Dosje javnega naročila 006539/2019
Naročnik: ZDRAVSTVENI DOM SEŽANA, Partizanska cesta 24, 6210 Sežana
Blago: NABAVA LABORATORIJSKEGA MATERIALA
ZJN-3: Odprti postopek
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 616.401,66 EUR

JN006539/2019-B01 - Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL), objavljeno dne 19.09.2019
JN006539/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 05.11.2019
JN006539/2019-ODL01P1 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 07.11.2019
JN006539/2019-C01 - Obvestilo o oddaji naročila (EU 3 - SL), objavljeno dne 10.01.2020
JN006539/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 18.01.2020
Zahtevek za revizijo

    JN006539/2019-B01 Obvestilo o naročilu (EU 2 - SL) 2019/S 182-442523
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Direktiva 2014/24/EU
I.1 Ime in naslovi
ZDRAVSTVENI DOM SEŽANA
Partizanska cesta 24
6210
SI
Sežana
Slovenija
anita.lesar@zd-sezana.si
tajnistvo@zd-sezana.si
+386 57311400
+386 57311426

Internetni naslovi
http://www.zd-sezana.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/324582/razpisna_dok._(1).zip

Dodatne informacije lahko dobite na zgoraj navedenem naslovu.
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12761
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Zdravje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: NABAVA LABORATORIJSKEGA MATERIALA
Referenčna številka dokumenta: 4409/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKP LABORATORIJSKEGA POTROŠNEGA MATERIALA
II.1.5 Ocenjena skupna vrednost
Vrednost brez DDV: 492.000,00 EUR
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Da
Ponudbe je treba predložiti za samo en sklop
II.2 Opis

Sklop 1

II.2.1 Naslov
Naslov: ORIGINALNI REAGENTI ZA BIOKEMIČNE ANALIZE, KALIBRATORJI, SERUMI ZA KONTROLO KVALITETE IN POTROŠNI MATERIAL ZA BIOKEMIČNI ANALIZATOR ARHITECT ci4100
Številka sklopa: 1
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
ORIGINALNI REAGENTI ZA BIOKEMIČNE ANALIZE, KALIBRATORJI, SERUMI ZA KONTROLO KVALITETE IN POTROŠNI MATERIAL ZA BIOKEMIČNI ANALIZATOR ARHITECT ci4100
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 2

II.2.1 Naslov
Naslov: ORIGINALNI REAGENTI ZA IMUNOLOŠKE ANALIZE, KALIBRATORJI, SERUMI ZA KONTROLO KVALITETE IN POTROŠNI MATERIAL ZA IMUNOLOŠKI ANALIZATOR ARHITECT ci4100
Številka sklopa: 2
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: SEŽANA
II.2.4 Opis javnega naročila
RIGINALNI REAGENTI ZA IMUNOLOŠKE ANALIZE, KALIBRATORJI, SERUMI ZA KONTROLO KVALITETE IN POTROŠNI MATERIAL ZA IMUNOLOŠKI ANALIZATOR ARHITECT ci4100
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 3

II.2.1 Naslov
Naslov: ORIGINALNI POTROŠNI MATERIAL, REAGENTI IN KONTROLE ZA HEMATOLOŠKI ANALIZATOR ABBOTT CD SAPPHIRE
Številka sklopa: 3
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
ORIGINALNI POTROŠNI MATERIAL, REAGENTI IN KONTROLE ZA HEMATOLOŠKI ANALIZATOR ABBOTT CD SAPPHIRE
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 4

II.2.1 Naslov
Naslov: POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT Orion QUICK READ CRP analizator
Številka sklopa: 4
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT Orion QUICK READ CRP analizator
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 5

II.2.1 Naslov
Naslov: POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT KIMASED Auto16 analizator za merjenje SR
Številka sklopa: 5
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT KIMASED Auto16 analizator za merjenje SR
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 6

II.2.1 Naslov
Naslov: : POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT HA-8160 analizator za HbA1C
Številka sklopa: 6
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
: POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT HA-8160 analizator za HbA1C
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 7

II.2.1 Naslov
Naslov: POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT LABUMAT-URISED
Številka sklopa: 7
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
POTROŠNI MATERIAL IN REAGENTI, KONTROLE ZA APARAT LABUMAT-URISED
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 8

II.2.1 Naslov
Naslov: OSTALI LABORATORIJSKI MATERIAL
Številka sklopa: 8
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
OSTALI LABORATORIJSKI MATERIAL
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije

