Dosje javnega naročila 006395/2019
Naročnik: CENTER ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO MATEVŽA LANGUSA, RADOVLJICA, Cesta na Jezerca 17, 4240 Radovljica
Gradnje: PRENOVA ENOT A1, B1, B2 in B3 vključno z NOTRANJO OPREMO
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 260.271,68 EUR

JN006395/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 13.09.2019
JN006395/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.10.2019
JN006395/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 24.10.2019
JN006395/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 29.10.2019
JN006395/2019-Pog02 - Pogodba, objavljeno dne 29.10.2019
JN006395/2019-Q01 - Obvestilo o spremembi (EU 20 - SL), objavljeno dne 25.02.2020
Zahtevek za revizijo

    JN006395/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
CENTER ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO MATEVŽA LANGUSA, RADOVLJICA
Cesta na Jezerca 17
4240
SI
Radovljica
Slovenija
Irena Švara Strojin
irena.svara-strojin@cudv-ml.si
+386 45370225
+386 45370233

Internetni naslovi
http://www.cudv-ml.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/324316/6_gradbena_dela.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12725
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Socialno varstvo


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: PRENOVA ENOT A1, B1, B2 in B3 vključno z NOTRANJO OPREMO
Referenčna številka dokumenta: JN_6/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45450000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
PRENOVA ENOT A1, B1, B2 in B3 vključno z NOTRANJO OPREMO
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 1: gradbena in obrtniška dela
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
45215200
45450000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 1: gradbena in obrtniška dela
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 15
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: Sklop 2: izvedba notranje opreme
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
39100000
39141000
39151000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
Sklop 2: izvedba notranje opreme
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 15
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
30.09.2019   09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 30.09.2019   09:01
Kraj: javno odpiranje preko portala eJN

Informacije o pooblaščenih osebah in postopku odpiranja ponudb:
javno odpiranje preko portala eJN



Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 23.09.2019   09:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
13.09.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 18.09.2019   11:26
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

prosimo za objavo ocenjene vrednosti posla ali pa da določite vrednost referenc za sklop 1 in 2, da vemo ali sploh izpolnjujemo te zahteve.



ODGOVOR
Naročnik je v razpisni dokumentaciji opredelil v referenčnem pogoju, da mora vrednost referenčnega posla doseči vrednost vsaj 30% ponudbene vrednosti po tem javnem naročilu brez DDV. Kot naročnik ugotavlja iz postavljenega vprašanja, bi ponudnik pred lastno kalkulacijo vrednosti, želel vedeti orientacijsko vrednost referenčnega posla, zaradi ocene smotrnosti priprave ponudbe, zato naročnik podaja orientacijske približne vrednosti referenčnih poslov in sicer 45.000 EUR za sklop 1 ter 30.000 EUR za sklop 2. Naročnik izrecno poudarja, da so podane vrednosti okvirne in da z navedbo ter okvirnih vrednosti v ničemer ne spreminja zahtev, vezanih na referenčne posle.



Datum objave: 18.09.2019   18:38
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Ali se lahko prijavimo samo na en sklop Sklop 1: gradbena in obrtniška dela ? Torej potem se reference priložijo samo za sklop 1 ?

Hvala, lp


ODGOVOR
da, ponudnik se lahko prijavi na en sklop ali oba in referenčni pogoj mora izpolniti za sklop, na katerega se prijavlja.



Datum objave: 19.09.2019   11:58
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Prosimo vas za podaljšanje roka za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje.

Lep pozdrav

ODGOVOR

Naročnik zaradi nujnosti izvedbe del v najkrajšem možnem času, roka za oddajo ponudb ne more podaljšati.


Datum objave: 20.09.2019   19:56
VPRAŠANJE
Pozdravljeni.

Glede na dejstvo, da so v slovenskem prostoru znani najkrajši roki možne vgradnje stavbnega pohištva, ki znašajo vsaj 4 tedne (naprimer okna), ne glede na vrsto materiala, se potencialnim ponudnikom poraja vprašanje, če ni morda izvajalec že izbran (saj bi morala biti okna ta trenutek v izdelavi). Če temu ni tako naprošamo za podaljšanje roka dokončanja del, ki mora biti ustrezno prilagojen (po izmerah ter čez cca 4 tedne kasnejši vgradnji oken, je potrebno izvesti še potrebna zaključna dela).

Lep pozdrav

ODGOVOR

V primeru, da bo pogodba podpisana najkasneje do 20.10.2019, se lahko z deli v enoti B3 prične 15.11.2019
in končna 29.11.2019, v enoti B1 pa prične z deli 30.11.2019 in konča 14.12.2019. Tako si izvajalec lahko zagotovi dobavo zunanjih vrat do
predvidoma 09.12.2019, kar pomeni, da je od podpisa pogodbe 50 dni, kar je ustrezen rok za izvedbo.

Ustrezno temu pojasnilo se spremenijo roki in vzorec pogodbe.