Naročnik: CENTER ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO MATEVŽA LANGUSA, RADOVLJICA, Cesta na Jezerca 17, 4240 Radovljica
Gradnje: PRENOVA ENOT A1, B1, B2 in B3 vključno z NOTRANJO OPREMO
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 260.271,68 EUR
JN006395/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.09.2019
JN006395/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.10.2019
JN006395/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 24.10.2019
JN006395/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.10.2019
JN006395/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 29.10.2019
JN006395/2019-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 25.02.2020
Naslov: PRENOVA ENOT A1, B1, B2 in B3 vključno z NOTRANJO OPREMO Referenčna številka dokumenta: JN_6/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45450000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
PRENOVA ENOT A1, B1, B2 in B3 vključno z NOTRANJO OPREMO
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis
Sklop 1
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 1: gradbena in obrtniška dela Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45215200
45450000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 1: gradbena in obrtniška dela
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 15 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Sklop 2
II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 2: izvedba notranje opreme Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
39100000
39141000
39151000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2: izvedba notranje opreme
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 15 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.09.2019 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.09.2019 09:01 Kraj: javno odpiranje preko portala eJN
Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb: javno odpiranje preko portala eJN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.09.2019 09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.09.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.09.2019 11:26
VPRAŠANJE Pozdravljeni,
prosimo za objavo ocenjene vrednosti posla ali pa da določite vrednost referenc za sklop 1 in 2, da vemo ali sploh izpolnjujemo te zahteve.
ODGOVOR Naročnik je v razpisni dokumentaciji opredelil v referenčnem pogoju, da mora vrednost referenčnega posla doseči vrednost vsaj 30% ponudbene vrednosti po tem javnem naročilu brez DDV. Kot naročnik ugotavlja iz postavljenega vprašanja, bi ponudnik pred lastno kalkulacijo vrednosti, želel vedeti orientacijsko vrednost referenčnega posla, zaradi ocene smotrnosti priprave ponudbe, zato naročnik podaja orientacijske približne vrednosti referenčnih poslov in sicer 45.000 EUR za sklop 1 ter 30.000 EUR za sklop 2. Naročnik izrecno poudarja, da so podane vrednosti okvirne in da z navedbo ter okvirnih vrednosti v ničemer ne spreminja zahtev, vezanih na referenčne posle.
Datum objave: 18.09.2019 18:38
VPRAŠANJE Pozdravljeni.
Ali se lahko prijavimo samo na en sklop Sklop 1: gradbena in obrtniška dela ? Torej potem se reference priložijo samo za sklop 1 ?
Hvala, lp
ODGOVOR da, ponudnik se lahko prijavi na en sklop ali oba in referenčni pogoj mora izpolniti za sklop, na katerega se prijavlja.
Datum objave: 19.09.2019 11:58
VPRAŠANJE Pozdravljeni.
Prosimo vas za podaljšanje roka za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje.
Lep pozdrav
ODGOVOR
Naročnik zaradi nujnosti izvedbe del v najkrajšem možnem času, roka za oddajo ponudb ne more podaljšati.
Datum objave: 20.09.2019 19:56
VPRAŠANJE Pozdravljeni.
Glede na dejstvo, da so v slovenskem prostoru znani najkrajši roki možne vgradnje stavbnega pohištva, ki znašajo vsaj 4 tedne (naprimer okna), ne glede na vrsto materiala, se potencialnim ponudnikom poraja vprašanje, če ni morda izvajalec že izbran (saj bi morala biti okna ta trenutek v izdelavi). Če temu ni tako naprošamo za podaljšanje roka dokončanja del, ki mora biti ustrezno prilagojen (po izmerah ter čez cca 4 tedne kasnejši vgradnji oken, je potrebno izvesti še potrebna zaključna dela).
Lep pozdrav
ODGOVOR
V primeru, da bo pogodba podpisana najkasneje do 20.10.2019, se lahko z deli v enoti B3 prične 15.11.2019 in končna 29.11.2019, v enoti B1 pa prične z deli 30.11.2019 in konča 14.12.2019. Tako si izvajalec lahko zagotovi dobavo zunanjih vrat do predvidoma 09.12.2019, kar pomeni, da je od podpisa pogodbe 50 dni, kar je ustrezen rok za izvedbo.
Ustrezno temu pojasnilo se spremenijo roki in vzorec pogodbe.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.