Sklop 9

II.2.1 Naslov
Naslov: TESTI POCT
Številka sklopa: 9
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
33100000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA, SI044 - Obalno-kraška
Glavna lokacija ali kraj izvedbe:
II.2.4 Opis javnega naročila
TESTI POCT
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.6 Ocenjena vrednost
II.2.7 Trajanje naročila, okvirnega sporazuma ali dinamičnega nabavnega sistema
Trajanje v mesecih: 36
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.9 Informacije o omejitvah števila kandidatov, ki bodo povabljeni k sodelovanju
II.2.10 Informacije o variantah
Variante so dopustne: Ne
II.2.11 Informacije o variantah
Variante: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
II.2.14 Dodatne informacije


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.1 Pogoji za udeležbo
III.1.1 Ustreznost za opravljanje poklicne dejavnosti, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register
III.1.2 Poslovno in finančno stanje
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.3 Tehnična in strokovna sposobnost
Merila za izbor, kot so navedena v razpisni dokumentaciji
III.1.5 Informacije o pridržanih naročilih
III.2 Pogoji, ki se nanašajo na javno naročilo
III.2.1 Informacije o določeni stroki
III.2.2 Pogoji za izvedbo javnega naročila


III.2.3 Informacije o osebju, odgovornem za izvedbo naročila


Oddelek IV: Postopek

IV.1 Opis
IV.1.1 Vrsta postopka
Odprti postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu ali dinamičnem nabavnem sistemu
IV.1.4 Informacije o zmanjšanju števila rešitev ali ponudb med pogajanji ali dialogom
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.1.8 Informacije o Sporazumu o vladnih naročilih
Naročilo ureja Sporazum o vladnih naročilih: Ne
IV.2 Upravne informacije
IV.2.1 Prejšnja objava v zvezi s tem postopkom
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
21.10.2019   10:00
IV.2.3 Predvideni datum pošiljanja povabil k oddaji ponudbe ali sodelovanju izbranim kandidatom
IV.2.4 Jeziki, v katerih se predložijo ponudbe ali prijave za sodelovanje
Slovenščina (SL)
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 3 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 21.10.2019   10:10


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.1 Informacije o ponovitvah naročila
Ponovitev naročila: Ne


VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje.
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 14.10.2019   10:00
VI.4 Postopki za revizijo
VI.4.1 Organ, pristojen za revizijo
DRŽAVNA REVIZIJSKA KOMISIJA ZA REVIZIJO POSTOPKOV ODDDAJE JAVNIH NAROČIL
Slovenska cesta 54
1000
Ljubljana
Slovenija

VI.4.2 Organ, pristojen za postopek mediacije
VI.4.3 Postopek revizije
VI.4.4 Služba, pri kateri lahko dobite informacije o postopku revizije
ZDRAVSTVENI DOM SEŽANA
Partizanska cesta 24
6210
Sežana
Slovenija

VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
17.09.2019



   Dodatna pojasnila
Datum objave: 23.09.2019   13:27
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik

Vprašanje se nanaša na sklop 8, pozicija 10 in 11: ali vas prav razumemo, da z navajanjem konkretnih lističev (multistix 10sg) želite le navesti želeno kvaliteto testnih lističev in proizvajalec ni pomemben?

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo za pojasnilo točke 10 in 11 v sklopu 8. Ali sta vezani na urinski analizator CLINTEK 500? V kolikor sta ta artikla vezana na prej omenjeni aparat, vas pozivamo, da ju umaknete iz tega sklopa in naredite nov sklop, kot jih imate narejene za vse ostale aparate. Trenutno oblikovan sklop 8 omejuje konkurenco med ponudniki in vam zvišuje stroške.

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za obrazložitev točke 11 v sklopu 8 (trak za pripravo kontr.urina 2x24 test). Kaj točno želite?

Lep pozdravljeni

ODGOVOR


Spoštovani, res se nanaša omenjeni artikel na Clinitek analizator in ročno določanje kvalitativne analize urina, ampak je količina in znesek majhen zato ne bomo spreminjali razpisne pogoje.
Zahvaljujem se vam za razumevanje.

Datum objave: 26.09.2019   12:59
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za obrazložitev točke 11 v sklopu 8 (trak za pripravo kontr.urina 2x24 test). Kaj točno želite?

