Dosje javnega naročila 006707/2019
Naročnik: Geološki zavod Slovenije, Dimičeva ulica 14, 1000 Ljubljana
Storitve: IZDELAVA OPOZORILNIH KART EROZIJE V MERILU 1:25000 ZA IZBRANIH 15 OBČIN
ZJN-3: postopek naročila male vrednosti
Vrednost naročila (pogodbe in dodatki z DDV): 250.021,82 EUR

JN006707/2019-W01 - Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1), objavljeno dne 26.09.2019
JN006707/2019-ODL01 - Odločitev o oddaji oz. neoddaji naročila, objavljeno dne 18.10.2019
JN006707/2019-X01 - Obvestilo o oddaji naročila male vrednosti (NMV2), objavljeno dne 14.11.2019
JN006707/2019-Pog01 - Pogodba, objavljeno dne 14.11.2019
Zahtevek za revizijo

    JN006707/2019-W01 Obvestilo o naročilu male vrednosti (NMV1)

Oddelek I: Javni naročnik

Naročilo male vrednosti se oddaja na: splošnem področju
I.1 Ime in naslovi
Geološki zavod Slovenije
Dimičeva ulica 14
1000
SI
Ljubljana
Slovenija
Miša Bizjak
misa.bizjak@geo-zs.si
+386 12809800

Internetni naslovi
http://www.geo-zs.si/

I.2 Skupno javno naročanje
I.3 Sporočanje
Objava je hkrati razpisna dokumentacija: Ne
Razpisna dokumentacija je na voljo brezplačno za neomejen in celovit neposredni dostop na:
URL: https://www.enarocanje.si/App/Datoteke/325534/Razpisna_dokumentacija.zip
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati elektronsko na URL: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12992
I.4 Vrsta javnega naročnika
Oseba javnega prava
I.5 Glavna področja dejavnosti
Okolje


Oddelek II: Predmet

II.1 Obseg naročila
II.1.1 Naslov
Naslov: IZDELAVA OPOZORILNIH KART EROZIJE V MERILU 1:25000 ZA IZBRANIH 15 OBČIN
Referenčna številka dokumenta: JN-6/2019
II.1.2 Glavna koda CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71351000
II.1.3 Vrsta naročila
Storitve
II.1.4 Kratek opis
Predmet javnega naročila izdelava opozorilne karte erozije v merilu 1:25.000 za 15 izbranih občin. Opozorilna karta erozije za vsako občino mora vsebovati območja ploskovne in linijske erozije v merilu 1:25.000. Ob opozorilnih kartah je potrebno pripraviti priporočila za protierozijsko ravnanje, zlasti za namen doseganja večje varnosti urbaniziranih naselij in infrastrukture ter za vzpostavitev in vzdrževanje dinamičnega ravnovesja vodnega režima.
II.1.6 Informacije o sklopih
Naročilo je razdeljeno na sklope: Ne
II.2 Opis
II.2.1 Naslov
II.2.2 Dodatna(-e) koda(-e) CPV
Glavni besednjak Dopolnilni besednjak
71351000
II.2.3 Kraj izvedbe
SI - SLOVENIJA
Glavna lokacija ali kraj izvedbe: 15 izbranih občin v RS
II.2.4 Opis javnega naročila
Predmet javnega naročila izdelava opozorilne karte erozije v merilu 1:25.000 za 15 izbranih občin. Opozorilna karta erozije za vsako občino mora vsebovati območja ploskovne in linijske erozije v merilu 1:25.000. Ob opozorilnih kartah je potrebno pripraviti priporočila za protierozijsko ravnanje, zlasti za namen doseganja večje varnosti urbaniziranih naselij in infrastrukture ter za vzpostavitev in vzdrževanje dinamičnega ravnovesja vodnega režima.
II.2.5 Merila za izbiro ponudbe
Cena ni edino merilo za oddajo naročila in vsa merila so navedena le v razpisni dokumentaciji
II.2.7 Trajanje naročila ali okvirnega sporazuma
Začetek: 15.11.2019
Konec: 30.04.2020
To naročilo je mogoče podaljšati: Da
Opis podaljšanj:
Skladno s pogodbenimi določili
II.2.12 Informacije o elektronskih katalogih
II.2.13 Informacije o sredstvih EU
Naročilo se nanaša na projekt in/ali program, ki se financira s sredstvi EU: Ne


Oddelek III: Pravne, ekonomske, finančne in tehnične informacije

III.3 Pogoji za udeležbo in pogoji ki se nanašajo na javno naročilo
Razvidno iz razspisne dokumentacije


Oddelek IV: Postopek

IV.1.3 Informacije o okvirnem sporazumu
IV.1.5 Informacije o pogajanjih
V postopek so vključena pogajanja: Ne
IV.1.6 Informacije o elektronski dražbi
IV.2.2 Rok za prejem ponudb ali prijav za sodelovanje
11.10.2019   11:00
IV.2.6 Minimalni časovni okvir, v katerem mora ponudnik zagotavljati veljavnost ponudbe
Ponudba mora biti veljavna do 30.11.2019
IV.2.7 Način odpiranja ponudb
Datum in ura: 11.10.2019   11:10
Kraj: Aplikacija eJN


Oddelek VI: Dopolnilne informacije

VI.2 Informacije o elektronskem poteku dela
Sprejeto bo elektronsko izdajanje računov.
Uporabljeno bo elektronsko plačilo.
VI.3 Dodatne informacije
Rok za sprejemanje ponudnikovih vprašanj: 03.10.2019   11:00
VI.5 Datum pošiljanja tega obvestila
25.09.2019

O odločitvi o javnem naročilu boste obveščeni, če odločitev ni bila objavljena pred vašo prijavo.