Naročnik: MESTNA OBČINA MARIBOR, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor
Gradnje: IZVEDBA NADHODA VZHOD IN KOLESARSKE POTI OB TITOVI CESTI
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
JN006504/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.09.2019
JN006504/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 29.11.2019
JN006504/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 23.03.2020
Naslov: IZVEDBA NADHODA VZHOD IN KOLESARSKE POTI OB TITOVI CESTI Referenčna številka dokumenta: 37100-10/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45223000
II.1.3 Vrsta naročila
Gradnje
II.1.4 Kratek opis
Izvedba nadhoda za pešce Vzhod ob Titovi cesti
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
45221000
45223000
45233261
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Maribor
II.2.4 Opis javnega naročila
Izvedba nadhoda za pešce Vzhod ob Titovi cesti
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 120 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Da
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
04.10.2019 09:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.12.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 04.10.2019 09:15 Kraj: aplikacija e-JN
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 25.09.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
18.09.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 19.09.2019 14:14
VPRAŠANJE Priložene dokumentacije ni mogoče odpreti z nobenim programom.
Prosim, če objavite dokumentacijo-prilogo v ustreznem formatu, da ga bomo lahko odprli.
lp
ODGOVOR
Spoštovani.
naročnik je dokumentacijo objavil v drugem formatu.
lep pozdrav
Datum objave: 25.09.2019 08:36
VPRAŠANJE Naročnik bo izvedel pogajanja fizično na sedežu naročnika. Vabljeni ponudniki morajo prinesti na pogajanja prenosni računalnik, saj bodo po končanih pogajanjih prejeli preko portala eJN vabilo k oddaji končne ponudbe in bodo morali svojo končno ponudbo oddati elektronsko preko portala eJN.
Naročnika opozarjamo da mešanje fizične oddaje in oddaja preko portala ni možna Prav tako ni mogoče od ponudnikov zahtevati, da si pridobijo prenosni računalnik in si na njega inštalirajo program za ejn oddajo.
ODGOVOR
V pristojnosti naročnika je da določi način izvedbe pogajanj. Naročnik se želi s ponudniki pogajati fizično, prav tako želi, da se končne ponudbe oddajo elektronsko preko portala e-JN v prostorih naročnika.
Za zadostitev načelu enakopravne obravnave ponudnikov, naročnik že v Dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, potencialne ponudnike s tem seznanja, s čimer pa jim omogoča dovolj časa, da si potencialni ponudniki zagotovijo vse potrebno za oddajo končnih ponudb v prostorih naročnika.
Naročnik načina pogajanj ne bo spreminjal
Lep pozdrav
Datum objave: 27.09.2019 14:44
VPRAŠANJE Spoštovani,
prosimo, da spremenite tehnični in strokovni pogoj pod tč. 5.4.1. in tč. 5.4.2 iz sedem let na deset let, saj se v zadnjih letih tovrstni objektni niso gradili oz. v malem obsegu in tako omogočite širši razpon ponudnikov in s tem tudi "zdravo" konkurenco.
Lep pozdrav.
ODGOVOR
Spoštovani.
Naročnik je preveril trg in ugotovil, da se je kar nekaj tovrstnih del izvajalo v obdobju zadnjih 5 let. Vendar je vseeno za večjo konkurenco omogočil, da se tehnična in kadrovska sposobnost izkazuje v zadnjih 7 letih.
Naročnik zahteve ne bo spreminjal.
lep pozdrav
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.