Dosje javnega naročila 006522/2019
Naročnik: MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA POMORSTVO, Ukmarjev trg 2, 6000 Koper - Capodistria
Blago: Izdelava in dobava uniform za uslužbence URSP
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 106.380,95 EUR

JN006522/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 19.09.2019
JN006522/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 23.10.2019
JN006522/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 03.12.2019
JN006522/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 04.12.2019
Zahtevek za revizijo

    JN006522/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)
   Dodatna pojasnila

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
MINISTRSTVO ZA INFRASTRUKTURO, UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE ZA POMORSTVO
Ukmarjev trg 2
6000
SI
Koper - Capodistria
Slovenija
ursp.box@gov.si
+386 56632115
+386 56632102

Internetni naslovi
http://www.up.gov.si

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/324951/Razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12839
na zgoraj navedeni naslov.
I.4 Vrsta javnega naročnika
Ministrstvo ali kateri koli drug nacionalni ali zvezni organ, vključno z regionalnimi ali lokalnimi pododdelki
I.5 Glavna področja dejavnosti
Javna uprava


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: Izdelava in dobava uniform za uslužbence URSP
Referenčna številka dokumenta: JN 08/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18200000
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
Predmet naročila je izdelava in dobava uniform, vključno z izdelavo in našitjem oznak na uniformah. Podrobnejši opis predmeta naročila je podan v Prilogi I Opisi artiklov ter oznak na uniformi, v Prilogi II Materiali za izdelavo uniform in navodila za vzdrževanje, v Prilogi III Likovna in grafična podoba oznak na uniformi in v Prilogi IV Okvirne skice artiklov.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
18200000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Koper
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet naročila je izdelava in dobava uniform, vključno z izdelavo in našitjem oznak na uniformah. Podrobnejši opis predmeta naročila je podan v Prilogi I Opisi artiklov ter oznak na uniformi, v Prilogi II Materiali za izdelavo uniform in navodila za vzdrževanje, v Prilogi III Likovna in grafična podoba oznak na uniformi in v Prilogi IV Okvirne skice artiklov.

Navedeno v razpisni dokumentaciji.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:

II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v dnevih: 90
To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v razpisni dokumentaciji.


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
10.10.2019   13:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Trajanje v mesecih: 4 (od datuma za prejem ponudb)
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 10.10.2019   14:00


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Uporabljeno bo elektronsko naročanje.
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.10.2019   15:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
19.09.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.


   Dodatna pojasnila
Datum objave: 01.10.2019   09:33
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Ker je veliko artiklov in različnih tkanin je vzorce tkanin praktično nemogoče narediti v original barvi, ker barvanje točno določenega tona zahteva čas. Objava razpisne dokumentacije je bila 19.9.2019, oddaja pa naj bi bila 10.10.2019, kar je manj kot mesec dni za pripravo ustrezne dokumentacije in ustreznih vzorcev. Zavedati se je potrebno, da morajo naši dobavitelji za vas izdelati posebej tkanino, v posebni barvi. Dobavitelji materialov imajo določene minimalne količine za naročilo materialov. Poleg tega pa je to povezano z velikimi stroški zaradi zahtev po minimalni količini in material posledično ostane na naši zalogi v primeru, če nismo izbrani. Radi bi še enkrat poudarili, da je veliko artiklov in različnih materialov. Ker smo zelo zainteresirani ponudnik in bi radi predložili vse ustrezne dokumente prosimo za podaljšanje roka za oddajo vsaj za 30 dni.


V upanju na vašo pozitivno odločitev vas lepo pozdravljamo,


ODGOVOR

Spoštovani,

naročnik v tej fazi ne bo podaljšal roka za oddajo ponudb, saj ne obstajajo razlogi, zaradi katerih bi moral biti rok podaljšan. Naročnik ocenjuje, da je, upoštevajoč vsebino predmeta javnega naročila, rok za oddajo ponudb dovolj dolg, da omogoča pripravo popolne ponudbe. Gre za ponovitev postopka oddaje javnega naročila, ki je bilo objavljeno na Portalu javnih naročil dne 5.4.2019, rok za oddajo ponudb je bil 20.5.2019. Predmet naročila ni spremenjen, posledično se bistveno ni spremenila razpisna dokumentacija.

Lep pozdrav.



Datum objave: 07.10.2019   15:49
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Pri iskanju in preverjanju primerne preje za izdelavo puloverjev smo ugotovili, da je večina proizvajalcev preje opustila izdelavo preje v sestavi 60% bombaž 40 % poliester. Razlog za takšno njihovo odločitev je veliko krčenje izdelkov izdelanih iz te preje in posledično majhno povpraševanje po njej.

Glede na navedena dejstva prosimo naročnika, da za izdelavo puloverjev dopusti prejo v sestavi 50% bombaž, 50 % poliester, ki jo odlikujejo boljše fizične karakteristike. Izdelki izdelani iz te preje pa zaradi manjšega deleža bombaža niso nič manj topli.

Kot že navedeno, naročnika prosimo za dopustitev spremembe zahtevane sestave preje za izdelavo puloverjev iz 60% bombaž, 40% poliester na 50% bombaž 50% poliester.

Za odgovor se vam zahvaljujemo.

ODGOVOR


Vprašanje številka 2 ni relevantno glede na vprašanje številka 3.

Datum objave: 07.10.2019   15:50
VPRAŠANJE
Spoštovani,

Pravkar smo vam posredovali vprašanje oziroma prošnjo za dopustitev spremembe zahtevane sestave preje za izdelavo puloverjev.
Žal se nam je pri pisanju sestave zgodila napaka. Namesto sestavine akril smo navedli sestavino poliester.
Zato vprašanje ponavljamo še enkrat.

Kot navedeno, smo pri iskanju in preverjanju preje za izdelavo puloverjev v sestavi 60% bombaž 40% akril ugotovili, daj je večina proizvajalcev prejo v takšni sestavi prenehala izdelovati. Razlog za takšno njihovo odločitev je bilo veliko krčenje izdelkov izdelanih iz preje v tej sestavi in posledično majhno povpraševanje po njej.

Glede na navedena dejstva prosimo naročnika, da za izdelavo puloverjev dopusti prejo v sestavi 50% bombaž, 50 % akril, ki jo odlikujejo boljše fizične karakteristike. Izdelki izdelani iz te preje pa zaradi manjšega deleža bombaža niso nič manj topli.

Kot že navedeno, naročnika prosimo za dopustitev spremembe zahtevane sestave preje za izdelavo puloverjev iz 60% bombaž, 40% akril na 50% bombaž 50% akril.

Za napačno navedbo sestave v prej posredovanem vprašanju se vem opravičujemo.

Hvala za odgovor in lepo pozdravljeni,





ODGOVOR

Naročnik dopušča izdelavo preje za puloverje v sestavi 50% bombaž, 50 % akril.