Dodatna pojasnila
Datum objave: 24.09.2019 09:41
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
V razpisni tehničnih zahtevah zahtevate skeniranje s hitrostjo vsaj 160 str/min.
Da ne izključujete konkurence več različnih blagovnih znamk saj 160 str /min dosega le ena nas zanima če je sprejemljivo popraviti to karakteristiko na 130 str/min.
Pri navedenih količinah izpisov katere so naveden za obdobje 4 let nas zanima ali je so te količine skupaj za vse kose iz podsklopa ali za vsak kos posebej?
npr podsklop 2 ima 7 naprav količina izpisov pa je ocenjena na 730.000. Ali to pomeni na vsako napravo 730.000 ali na vseh napravah skupaj?
Hvala za odgovore že v naprej.
ODGOVOR:
a) Da. Naročnik spreminja strokovno zahtevo za 1. podsklop: Samostoječa barvna laserska več funkcijska naprava A3/A4, pod tč. 1.8, tako da glasi: "Avtomatski podajalec papirja DUAL SCAN (dvostransko skeniranje v enem prehodu), hitrost vsaj 130 str / min"
b) Količine veljajo za vse naprave iz posameznega podsklopa. Pri tem je naročnik ugotovil, da je prišlo do administrativne napake, in sicer:
1. V razpisni dokumentaciji, na strani 20-21 (poglavje Tehnične dokumentacije), se iz 2. podsklopa: Samostoječa črnobela laserska več funkcijska naprava A3/A4 6 kosov, umakne količina izpisov za intenzivo (50.000 strani) in se premakne v 3. podsklop: Samostoječa črnobela laserska več funkcijska naprava A3/A4 z vgrajenim fax modulom 2 kosa.
2. V predračunu - seznamu razpisanega blaga ali storitev se v 2. in 3. podsklopu popravi količina naprav za posamezni podsklop in količina izpisov, tako da glasi:
- 2. podsklop: Samostoječa črnobela laserska več funkcijska naprava A3/A4 6 kosov in količina izpisov: 680.000 kosov;
- 3. podsklop: Samostoječa črnobela laserska več funkcijska naprava A3/A4 z vgrajenim fax modulom 2 kosa in količina izpisov: 850.000 kosov.
Opomba: Naročnik bo z namenom, da se izogne prevelikemu številu različnih verzij razpisne dokumentacije, čistopis le te objavil po roku za postavljanje vprašanj ponudnikov.
V čistopisu razpisne dokumentacije bodo zajete vse spremembe oz. popravki, ki bodo v času, ki ga imate ponudniki na voljo za postavljanje vprašanj
objavljeni na Portalu javnih naročil.
Datum objave: 26.09.2019 14:39
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Naročnik navaja okvirno število kopij za pogodbeno obdobje po tiskalnikih, na podlagi katerega se lahko naredi kalkulacija oz. ponudba. Za ponudnika pa je pomembno tudi to, kako se obračunava strošek najema v primeru večjega odstopanja od navedenih količin, zato prosimo za določitev minimalnega mesečnega obračuna kopij ne glede na realno doseženo število kopij.
hvala
ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik je okvirno število kopij navedel na osnovi števila kopij, narejenih na posameznih tiskalnikih v preteklem letu. V naslednjih letih predvideva podoben trend. Gre za podatke, ki jih naročnik ne more z gotovostjo v naprej predvideti. Naročnik ostaja na mesečnem obračunu kopij, ki je naveden v razpisni dokumentaciji.
Datum objave: 01.10.2019 13:20
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
ESPD je načeloma vedno zahtevan kot priloga prijavni dokumentaciji - v vašem primeru tega nismo opazili, razen pri podizvajalcih. Ali gre za kakšno napako, ali ESPD za izvajalca ni zahtevan?
ODGOVOR NAROČNIKA: Pri postopku naročila male vrednosti ESPD obrazec za ponudnika ni obvezen del razpisne dokumentacije, zato ga naročnik ne zahteva.