Lep pozdravljeni

ODGOVOR


Spoštovani, tukaj se gre za kontrolni material za Clinitek analizatorje, lahko se ponudijo tudi drugi neodvisni kontrolni material za omenjeni analizator.
LP

Datum objave: 26.09.2019   13:01
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali pravilno razumemo, da reference samo navedemo v ESPD obrazcu?

Lep pozdrav.

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

sklop 8: OSTALI LABORATORIJSKI MATERIAL
pozicija 6; EPR. plastična, dim. 16x70 mm

Kakšno je lahko maksimalno odstopanje od podanih dimenzij?
Bi vam ustrezale epruvete, plastične 12x75mm?

Lep pozdrav,

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za obrazložitev točke 11 v sklopu 8 (trak za pripravo kontr.urina 2x24 test). Kaj točno želite?

Lep pozdravljeni

ODGOVOR


Spoštovani reference lahko navedete samo v ESPD obrazcu.
LP

Datum objave: 26.09.2019   13:02
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

sklop 8, poz. 4: EPR: PLASTIČNA
Prosim za informacijo kakšno je možno odstopanje od podanih dimenzij 11x55 mm.
Ponudili bi vam epruvete dimenzij 12x55mm.

Lep pozdrav,

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za obrazložitev točke 11 v sklopu 8 (trak za pripravo kontr.urina 2x24 test). Kaj točno želite?

Lep pozdravljeni

ODGOVOR


Laho dimenzije 12 *55

Datum objave: 26.09.2019   13:03
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik

Vprašanje se nanaša na sklop 8, pozicija 10 in 11: ali vas prav razumemo, da z navajanjem konkretnih lističev (multistix 10sg) želite le navesti želeno kvaliteto testnih lističev in proizvajalec ni pomemben?

Lep pozdrav

ODGOVOR

Ne želimo ponudbo prav za lističe Multistix 10 sg


Datum objave: 26.09.2019   13:04
VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali pravilno razumemo, da reference samo navedemo v ESPD obrazcu?

Lep pozdrav.

ODGOVOR

DA


Datum objave: 26.09.2019   13:05
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosim za dodatne podatke SKLOP 8, poz. 14: sterilni kozarci;
kakšno je dovoljeno odstopanje od podanega volumna?

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Sterilni kozarci posamično pakirani volumna min 150 ml



Datum objave: 30.09.2019   13:18
VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosim za odgovor na naslednje vprašanja, saj ni jasnega odgovora.

citiram:

VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

sklop 8: OSTALI LABORATORIJSKI MATERIAL
pozicija 6; EPR. plastična, dim. 16x70 mm

Kakšno je lahko maksimalno odstopanje od podanih dimenzij?
Bi vam ustrezale epruvete, plastične 12x75mm?

Lep pozdrav,

ODGOVOR


Lep pozdrav,

ODGOVOR

Žal potrebujemo epr. 16*70 mm zaradi uporabe kot sekundarne epruvete.
lp


Datum objave: 02.10.2019   11:36
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Glede na vaš odgovor dne 23.9.2019, kjer na tri vprašanja odgovarjate z enim odgovorom, ki ne odgovarja na tri konkretna vprašanja vas pozivamo, da na vsakega odgovorite posebej v izogib nadaljnjim težavam vas kot naročnika.

VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik

Vprašanje se nanaša na sklop 8, pozicija 10 in 11: ali vas prav razumemo, da z navajanjem konkretnih lističev (multistix 10sg) želite le navesti želeno kvaliteto testnih lističev in proizvajalec ni pomemben?

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo za pojasnilo točke 10 in 11 v sklopu 8. Ali sta vezani na urinski analizator CLINTEK 500? V kolikor sta ta artikla vezana na prej omenjeni aparat, vas pozivamo, da ju umaknete iz tega sklopa in naredite nov sklop, kot jih imate narejene za vse ostale aparate. Trenutno oblikovan sklop 8 omejuje konkurenco med ponudniki in vam zvišuje stroške.

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za obrazložitev točke 11 v sklopu 8 (trak za pripravo kontr.urina 2x24 test). Kaj točno želite?

Lep pozdravljeni

ODGOVOR


Spoštovani, res se nanaša omenjeni artikel na Clinitek analizator in ročno določanje kvalitativne analize urina, ampak je količina in znesek majhen zato ne bomo spreminjali razpisne pogoje.
Zahvaljujem se vam za razumevanje.



