskem obdobju 2014-2020, ki ga delno sofinancira EKSRP.
Dobava in montaža opreme se izvede za projektne partnerje na območju LAS GORENJSKA KOŠARICA (Občina Cerklje na Gorenjskem, Občina Gorje, Občina Kranjska Gora, Občina Naklo in Turizem Bohinj - zavod za pospeševanje turizma) ter za projektne partnerje na območju LAS ZA MESTO IN VAS (Občina Medvode, Občina Vodice in Zavod za šport, turizem, kulturo in mladino Medvode), s specifikacijo, ki je opredeljena v nadaljevanju te dokumentacije v zvezi z oddajo predmetnega javnega naročila, in je razvidna iz Obrazca št. 1A (Popis opreme - PREDRAČUN) in vzorcev pogodb s projektnimi partnerji.

II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 1
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Da
Identifikacijska oznaka projekta:
Projekt delno financira Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja (EKSRP), pristop CLLD-izvajanje lokalnega razvoja, ki ga vodi skupnost, v programskem obdobju 2014-2020.


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Pogoji za udeležbo in pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo, so navedeni v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.09.2019   10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.09.2019   11:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 05.09.2019   12:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
27.08.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 03.09.2019   13:28
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
zanima me KAKŠNA JE MOČ BATERIJE ZA TREKING KOLESA (tč 6, obrazec " Predračun")
LP
Maja Virnik

ODGOVOR
Zahtevana moč baterije je 400Wh.