Datum objave: 02.10.2019 08:07
VPRAŠANJE
Pozdravljeni,
pri 4.podsklopu : Namizni barvni laserski tiskalnik A4 imate zahtevo pod točko 4.8. "izpis prve črno bele strani 10 sekund ali manj, izpis prve barvne strani 15 sekund ali manj", ali lahko ponudimo napravo ki ima: prvi izpis barvni 12.9 sekund in črnobeli prvi izpis 12.9 sekund.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR NAROČNIKA: DA.
Naročnik spreminja zahtevo pod tč. 4.8 (4. podsklop: Namizni barvni laserski tiskalnik A4), tako da glasi: 4.8 Izpis prve črno bele strani 12,9 sekund ali manj, izpis prve barvne strani 15 sekund ali manj.
Naročnik si pridržuje pravico do testiranja namiznih barvnih laserskih tiskalnikov (v primeru, da takšnega tiskalnika še ne pozna oz. ga ni uporabljal). V kolikor se pri testiranju ugotovi, da blago ne ustreza potrebam naročnika - ponujeni tiskalniki ne bodo zagotavljali visoke kvalitete izpisov, ki jih naročnik potrebuje - si naročnik pridržuje pravico, da blago izloči iz nadaljnjega ocenjevanja ponudb.
Naročnik bo tiskalnike uporabljal tudi za tiskanje slik preiskav pri gastroskopijah in kolonoskopijah.
Datum objave: 03.10.2019 10:17
VPRAŠANJE
Spoštovani,
Prosimo vas za korekcije zahtev znotraj tehničnih specifikacij (priloženi obrazec za izpolnjevanje) za opremo, in sicer:
Pri 2 in 3. sklopu Samostoječa črno-bela laserska več funkcijska naprava A3/A4 (z ali brez faksa):
- Točka 2.6 in 3.6 - čas ogrevanja prosimo za zvišanje kriterija z zahtevanih 21 s na 23 s
ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik spreminja strokovno zahtevo pod točkama 2.6 in 3.6 na čas ogrevanja največ 23 s.
Pri 4. sklopu Namizni barvni laserski tiskalnik A4:
- Točka 4.2 . hitrost izpisa prosimo na znižanje z zahteve s 30 str/min na 26 str/min
- Točka 4.6 zaloga papirja prosimo na znižanje zahteve s trenutnih 500 + 50 na 250 + 50 listov.
ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik strokovnih zahtev v tem delu ne bo spreminjal, saj bodo tiskalniki nameščeni v ambulantah, kjer mora biti hitrost izpisa čim večja, hkrati pa mora biti zaloga papirja v tiskalniku takšna, da je proces dela v ambulanti čim manj moten.
VPRAŠANJE
Spoštovani naročnik,
V poglavju tehničnih specifikacij, točneje podpoglavju, ki se nanaša na zahteve glede tonerjev zahtevate dobavo tonerjev certificiranih s certifikatom ISO 14001. Nekateri naši tonerji niso označeni z ISO 14001 certifikatom, vendar imajo izdane MSDS, da ustrezajo aktualnim EU direktivam. Kakovost izpisa je garantirano visoka, nenevarnost snovi razvidna iz MSDS. Glede na to, da predvidevate najem naprav, za kakovostno izvedbo pa zahtevate garancijo, prosimo za znižanje navedenega kriterija, in sicer tako, da se zahteva po ISO certificiranih tonerjih umakne iz zahtev za tonerje.
ODGOVOR NAROČNIKA: Naročnik zahteve ne bo spreminjal. Proizvajalec tonerjev, ki jih bo ponudnik dobavljal v primeru izbire, mora imeti certifikat ISO 14001 ali drug enakovreden ustrezen certifikat. Certifikat mora izdati neodvisna organizacija, ki podeljuje mednarodne certifikate.
Datum objave: 03.10.2019 10:22
Naročnik v 1. podsklop: Samostoječa barvna laserska večfunkcijska naprava A3/A4, dodaja strokovno zahtevo , ki je pomotoma izpadla:
- Čas ogrevanja: največ 23 sekund
- Izpis prve strani: največ 10 sekund.