ODGOVOR

Lahko


Datum objave: 02.10.2019   11:47
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ali iz odgovora z dne 23.9.2019, prav razumemo, da lahko za artikla 10. in 11. v sklopu 8 ponujamo enakovredne artikle, ker boste analize opravljali ročno.


ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,
Glede na vaš odgovor dne 23.9.2019, kjer na tri vprašanja odgovarjate z enim odgovorom, ki ne odgovarja na tri konkretna vprašanja vas pozivamo, da na vsakega odgovorite posebej v izogib nadaljnjim težavam vas kot naročnika.

VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik

Vprašanje se nanaša na sklop 8, pozicija 10 in 11: ali vas prav razumemo, da z navajanjem konkretnih lističev (multistix 10sg) želite le navesti želeno kvaliteto testnih lističev in proizvajalec ni pomemben?

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo za pojasnilo točke 10 in 11 v sklopu 8. Ali sta vezani na urinski analizator CLINTEK 500? V kolikor sta ta artikla vezana na prej omenjeni aparat, vas pozivamo, da ju umaknete iz tega sklopa in naredite nov sklop, kot jih imate narejene za vse ostale aparate. Trenutno oblikovan sklop 8 omejuje konkurenco med ponudniki in vam zvišuje stroške.

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za obrazložitev točke 11 v sklopu 8 (trak za pripravo kontr.urina 2x24 test). Kaj točno želite?

Lep pozdravljeni

ODGOVOR


Spoštovani, res se nanaša omenjeni artikel na Clinitek analizator in ročno določanje kvalitativne analize urina, ampak je količina in znesek majhen zato ne bomo spreminjali razpisne pogoje.
Zahvaljujem se vam za razumevanje.



ODGOVOR
Žal tega ne bomo naredili.



Datum objave: 02.10.2019   11:47
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Pozivamo vas da artikla 10. in 11. iz sklopa 8. prestavite v nov sklop za potrošni material vezan na urinski analizator CLINTEK, ki ga imate, kot ste to storili za vse ostale aparate. Na ta način bo sklop 8 vezan samo na potrošni material brez aparatov in ne boste neupravičeno omejevali konkurence.


ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ali iz odgovora z dne 23.9.2019, prav razumemo, da lahko za artikla 10. in 11. v sklopu 8 ponujamo enakovredne artikle, ker boste analize opravljali ročno.


ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,
Glede na vaš odgovor dne 23.9.2019, kjer na tri vprašanja odgovarjate z enim odgovorom, ki ne odgovarja na tri konkretna vprašanja vas pozivamo, da na vsakega odgovorite posebej v izogib nadaljnjim težavam vas kot naročnika.

VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik

Vprašanje se nanaša na sklop 8, pozicija 10 in 11: ali vas prav razumemo, da z navajanjem konkretnih lističev (multistix 10sg) želite le navesti želeno kvaliteto testnih lističev in proizvajalec ni pomemben?

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

Prosimo za pojasnilo točke 10 in 11 v sklopu 8. Ali sta vezani na urinski analizator CLINTEK 500? V kolikor sta ta artikla vezana na prej omenjeni aparat, vas pozivamo, da ju umaknete iz tega sklopa in naredite nov sklop, kot jih imate narejene za vse ostale aparate. Trenutno oblikovan sklop 8 omejuje konkurenco med ponudniki in vam zvišuje stroške.

Lep pozdrav

ODGOVOR


VPRAŠANJE
Spoštovani,

prosimo vas za obrazložitev točke 11 v sklopu 8 (trak za pripravo kontr.urina 2x24 test). Kaj točno želite?

Lep pozdravljeni

ODGOVOR

Prosim, da upoštevate razpisne pogoje. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
Spoštovani, res se nanaša omenjeni artikel na Clinitek analizator in ročno določanje kvalitativne analize urina, ampak je količina in znesek majhen zato ne bomo spreminjali razpisne pogoje.
Zahvaljujem se vam za razumevanje.



ODGOVOR




Datum objave: 02.10.2019   11:49
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Glede na to, da se bo s tem razpisom sklenila nova pogodba, vam predlagamo da v sklopu 9 poenotite merilnike, tako da bodo vsi od istega proizvajalca. V kolikor sprejmete naš predlog, prosim spremenite nazive artiklov. NPR.: Testni lističi za glukozo in celotna količina za razpisano obdobje.


