Naročnik: SPLOŠNA BOLNIŠNICA JESENICE, Cesta maršala Tita 112, 4270 Jesenice
Blago: NAKUP POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANTIKUAGULANTNO TERAPIJO ZA DOBO 36 MESECEV
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 91.788,48 EUR
JN006622/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 24.09.2019
JN006622/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.10.2019
JN006622/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 06.12.2019
JN006622/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 06.12.2019
Naslov: NAKUP POTROŠNEGA MATERIALA ZA ANTIKUAGULANTNO TERAPIJO ZA DOBO 36 MESECEV Referenčna številka dokumenta: NMV 28/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33696200
II.1.3 Vrsta naročila
Blago
II.1.4 Kratek opis
NAKUP POTROŠNEGA MATERIALA ZA LABORATORIJSKI SISTEM SPREMLJANJA PACIENTOV, KI PREJEMAJO ORALNO ANTIKOAGULANTNO TERAPIJO TER NAJEM ŠTIRIH PRENOSNIH APARATOV ZA MERJENJE PČ-INR V KAPILARNI KRVI PACIENTOV
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak
Dopolnilni besednjak
33696200
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA Glavna lokacija ali kraj izvedbe: Splošna bolnišnica Jesenice
II.2.4 Opis javnega naročila
NAKUP POTROŠNEGA MATERIALA ZA LABORATORIJSKI SISTEM SPREMLJANJA PACIENTOV, KI PREJEMAJO ORALNO ANTIKOAGULANTNO TERAPIJO TER NAJEM ŠTIRIH PRENOSNIH APARATOV ZA MERJENJE PČ-INR V KAPILARNI KRVI PACIENTOV
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena – Ponder:
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Trajanje v mesecih: 36 To naročilo je mogoče podaljšati: Ne
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne
Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije
III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Navedeno v razpisni dokumentaciji
Oddelek IV: Postopek
IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
09.10.2019 10:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 09.01.2020
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 09.10.2019 10:01
Oddelek VI: Dopolnilne informacije
VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov. Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 02.10.2019 10:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
23.09.2019
O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.
Dodatna pojasnila
Datum objave: 02.10.2019 11:12
VPRAŠANJE Spoštovani,
vezano na 2. točko Tehničnih zahtev (zagotovljen neposreden prenos naročila preiskave v priročni aparat), naročnika prosimo, da kot ustrezno sprejme ponudbo analizatorja, ki omogoča prenos izmerjenih rezultatov v laboratorijski informacijski sistem, analizator je opremljen s čitalcem črtnih kod, ki omogoča ustrezno sledljivost rezultatov. Dvosmerni prenos pri analizatorjih s samo eno preiskavo ne prinaša dodatnih prednosti uporabniku. Hvala za odgovor.
ODGOVOR Naročnik že ima program za vodenje notranje kontrole POCT rezultatov in vseh rezultatov POCT , zato zahteva povezljivost ponujenih analizatorjev z že obstoječim programom. LP
Datum objave: 02.10.2019 11:13
VPRAŠANJE V tretji točki tehničnih zahtev zahtevate programsko opremo s preglednim sistemom za vodenje kontrole kakovosti. Iz druge točke tehničnih specifikacij razumemo, da naročnik že ima program za vodenje notranje kontrole. Prosimo, da kot ustrezno sprejmete tudi ponudbo za analizator iz katerega je tehnično omogočen prenos rezultatov kontrol v obstoječi program za vodenje notranje kontrole.
ODGOVOR Naročnik že ima program za vodenje notranje kontrole POCT rezultatov , zato zahteva povezljivost ponujenih analizatorjev z že obstoječim programom. LP
Datum objave: 03.10.2019 07:15
VPRAŠANJE Spoštovani,
v razpisni dokumentaciji navajate sledeči zahtevi, ki jih mora ponudnik zagotoviti: - Zagotovljen neposreden prenos naročila preiskave (PČ-INR) v priročni aparat, neproblematična izvedba meritve in prenos rezultata v LIS (laboratorijski informacijski sistem) ter prenos rezultata iz LIS v HIS (hospitalni informacijski sistem) ter v IT 1000 program za vodenje notranje kontrole. - Zagotovljen mora biti samodejni prenos rezultatov iz aparata v laboratorijski infromacijski sistem in v program za obravnavo pacientov - Birpis 21 in v IT 1000 - program za vodenje notranje kontrole rezultatov.
Naročnika prosimo, da kot ustrezno sprejme ponudbo, ki bo poleg prenosnih aparatov vsebovala še ustrezno strojno in programsko opremo za komunikacijo (prenos rezultatov ) z obstoječimi informacijskimi sistemi/programi, naročnik pa bo poskrbel za pridobitev ustreznih dovoljenj za komuniakcijo s sitemi s strani upravljalcev teh informacijskih oz. mrežnih sistemov, saj le teh ni navedel v razpisni dokumentaciji.
Hvala in lep pozdrav.
ODGOVOR Naročnik je v razpisni dokumentaciji jasno navedel zahteve, ki jih mora zagotoviti ponudnik.
Lep pozdrav.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje ta spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo funkcionalnost spletne strani. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.