Naročnik: OBČINA ŠENTILJ, Maistrova ulica 2, 2212 Šentilj v Slov. goricah
Gradnje: SANACIJA PLAZU NA JP št. 810 871 Šomat-Počenik
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN006325/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 11.09.2019
JN006325/2019-K01 - Popravek (EU 14 - SL), objavljeno dne 12.09.2019
JN006325/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 02.10.2019
JN006325/2019-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 06.11.2019
Naslov: SANACIJA PLAZU NA JP št. 810 871 Šomat-Počenik Referenčna številka dokumenta: 430-91/2019-409
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
SANACIJA PLAZU NA JP št. 810 871 Šomat-Počenik
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45233123
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI0 - SLOVENIJA, SI03 - Vzhodna Slovenija, SI032 - Podravska Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Šomat
II.2.4 Opis javnega naročila
SANACIJA PLAZU NA JP št. 810 871 Šomat-Počenik
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 2 To naročilo je mogoče podaljšati: Da Opis podaljšanj: Vremenske razmere
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
24.09.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 31.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 24.09.2019 10:30
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 18.09.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
10.09.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 12.09.2019 07:36
VPRAŠANJE Spoštovani,
Zanima nas ali je sprejemljiva refernca za 1 objekt v vrednosti 3x60.000,00eur, pomeni 180.000,00eur ali več???
ODGOVOR
Pozdravljeni,
Reference morajo biti v skladu z razpisno dokumentacijo.
Datum objave: 12.09.2019 14:27
VPRAŠANJE Spoštovani,
referenčni pogoj "v zadnjih treh letih" za odgovornega vodjo del ni v skladu ZJN-3. Prosim za popravek na "v zadnjih petih letih".
Lep pozdrav
ODGOVOR
Pozdravljeni,
Popravek bo narejen v skladu z ZJN-3 sprememba bo objavljena na spletni strani.
Hvala,
Lep pozdrav
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.