ODGOVOR
Žal ne bomo



Datum objave: 03.10.2019   12:26
VPRAŠANJE
Spoštovani,

sklop 8, poz. 14: Sterilni kozarci

Podali ste odgovor, da morajo biti kozarci posamično pakirani in min 150 ml. Prosim za dodatno pojasnitev kakšno odstopanje je dovoljeno, saj imate v specifikaciji podan volumen 110 ml.
Vam lahko ponudimo volumen 120 ml?

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Lahko, pomembno je da so sterilni in posamično pakirani.



Datum objave: 03.10.2019   12:29
VPRAŠANJE
Spoštovani,

sklop 8, poz. 14: Sterilni kozarci

Podali ste odgovor, da morajo biti kozarci posamično pakirani in min 150 ml. Prosim za dodatno pojasnitev kakšno odstopanje je dovoljeno, saj imate v specifikaciji podan volumen 110 ml.
Vam lahko ponudimo volumen 120 ml?

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Lahko ponudite 120 ml pomembno je da so sterilni in posamično pakirani (pomembna je karenca sterilnosti pri tako veliki količini).




Datum objave: 03.10.2019   12:29
VPRAŠANJE
Spoštovani,

sklop 8, poz. 4 : epruveta plastična brez zamaška.

Prosim za podatek ali vam lahko ponudimo večjo pakiranje epruvet, npr. pak/1000 kos?
Cene v dokumentaciji bomo prilagodili glede na želeno pakiranje.

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Lahko



Datum objave: 03.10.2019   12:30
VPRAŠANJE
Spoštovani,

sklop 8., poz. 23

Ali je mišljeno pod EM, osnovno pakiranje 1 kos= paketu/50 kos?

Lep pozdrav,

ODGOVOR

Mišljeno je na pakiranje 50 kos/pak


Datum objave: 07.10.2019   12:24
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,

sklop 8., poz. 9 Parafilm, Brand.
Parafilm, s kataloško št. Brand 701611 je proizvajalec ukinil. Prosim za odobritev, da lahko ponudimo enakovredno alternativo (parafilm dim. 5 cm x 75 m) drugega proizvajalca.

Lep pozdrav,

ODGOVOR

Lahko


Datum objave: 07.10.2019   12:27
VPRAŠANJE
Spoštovani,
sklop 8 in poz. 14: sterilni kozarci.
V specifikaciji imate navedeno, da želite sterilne kozarce, prosim za podan odgovor o namenu uporabe.
So mišljeni pvc kozarci ali posodice z navojem?

Lep pozdrav,

ODGOVOR
Mišljeno je posodice z navojem za uricult (sterilno zbiranje urina).




Datum objave: 07.10.2019   13:43
VPRAŠANJE
Spoštovani,

dne 26.09.2019 ob 13:04 ste objavili naslednje pojasnilo:

VPRAŠANJE
Spoštovani,

ali pravilno razumemo, da reference samo navedemo v ESPD obrazcu?

Lep pozdrav.

ODGOVOR

DA

ESPD obrazec namreč ne vsebuje rubrike kamor vpišemo reference. Prosimo za pojasnilo.

Lep pozdrav.



ODGOVOR

Prosimo, da v skladu s točko 3.3.3. navedete zahtevane reference na lastni izjavi.
Hvala .


Datum objave: 08.10.2019   08:38
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Poz. 6: Epruveta plastična, 16*70mm , sklop 8
Podali ste odgovor, da ne dovolite odstopanja od dimenzij, zato vas pozivamo, da podate od katerega proizvajalca sedaj uporabljate epruvete.

Lep pozdrav,

ODGOVOR: Dobavitelj epruvet je Sanolabor.




Datum objave: 14.10.2019   07:03
VPRAŠANJE
Spoštovani,

iz osnutka pogodbe (7.člen) izhaja:
"Dobavitelj lahko pogodbo razdre, če mu naročnik z zamudo pri plačilu povzroča večjo škodo ali, če je očitno, da naročnik v razumnem roku ne bo mogel plačati celotne kupnine. V primeru razdrtja pogodbe, stranki druga drugi takoj poravnata vse dolgovano po tej pogodbi, pogodbeno kazen, zamudne obresti in izkazano škodo. Uveljavljanje pogodbene kazni ne izključuje unovčitve finančnega zavarovanja, če je bilo predloženo."

Menimo, da naročnik ni upravičen do unovčenja finančnega zavarovanja, v kolikor do razdrtja pride zaradi kršitev naročnika. Prosimo za potrditev.

ODGOVOR: V kolikor je razlog kršitev na strani naročnika ne bomo unovčili finančnega zavarovanja.